DOSTAWA PROFESJONALNEJ CHEMII KUCHENNEJ I ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI, MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

Data publikacji 2018-03-20
Data zakończenia 2018-03-29 00:00:00
Instytucja 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Giżycko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533979-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337000007, 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa profesjonalnej chemii kuchennej i środków do higienizacji, materiałów jednorazowych oraz środków czystości dla 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego., wg. opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załączniki nr 1 i 2 do siwz, oraz wg. Ilości podanych w ust. 2 oraz załącznikach nr 5 i 6 do siwz.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań zawierają załączniki nr 1 i 2 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Asortyment i ilości będące przedmiotem zamówienia:

Zadanie Nr 1 – dostawa profesjonalnej chemii kuchennej:

L. p. Nazwa produktu J. m.
Ilość
1. Mydło do mycia rąk w płynie antybakteryjne l 400
2. Środek do dezynfekcji rąk l 200
3. Produkt do mycia powierzchni roboczych - koncentrat l 1300
4. środek do dezynfekcji powierzchni - koncentrat l 200
5. Środek do maszynowego mycia naczyń w bloku kg 310
6. Płyn do maszynowego mycia naczyń l 400
7. Środek do nabłyszczania – w bloku kg 110
8. Środek nabłyszczający do zmywarek przemysłowych l 200
9. Produkt do mycia podłóg i fug bez spłukiwania l 500
10. Produkt do okresowego czyszczenia silnie zatłuszczonych powierzchni l 400
11. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - koncentrat l 800
12. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - do zmywarek kg 10,8
13. Produkt do mycia pomieszczeń sanitarnych l 400
14. Chlorowy środek myjąco dezynfekujący
l 400
15. środek do płukania pieca kon-par l 100
16. środek do mycia pieca kon-par l 140
17. Produkt do ręcznego mycia naczyń w bloku kg 136
18. Produkt do ręcznego mycia naczyń w bloku szt 40
19. Szczotka do mycia ręcznego szt 200
20. Środek do mycia i dezynfekcji cystern l 400
21. Środek do namaczania sztućców szt 50
22. Mop płaski szt 40
23. Produkt do niwelowania zapachów i odtłuszczania szt 20
24. Sól tabletkowa do uzdatniacza wody kg 1000
25. Filtr do wody NIVONA szt 40
26. Filtr do wody SAECO szt 30
27. Tabletki do ekspresu NIVONA szt 40
28. Tabletki do ekspresu SAECO szt 30
29. Odkamieniacz do ekspresu szt 70
30. Filtr do uzdatniacza wody szt 40
Produkty z poz. od 1 do 22 muszą pochodzić od tego samego producenta i muszą być ujęte w planie higieny w kompleksowym stosowaniu w obiektach bloku żywnościowego. Muszą się nawzajem uzupełniać w planie higieny w stosowaniu codziennym i okresowym
Zadanie Nr 2 - dostawa materiałów jednorazowych i środków czystości
Służba Żywnościowa
1. Rękawiczki nitrylowe( op.100 szt.) opak 600
2. Bluza kucharska jednorazowa szt 1500
3. Fartuch ochronny foliowy jednorazowy (op 100szt) opak 250
4. Worek foliowy LDPE o poj. 50 - 60 l. opak 2000
5. Worek foliowy LDPE o poj.120 l. opak 800
6. Torebki jednorazowe o poj.5 l. (op 200 szt) opak 200
7. Woreczki śniadaniowe HPDE (op 1000 szt) opak 500
8. Folia spożywcza w rolce do pakowania żywności szt 60
9. Folia aluminiowa w rolce szt 60
10. Serwetki ozdobne opak 200
11. Ręczniki papierowe składane opak 6000
12. Czyściwo papierowe w rolce szt 360
13. zmywak z tw. Sztucznego szt 2000
14. Tkanina obrusowa cerata mb 300
15. czepek jednorazowy opak 100
Służba Mundurowa
16. Krem ochronny do rąk -50g szt 20000
17. Pasta bhp do mycia rąk ze ścierniwem -500g kg 10500
18. Mydło toaletowe -100g kg 800
19. Pasta do obuwia kol. czarnego -40g kg 200
20. Pasta do obuwia specjalnego 75 ml szt 1500
21. Naftalina kg 70
22. Saszetka na środki higieny szt 200
23. Szczoteczka do zębów szt 200
24. Pudełko na mydło szt 200
25. Kubek do mycia zębów szt 200
26. Pasta do zębów -75 ml szt 200
27. Pianka do golenia-200ml szt 200
28. Maszynka jednorazowa do golenia szt 400
29. Szczoteczka do rąk szt 200
Infrastruktura
30. Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych szt. 800
31. Mydło do rąk w płynie w dozowniku szt. 1000
32. Odświeżacz powietrza SPRAY 300 ml szt. 200
33. Odświeżacz powietrza elektryczny szt. 200
34. Płyn uniwersalny do mycia podłóg szt. 600
35. Kostka do WC z koszyczkiem szt. 800
36. Wkład do odświeżacza elektrycznego szt. 400
37. Koncentrat do czyszczenia powierzchni basenu szt. 20
38. Płyn do mycia szyb z atomizerem szt. 1000
39. Preparat do udrażniania rur szt. 200
40. Płyn do mycia wykładzin PCV szt. 200
41. Płyn do mycia, czyszczenia i konserwacji szt. 200
42. Worki na śmieci 120 l opak 800
43. Worki na śmieci 60 l opak 800
44. Płyn do wykładzin i dywanów szt. 200
4. Oznaczenia i nazwy użyte w opisach przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do łatwiejszej identyfikacji asortymentu, jaki winien Wykonawca zaoferować. Dostarczone środki czystości muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności / certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2142df81-560e-4fd2-8e12-874e59dcdbd9
Biuletyn 533979-N-2018
Zamawiajacy nazwa 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 28060211800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Giżycko
Zamawiajacy kod pocztowy 11500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 335 922
Zamawiajacy fax 261 335 641
Zamawiajacy email 24wog.zam@wp.mil.pl
Adres strony url http://24wog.wp.mil.pl/pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pomocą operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, bud. nr 5, Kancelaria Jawna, pokój nr 108
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA PROFESJONALNEJ CHEMII KUCHENNEJ I ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI, MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Numer referencyjny 24/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa profesjonalnej chemii kuchennej i środków do higienizacji, materiałów jednorazowych oraz środków czystości dla 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego., wg. opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załączniki nr 1 i 2 do siwz, oraz wg. Ilości podanych w ust. 2 oraz załącznikach nr 5 i 6 do siwz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań zawierają załączniki nr 1 i 2 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Asortyment i ilości będące przedmiotem zamówienia: Zadanie Nr 1 – dostawa profesjonalnej chemii kuchennej: L. p. Nazwa produktu J. m. Ilość 1. Mydło do mycia rąk w płynie antybakteryjne l 400 2. Środek do dezynfekcji rąk l 200 3. Produkt do mycia powierzchni roboczych - koncentrat l 1300 4. środek do dezynfekcji powierzchni - koncentrat l 200 5. Środek do maszynowego mycia naczyń w bloku kg 310 6. Płyn do maszynowego mycia naczyń l 400 7. Środek do nabłyszczania – w bloku kg 110 8. Środek nabłyszczający do zmywarek przemysłowych l 200 9. Produkt do mycia podłóg i fug bez spłukiwania l 500 10. Produkt do okresowego czyszczenia silnie zatłuszczonych powierzchni l 400 11. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - koncentrat l 800 12. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - do zmywarek kg 10,8 13. Produkt do mycia pomieszczeń sanitarnych l 400 14. Chlorowy środek myjąco dezynfekujący l 400 15. środek do płukania pieca kon-par l 100 16. środek do mycia pieca kon-par l 140 17. Produkt do ręcznego mycia naczyń w bloku kg 136 18. Produkt do ręcznego mycia naczyń w bloku szt 40 19. Szczotka do mycia ręcznego szt 200 20. Środek do mycia i dezynfekcji cystern l 400 21. Środek do namaczania sztućców szt 50 22. Mop płaski szt 40 23. Produkt do niwelowania zapachów i odtłuszczania szt 20 24. Sól tabletkowa do uzdatniacza wody kg 1000 25. Filtr do wody NIVONA szt 40 26. Filtr do wody SAECO szt 30 27. Tabletki do ekspresu NIVONA szt 40 28. Tabletki do ekspresu SAECO szt 30 29. Odkamieniacz do ekspresu szt 70 30. Filtr do uzdatniacza wody szt 40 Produkty z poz. od 1 do 22 muszą pochodzić od tego samego producenta i muszą być ujęte w planie higieny w kompleksowym stosowaniu w obiektach bloku żywnościowego. Muszą się nawzajem uzupełniać w planie higieny w stosowaniu codziennym i okresowym Zadanie Nr 2 - dostawa materiałów jednorazowych i środków czystości Służba Żywnościowa 1. Rękawiczki nitrylowe( op.100 szt.) opak 600 2. Bluza kucharska jednorazowa szt 1500 3. Fartuch ochronny foliowy jednorazowy (op 100szt) opak 250 4. Worek foliowy LDPE o poj. 50 - 60 l. opak 2000 5. Worek foliowy LDPE o poj.120 l. opak 800 6. Torebki jednorazowe o poj.5 l. (op 200 szt) opak 200 7. Woreczki śniadaniowe HPDE (op 1000 szt) opak 500 8. Folia spożywcza w rolce do pakowania żywności szt 60 9. Folia aluminiowa w rolce szt 60 10. Serwetki ozdobne opak 200 11. Ręczniki papierowe składane opak 6000 12. Czyściwo papierowe w rolce szt 360 13. zmywak z tw. Sztucznego szt 2000 14. Tkanina obrusowa cerata mb 300 15. czepek jednorazowy opak 100 Służba Mundurowa 16. Krem ochronny do rąk -50g szt 20000 17. Pasta bhp do mycia rąk ze ścierniwem -500g kg 10500 18. Mydło toaletowe -100g kg 800 19. Pasta do obuwia kol. czarnego -40g kg 200 20. Pasta do obuwia specjalnego 75 ml szt 1500 21. Naftalina kg 70 22. Saszetka na środki higieny szt 200 23. Szczoteczka do zębów szt 200 24. Pudełko na mydło szt 200 25. Kubek do mycia zębów szt 200 26. Pasta do zębów -75 ml szt 200 27. Pianka do golenia-200ml szt 200 28. Maszynka jednorazowa do golenia szt 400 29. Szczoteczka do rąk szt 200 Infrastruktura 30. Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych szt. 800 31. Mydło do rąk w płynie w dozowniku szt. 1000 32. Odświeżacz powietrza SPRAY 300 ml szt. 200 33. Odświeżacz powietrza elektryczny szt. 200 34. Płyn uniwersalny do mycia podłóg szt. 600 35. Kostka do WC z koszyczkiem szt. 800 36. Wkład do odświeżacza elektrycznego szt. 400 37. Koncentrat do czyszczenia powierzchni basenu szt. 20 38. Płyn do mycia szyb z atomizerem szt. 1000 39. Preparat do udrażniania rur szt. 200 40. Płyn do mycia wykładzin PCV szt. 200 41. Płyn do mycia, czyszczenia i konserwacji szt. 200 42. Worki na śmieci 120 l opak 800 43. Worki na śmieci 60 l opak 800 44. Płyn do wykładzin i dywanów szt. 200 4. Oznaczenia i nazwy użyte w opisach przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do łatwiejszej identyfikacji asortymentu, jaki winien Wykonawca zaoferować. Dostarczone środki czystości muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności / certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami siwz.
Cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku oferty wspólnej, dokument ten musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 3 do siwz) 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku oferty wspólnej, oświadczenie to musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólną ofertę, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 3. Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5 i 6 do siwz) 4. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. 5. DOWÓD WNIESIENIA WADIUM – kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 10 000,00 zł. 2. Zamawiający żąda na poszczególne zadania wadium w kwotach: a. dla zadania nr 1 – 6 000,00 zł. b. dla zadania nr 2 – 4 000,00 zł. 3. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 24/2018 – Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej i środków do higienizacji, materiałów jednorazowych oraz środków czystości dla 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego”. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 8. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: a. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, c. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, d. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, e. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, f. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 9. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: a. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, c. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, d. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagać będą formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: 1) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian, 2) Wynikają one z zapisów art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w roku 2018. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotowego umowy, a co za tym idzie, zmniejszenia zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy, przy czym wartość niewykorzystanego zobowiązania nie może być większa niż 30% wartości, określonej w § 5 ust. 1. umowy. 5. Wykonawca w związku z ust. 4 nie może dochodzić roszczeń z tytułu nie zrealizowania w całości umowy
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej i środków do higienizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Asortyment i ilości będące przedmiotem zamówienia: Zadanie Nr 1 – dostawa profesjonalnej chemii kuchennej: L. p. Nazwa produktu J. m. Ilość 1. Mydło do mycia rąk w płynie antybakteryjne l 400 2. Środek do dezynfekcji rąk l 200 3. Produkt do mycia powierzchni roboczych - koncentrat l 1300 4. środek do dezynfekcji powierzchni - koncentrat l 200 5. Środek do maszynowego mycia naczyń w bloku kg 310 6. Płyn do maszynowego mycia naczyń l 400 7. Środek do nabłyszczania – w bloku kg 110 8. Środek nabłyszczający do zmywarek przemysłowych l 200 9. Produkt do mycia podłóg i fug bez spłukiwania l 500 10. Produkt do okresowego czyszczenia silnie zatłuszczonych powierzchni l 400 11. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - koncentrat l 800 12. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - do zmywarek kg 10,8 13. Produkt do mycia pomieszczeń sanitarnych l 400 14. Chlorowy środek myjąco dezynfekujący l 400 15. środek do płukania pieca kon-par l 100 16. środek do mycia pieca kon-par l 140 17. Produkt do ręcznego mycia naczyń w bloku kg 136 18. Produkt do ręcznego mycia naczyń w bloku szt 40 19. Szczotka do mycia ręcznego szt 200 20. Środek do mycia i dezynfekcji cystern l 400 21. Środek do namaczania sztućców szt 50 22. Mop płaski szt 40 23. Produkt do niwelowania zapachów i odtłuszczania szt 20 24. Sól tabletkowa do uzdatniacza wody kg 1000 25. Filtr do wody NIVONA szt 40 26. Filtr do wody SAECO szt 30 27. Tabletki do ekspresu NIVONA szt 40 28. Tabletki do ekspresu SAECO szt 30 29. Odkamieniacz do ekspresu szt 70 30. Filtr do uzdatniacza wody szt 40
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów jednorazowych oraz środków czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie Nr 2 - dostawa materiałów jednorazowych i środków czystości Służba Żywnościowa 1. Rękawiczki nitrylowe( op.100 szt.) opak 600 2. Bluza kucharska jednorazowa szt 1500 3. Fartuch ochronny foliowy jednorazowy (op 100szt) opak 250 4. Worek foliowy LDPE o poj. 50 - 60 l. opak 2000 5. Worek foliowy LDPE o poj.120 l. opak 800 6. Torebki jednorazowe o poj.5 l. (op 200 szt) opak 200 7. Woreczki śniadaniowe HPDE (op 1000 szt) opak 500 8. Folia spożywcza w rolce do pakowania żywności szt 60 9. Folia aluminiowa w rolce szt 60 10. Serwetki ozdobne opak 200 11. Ręczniki papierowe składane opak 6000 12. Czyściwo papierowe w rolce szt 360 13. zmywak z tw. Sztucznego szt 2000 14. Tkanina obrusowa cerata mb 300 15. czepek jednorazowy opak 100 Służba Mundurowa 16. Krem ochronny do rąk -50g szt 20000 17. Pasta bhp do mycia rąk ze ścierniwem -500g kg 10500 18. Mydło toaletowe -100g kg 800 19. Pasta do obuwia kol. czarnego -40g kg 200 20. Pasta do obuwia specjalnego 75 ml szt 1500 21. Naftalina kg 70 22. Saszetka na środki higieny szt 200 23. Szczoteczka do zębów szt 200 24. Pudełko na mydło szt 200 25. Kubek do mycia zębów szt 200 26. Pasta do zębów -75 ml szt 200 27. Pianka do golenia-200ml szt 200 28. Maszynka jednorazowa do golenia szt 400 29. Szczoteczka do rąk szt 200 Infrastruktura 30. Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych szt. 800 31. Mydło do rąk w płynie w dozowniku szt. 1000 32. Odświeżacz powietrza SPRAY 300 ml szt. 200 33. Odświeżacz powietrza elektryczny szt. 200 34. Płyn uniwersalny do mycia podłóg szt. 600 35. Kostka do WC z koszyczkiem szt. 800 36. Wkład do odświeżacza elektrycznego szt. 400 37. Koncentrat do czyszczenia powierzchni basenu szt. 20 38. Płyn do mycia szyb z atomizerem szt. 1000 39. Preparat do udrażniania rur szt. 200 40. Płyn do mycia wykładzin PCV szt. 200 41. Płyn do mycia, czyszczenia i konserwacji szt. 200 42. Worki na śmieci 120 l opak 800 43. Worki na śmieci 60 l opak 800 44. Płyn do wykładzin i dywanów szt. 200
  

Criterion

Kryteria Ilość przeprowadzonych szkoleń
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy od dnia złożonego zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)