Dostawa ubrań jednorazowych oraz obłożeń chirurgicznych dla SP ZOZ Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi

Data publikacji 2018-03-19
Data zakończenia 2018-03-27 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532490-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet Nr 1 - Odzież zabiegowa
Pakiet Nr 2 - Fartuchy higieniczne
Pakiet Nr 3 - Ubrania operacyjne
Pakiet Nr 4 - Serwety chirurgiczne na potrzeby bloku operacyjnego laryngologii
Pakiet Nr 5 - Obłożenia do zabiegów okulistycznych – na potrzeby bloku okulistycznego
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy - Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c4064c73-df2c-4869-9750-d7d11f484d17
Biuletyn 532490-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Regon 47214755900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pomorska
Zamawiajacy adres numer domu 251
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 92213
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 675 75 00
Zamawiajacy fax 42 678 92 68
Zamawiajacy email zam.publ@csk.umed.pl
Adres strony url csk.umed.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.csk.umed.pl/aktualne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.csk.umed.pl/aktualne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pomorska 251 92-213 Łódź, Kancelaria Szpitala budynek A-3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa ubrań jednorazowych oraz obłożeń chirurgicznych dla SP ZOZ Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi
Numer referencyjny ZP/17/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 5
Okreslenie przedmiotu Pakiet Nr 1 - Odzież zabiegowa Pakiet Nr 2 - Fartuchy higieniczne Pakiet Nr 3 - Ubrania operacyjne Pakiet Nr 4 - Serwety chirurgiczne na potrzeby bloku operacyjnego laryngologii Pakiet Nr 5 - Obłożenia do zabiegów okulistycznych – na potrzeby bloku okulistycznego Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy - Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 5
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - Oświadczenie (Załącznik nr 6 do SIWZ) potwierdzające dopuszczenie do obrotu na rynek polski oferowanych produktów zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 – tekst jednolity z późn. zm.) - (jeżeli dotyczy); - Dokument potwierdzający opis przedmiotu zamówienia pochodzący od producenta/wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela lub informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu /strony producenta. Należy dołączyć kartę katalogową / karty charakterystyki /dokument informacyjny dotyczący przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zamierza zaoferować, umożliwiający weryfikację zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ wraz z podaniem nr Pakietu i nr pozycji, którego dotyczy. - Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 6 do SIWZ), że na każde wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, potwierdzające, że zaoferowany asortyment jest zgodny z normami wymienionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ (jeśli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 - Odzież zabiegowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik krotki opis Odzież zabiegowa jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2 - Fartuchy higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik krotki opis Fartuchy higieniczne jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3 - Ubrania operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik krotki opis Ubrania operacyjne jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4 - Serwety chirurgiczne na potrzeby bloku operacyjnego laryngologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik krotki opis Serwety chirurgiczne na potrzeby bloku operacyjnego laryngologii
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5 - Obłożenia do zabiegów okulistycznych – na potrzeby bloku okulistycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 5
Zalacznik krotki opis Obłożenia do zabiegów okulistycznych – na potrzeby bloku okulistycznego
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy zamówień
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin wdrożenia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)