Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2018-03-19
Data zakończenia 2018-03-28 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532889-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003, 302131006, 302132007, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego „sprzętem” lub „urządzeniami” lub „przedmiotem zamówienia”). Przedmiot zamówienia obejmuje 7 zadań (ofert częściowych):
1.1. Zadanie nr 1 – zestawy komputerowe, w tym:
 jednostka centralna – 18 sztuk
 monitor LCD-typ B – 18 sztuk
1.2. Zadanie nr 2 – zestawy komputerowe, w tym:
 jednostka centralna – 20 sztuk
 monitor LCD-typ B – 20 sztuk
1.3. Zadanie nr 3 – komputer przenośny – 1 sztuka
1.4. Zadanie nr 4 – komputer przenośny – 1 sztuka
1.5. Zadanie nr 5 – tablet – 3 sztuki
1.6. Zadanie nr 6 – komputery przenośne – 3 sztuki
1.7. Zadanie nr 7 – urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3. W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawartych 7 odrębnych umów, każda obejmująca odrębne zadanie (część).
4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
4.1. 32420000-3 Urządzenia sieciowe
4.2. 30231300-0 Monitory ekranowe
4.3. 30213100-6 Komputery przenośne
4.4. 30232100-5 Drukarki i plotery
4.5. 30213200-7 Komputer tablet
5. Gwarancja na przedmiot zamówienia:
5.1. w zakresie:
5.1.1. zadań nr 1 i nr 2 minimum 36 miesięcy,
5.1.2. zadań od nr 3 do nr 7 minimum 12 miesięcy,
przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji,
z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIII SIWZ. Okres stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
6. Warunki gwarancji i serwisu muszą być nie gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu.
7. Rozwiązania równoważne:
7.1. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
7.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
7.3. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
7.4. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
7.5. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
9.1. Podział na oferty częściowe (zadania) określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
9.2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (ofert częściowych).
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp.
12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (-om). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - zgodnie z treścią oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI lit. A pkt 1 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 75c878d9-af81-4194-b99b-f2338e201429
Biuletyn 532889-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Regon 28871600000
Zamawiajacy adres ulica Al. Racławickie
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-059
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 448 52 72
Zamawiajacy fax 81 448 52 71
Zamawiajacy email katarzyna.wojtowicz@umlub.pl
Adres strony url www.umlub.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.umlub.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umlub.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Kancelaria ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, pokój nr 8
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny UM-ZP-262-19/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego „sprzętem” lub „urządzeniami” lub „przedmiotem zamówienia”). Przedmiot zamówienia obejmuje 7 zadań (ofert częściowych): 1.1. Zadanie nr 1 – zestawy komputerowe, w tym:  jednostka centralna – 18 sztuk  monitor LCD-typ B – 18 sztuk 1.2. Zadanie nr 2 – zestawy komputerowe, w tym:  jednostka centralna – 20 sztuk  monitor LCD-typ B – 20 sztuk 1.3. Zadanie nr 3 – komputer przenośny – 1 sztuka 1.4. Zadanie nr 4 – komputer przenośny – 1 sztuka 1.5. Zadanie nr 5 – tablet – 3 sztuki 1.6. Zadanie nr 6 – komputery przenośne – 3 sztuki 1.7. Zadanie nr 7 – urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawartych 7 odrębnych umów, każda obejmująca odrębne zadanie (część). 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 4.1. 32420000-3 Urządzenia sieciowe 4.2. 30231300-0 Monitory ekranowe 4.3. 30213100-6 Komputery przenośne 4.4. 30232100-5 Drukarki i plotery 4.5. 30213200-7 Komputer tablet 5. Gwarancja na przedmiot zamówienia: 5.1. w zakresie: 5.1.1. zadań nr 1 i nr 2 minimum 36 miesięcy, 5.1.2. zadań od nr 3 do nr 7 minimum 12 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIII SIWZ. Okres stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Warunki gwarancji i serwisu muszą być nie gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu. 7. Rozwiązania równoważne: 7.1. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 7.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 7.3. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7.4. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 7.5. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 9.1. Podział na oferty częściowe (zadania) określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 9.2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (ofert częściowych). 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (-om). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - zgodnie z treścią oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI lit. A pkt 1 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. W zakresie zadania nr 2 Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. W zakresie zadania nr 1, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 i nr 7 Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3. Dostawy sprzętu będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego do zawartej umowy dostawy, maksymalnie do 30 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia do umowy, niezależnie od wielkości zamówienia. Termin realizacji częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp).
Inne dokumenty niewymienione 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp (wzór oświadczenia w załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie polega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1) w Zadaniu nr 1 - 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) 2) w Zadaniu nr 2 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) 3) w Zadaniu nr 3 - 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) 4) w Zadaniu nr 4 - 100,00 PLN (słownie: sto złotych) 5) w Zadaniu nr 5 - 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) 6) w Zadaniu nr 6 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych) 7) w Zadaniu nr 7 - 30,00 PLN (słownie: trzydzieści złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: 1) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zaprzestania produkcji sprzętu objętego umową, zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów sprzętu wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy 3) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; 4) wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie sprzętu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; 5) zmiany part number produktu, nazwy produktu lub producenta produktu objętego umową; 6) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 7) zmiany przepisów dotyczących podatku VAT; 8) konieczności zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy; 9) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 10) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 11) dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty, w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-03-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – zestawy komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy sprzętu będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego do zawartej umowy dostawy, maksymalnie do 30 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia do umowy, niezależnie od wielkości zamówienia. Termin realizacji częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego „sprzętem” lub „urządzeniami” lub „przedmiotem zamówienia”). Przedmiot zamówienia obejmuje 7 zadań (ofert częściowych): 1.1. Zadanie nr 1 – zestawy komputerowe, w tym:  jednostka centralna – 18 sztuk  monitor LCD-typ B – 18 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – zestawy komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy sprzętu będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego do zawartej umowy dostawy, maksymalnie do 30 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia do umowy, niezależnie od wielkości zamówienia. Termin realizacji częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego „sprzętem” lub „urządzeniami” lub „przedmiotem zamówienia”). Przedmiot zamówienia obejmuje 7 zadań (ofert częściowych): 1.2. Zadanie nr 2 – zestawy komputerowe, w tym:  jednostka centralna – 20 sztuk  monitor LCD-typ B – 20 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 – komputer przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy sprzętu będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego do zawartej umowy dostawy, maksymalnie do 30 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia do umowy, niezależnie od wielkości zamówienia. Termin realizacji częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego „sprzętem” lub „urządzeniami” lub „przedmiotem zamówienia”). Przedmiot zamówienia obejmuje 7 zadań (ofert częściowych): 1.3. Zadanie nr 3 – komputer przenośny – 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 – komputer przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy sprzętu będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego do zawartej umowy dostawy, maksymalnie do 30 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia do umowy, niezależnie od wielkości zamówienia. Termin realizacji częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego „sprzętem” lub „urządzeniami” lub „przedmiotem zamówienia”). Przedmiot zamówienia obejmuje 7 zadań (ofert częściowych): 1.4. Zadanie nr 4 – komputer przenośny – 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 – tablet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy sprzętu będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego do zawartej umowy dostawy, maksymalnie do 30 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia do umowy, niezależnie od wielkości zamówienia. Termin realizacji częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego „sprzętem” lub „urządzeniami” lub „przedmiotem zamówienia”). Przedmiot zamówienia obejmuje 7 zadań (ofert częściowych): 1.5. Zadanie nr 5 – tablet – 3 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 – komputery przenośne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy sprzętu będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego do zawartej umowy dostawy, maksymalnie do 30 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia do umowy, niezależnie od wielkości zamówienia. Termin realizacji częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego „sprzętem” lub „urządzeniami” lub „przedmiotem zamówienia”). Przedmiot zamówienia obejmuje 7 zadań (ofert częściowych): 1.6. Zadanie nr 6 – komputery przenośne – 3 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 – urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy sprzętu będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego do zawartej umowy dostawy, maksymalnie do 30 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia do umowy, niezależnie od wielkości zamówienia. Termin realizacji częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego „sprzętem” lub „urządzeniami” lub „przedmiotem zamówienia”). Przedmiot zamówienia obejmuje 7 zadań (ofert częściowych): 1.7. Zadanie nr 7 – urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Termin częściowej realizacji
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)