zakup i dostawa dwóch serwerów oraz dwóch urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim

Data publikacji 2018-03-20
Data zakończenia 2018-03-28 00:00:00
Instytucja Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
Miejscowość Pruszcz Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Serwery,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533988-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 300000009, 488200002, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa dwóch serwerów oraz dwóch urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim .
2.Zakres przedmiotu zamówienia:
Obejmuje zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych serwerów oraz dwóch fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania tj.
Zadanie 1: „zakup i dostawa dwóch serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”,
Zadanie 2: „zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”

3.W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów
Dla zadania nr 1:
–dokument potwierdzający, że serwery zostały wyprodukowane zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny,
- europejskiej deklaracji zgodności CE,

Dla zadania nr 2:
– europejskiej deklaracji zgodności CE,
UWAGA:
Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy.

4.Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp.

5.Wszystkie wymagalne certyfikaty mogą być w języku angielskim, natomiast oświadczenia muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę.

6.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres:
dla zadania nr 1: 5 lat gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna wykonana u klienta w następnym dniu roboczym oraz wysyłka części lub serwisanta w ciągu ośmiu godzin od momentu zgłoszenia awarii, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego, naprawy wykonywane są przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów.
dla zadań nr 2: 2 lata gwarancji liczony od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c1d39a9e-c214-42d1-931e-dfc8a76e5a14
Biuletyn 533988-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
Regon 19168640800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Pruszcz Gdański
Zamawiajacy kod pocztowy 83000
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 834 999
Zamawiajacy fax 586 834 899
Zamawiajacy email zamowienia@powiat-gdanski
Adres strony url www.powiat-gdanski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://biuletyn.net/powiat-gdanski/?bip=1&cid=233
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pocztą lub osobiście do siedziby zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, parter - Punkt podawczy.
Nazwa nadana zamowieniu zakup i dostawa dwóch serwerów oraz dwóch urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim
Numer referencyjny ZP.272.08.2018.PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa dwóch serwerów oraz dwóch urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim . 2.Zakres przedmiotu zamówienia: Obejmuje zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych serwerów oraz dwóch fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania tj. Zadanie 1: „zakup i dostawa dwóch serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”, Zadanie 2: „zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim” 3.W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów Dla zadania nr 1: –dokument potwierdzający, że serwery zostały wyprodukowane zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny, - europejskiej deklaracji zgodności CE, Dla zadania nr 2: – europejskiej deklaracji zgodności CE, UWAGA: Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy. 4.Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. 5.Wszystkie wymagalne certyfikaty mogą być w języku angielskim, natomiast oświadczenia muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę. 6.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres: dla zadania nr 1: 5 lat gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna wykonana u klienta w następnym dniu roboczym oraz wysyłka części lub serwisanta w ciągu ośmiu godzin od momentu zgłoszenia awarii, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego, naprawy wykonywane są przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów. dla zadań nr 2: 2 lata gwarancji liczony od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie - zadanie nr 1 - minimum 1 dostawę serwerów o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto - zadanie nr 2 - minimum 1 dostawę urządzeń wielofunkcyjnych o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł. brutto
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o wstępne oświadczenie oraz oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert– według wzoru załącznik nr 7 do SIWZ dla zadania nr 1 i 2
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1A i 1B do SIWZ, 2) oświadczenia: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wypełniony formularz cenowy załącznik nr 6A, 6B do SIWZ, 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 8 do SIWZ, 5) Dla zadania nr 1: –dokument potwierdzający, że serwery zostały wyprodukowane zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny, - europejskiej deklaracji zgodności CE, Dla zadania nr 2: –europejskiej deklaracji zgodności CE, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst -wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, mające wpływ na wysokość ceny brutto za świadczoną dostawę. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, należne Dostawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto,
IV 4 4 data 2018-03-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „zakup i dostawa dwóch serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia: Obejmuje zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych serwerów na potrzeby Starostwa Powiatowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów Dla zadania nr 1: –dokument potwierdzający, że serwery zostały wyprodukowane zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny, - europejskiej deklaracji zgodności CE, UWAGA: Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy. 4. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. 5. Wszystkie wymagalne certyfikaty mogą być w języku angielskim, natomiast oświadczenia muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres: dla zadania nr 1: 5 lat gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru sprzętu realizowanej w miejscu użytkowania, pomoc techniczna wykonana u klienta w następnym dniu roboczym oraz wysyłka części lub serwisanta w ciągu ośmiu godzin od momentu zgłoszenia awarii, w przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego, naprawy wykonywane są przez wykwalifikowanego serwisanta za okazaniem stosownych dokumentów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zakup i dostawa dwóch serwerów oraz dwóch urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Obejmuje zakup i dostawę dwóch fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów Dla zadania nr 2: – europejskiej deklaracji zgodności CE, UWAGA: Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy. 4. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. 5. Wszystkie wymagalne certyfikaty mogą być w języku angielskim, natomiast oświadczenia muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres: dla zadań nr 2: 2 lata gwarancji liczony od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.
  

Criterion

Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)