| GuidZP400 |
d5e48b87-50d4-4944-b85c-da6836564a16
|
| Biuletyn |
532992-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
|
| Regon |
45120274000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Akademicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
18400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
862 155 953
|
| Zamawiajacy fax |
862 156 601
|
| Zamawiajacy email |
emichalak@pwsip.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.pwsip.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt „Czas na rozwój z Biurem Karier” nr POWR.03.01.00-00-B091/15 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsip.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsip.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty skłąda się pod rygorem niewazności w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2012r - prawo pocztowe (tj. Dz.U z 2016, poz. 1113) lub osobiście, za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat Kanclerza)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa licencji na narzędzie do badania kompetencji zawodowych studentów
|
| Numer referencyjny |
KZp.2730.3.18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji na narzędzia do analizy oraz optymalnego dopasowania kompetencji zawodowych do stanowisk pracy, niosących jak największą satysfakcję zawodową, 600 studentom PWSIP w Łomży.
Raporty wykorzystywane będą przez doradcę zawodowego podczas zajęć dotyczących planowania kariery zawodowej, a także stawiania pierwszych kroków na rynku pracy przez absolwentów Uczelni.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia”, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Przez użyte w opisie przedmiotu zamówienia symboli lub nazw własnych należy rozumieć, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie terminologii (nazw i skrótów) angielskiej przy opisie oferowanego przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48461000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
10
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
formularz jakościowy wymaganych parametrów wg załącznika nr 6 do SIWZ, który stanowi dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór
stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Na podstawie art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy.
3. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
3.1. zmian Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 r.
3.2. gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
3.3. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia;
3.4. Konieczność wprowadzenia zmiany wynika ze zmiany przepisów prawa.
4. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
| IV 4 4 data |
2018-03-27T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|