Zakup i dostawę infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „Rozwój e-Usług w Gminie Zawoja

Data publikacji 2018-03-20
Data zakończenia 2018-03-29 00:00:00
Instytucja Gmina Zawoja
Miejscowość Zawoja
Województwo małopolskie
Branża
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533991-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Serwer baz danych, - Serwer aplikacji/Kontroler domeny, - System Backup, - UPS, - Subskrypcje systemu bezpieczeństwa UTM, - Komputery stacjonarne z monitorem, systemem operacyjnym i pakietem biurowym - Licencje dostępowe - Stanowisko Profilu Zaufanego – zakup drukarki A4, - Instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f0a08fb7-695f-47ed-a318-1d99784b985a
Biuletyn 533991-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Zawoja
Regon 7218201900000
Zamawiajacy adres ulica Zawoja
Zamawiajacy adres numer domu 1307
Zamawiajacy miejscowosc Zawoja
Zamawiajacy kod pocztowy 34222
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 33 8775-015
Zamawiajacy fax 33 8775-015
Zamawiajacy email a.winczewska@zawoja.ug.pl
Adres strony url www.zawoja.ug.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany z udziałem środków Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1113), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Zawoja 34-222 Zawoja 1307
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawę infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „Rozwój e-Usług w Gminie Zawoja
Numer referencyjny ZP.271.1.12.2018.AW
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Serwer baz danych, - Serwer aplikacji/Kontroler domeny, - System Backup, - UPS, - Subskrypcje systemu bezpieczeństwa UTM, - Komputery stacjonarne z monitorem, systemem operacyjnym i pakietem biurowym - Licencje dostępowe - Stanowisko Profilu Zaufanego – zakup drukarki A4, - Instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30210000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek posiadania zdolności technicznej i zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 130.000 zł brutto. W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień dokonania dostawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowe, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, - wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 5 SIWZ,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ (w przypadku, kiedy Zamawiający samodzielnie nie jest w stanie pobrać ich z ogólnodostępnych stron internetowych): - opisów w postaci kart katalogowych, testów oraz certyfikatów określonych w SIWZ tj. w Załączniku nr 8 - tylko w odniesieniu do urządzeń wobec których Zamawiający wyraźnie zaznaczył taką konieczność. 1. Serwer baz danych: Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001 lub równoważne. Serwer musi posiadać deklarację CE lub równoważną. W przypadku braku w/w certyfikatów na internetowych stronach producenta, Zamawiający będzie wymagał na etapie weryfikacji oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez produkt w/w wymagań jakościowych. 2. Serwer aplikacji/Kontroler domeny z licencjami dostępowymi Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001 lub równoważne. Serwer musi posiadać deklarację CE lub równoważną. W przypadku braku w/w certyfikatów na internetowych stronach producenta, Zamawiający będzie wymagał na etapie weryfikacji oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez produkt w/w wymagań jakościowych. 3. System backup Urządzenie musi posiadać deklarację CE lub równoważną. W przypadku braku w/w certyfikatów na internetowych stronach producenta, Zamawiający będzie wymagał na etapie weryfikacji oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez produkt w/w wymagań jakościowych. 4. UPS Urządzenie musi posiadać oznakowanie CE lub równoważne. Zgodność z dyrektywą RoHS UE lub równoważną. Zgodność z dyrektywą WEEE lub równoważną W przypadku braku w/w certyfikatów na internetowych stronach producenta, Zamawiający będzie wymagał na etapie weryfikacji oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez produkt w/w wymagań jakościowych. 5. Subskrypcje systemu bezpieczeństwa UTM - nie dotyczy 6. Komputer stacjonarny z monitorem, systemem operacyjnym i pakietem biurowym 6.1. Komputer stacjonarny; Certyfikat ISO9001 lub równoważny. Deklaracja zgodności CE lub równoważna. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 lub równoważną dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram. Oferowany komputer musi spełniać wymogi specyfikacji technicznej Energy Star i posiadać oznaczenie znakiem usługowym ENERGY STAR lub spełniać kryteria efektywności energetycznej co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia. W przypadku braku w/w certyfikatów na internetowych stronach producenta, Zamawiający będzie wymagał na etapie weryfikacji oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez produkt w/w wymagań jakościowych. 6.2. Monitor: certyfikaty TCO , ISO 13406-2 lub ISO 9241, EPEAT Gold, Energy Star, WEEE lub certyfikaty równoważne do wymienionych, bądź spełniać kryteria jakościowe co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia. W przypadku braku w/w certyfikatów na internetowych stronach producenta, Zamawiający na etapie weryfikacji oferty będzie wymagał przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie przez produkt w/w wymagań jakościowych. 6.3. Pakiet biurowy - nie dotyczy 7. Stanowisko Profilu Zaufanego – zakup drukarki A4 - nie dotyczy 8. Instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowej - nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 9.1. Formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 7 SIWZ; 9.2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 9.3. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 9.4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 9.5. Zestawienie oferowanego sprzętu – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena brutto przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)