„Sukcesywna sprzedaż i dostawy frytek i innych mrożonych produktów z ziemniaków od wybranego jednego producenta wraz z ich reklamą i promocją oraz zapewnieniem preferencyjności na obiektach P.G.K. Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie

Data publikacji 2018-03-20
Data zakończenia 2018-03-28 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
Miejscowość Uniejów
Województwo łódzkie
Branża
  • Ziemniaki mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533936-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153111002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: frytek i innych mrożonych produktów z ziemniaków od wybranego jednego producenta wraz z ich sprzedażą, reklamą i promocją oraz zapewnieniem preferencyjności na obiektach P.G.K. Term Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę frytury. Frytki i inne mrożone produkty z ziemniaków obejmują w szczególności: Cząstki ziemniaka ze skórką (składniki: ziemniaki 97,3 ÷ 97,5 %, olej roślinny 2,5 ÷ 2,7%); Frytki proste 10 mm (± 2 mm) (składniki: ziemniaki 95,9 ÷ 96,3%, olej roślinny 3,7 ÷ 4,1%); Frytki karbowane 10 mm (± 2 mm) (składniki: ziemniaki 95,9 ÷ 96,3%, olej roślinny 3,7 ÷ 4,1%); Puree ziemniaczane (składniki: ziemniaki min. 86%, woda, masło skoncentrowane (z mleka), mleko pełne w proszku, sól, aromat, pieprz biały, gałka muszkatołowa); Frytura, której dostawę obejmuje niniejsze postępowanie, to tłuszcz roślinny palmowy do smażenia o stałej konsystencji. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. Dz.U. 2017 poz. 149) .Przedmiot zamówienia realizowany musi być zgodnie z normami jakościowymi (GMP i GHP lub HACCP).
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w najlepszym gatunku, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami i normami, wolny od: zapachów obcych; zanieczyszczeń, szkodników, nieuszkodzony,zawsze zgodny z podanym terminem ważności. Zamawiający wymaga zachowania przez Wykonawcę dla dostarczanych produktów mrożonych temperatury minus (–) 18,0 0C lub niższej. Możliwe są krótkie wahania temperatury podczas przewozu, nie większe niż 3,0 0C. 9. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia), tj. w szczególności w momencie dostawy: dla frytek minimum 1,0 rok; dla cząstek ziemniaka min. 1,0 rok; dla puree min. 0,5 roku; dla frytury min. 0,5 roku. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania w oferowanych cenach, iż w czasie sezonów letnich (od 1 czerwca do 31 sierpnia) winien dostarczać jako gratis 25% zakupywanych w tym czasie produktów np. poprzez dostawy większych opakowań produktów w cenie opakowania mniejszego lub inną formę programu lojalnościowego dającego równoważny efekt. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w cenie oferty i bez dodatkowych płatności, na czas trwania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, następującego wyposażenia Zamawiającemu:- frytownice gazowe 8 litrowe – 8 szt. Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć dla Zamawiającego wsparcie marketingowe w związku z zapewnieniem wyłączności na markę produktu w kompleksie Termy Uniejów. W ramach wsparcia marketingowego przewidziane jest: wynagrodzenie „Retro” zgodnie z wartością wskazaną w ofercie, liczone jako ___ % od wartości netto zrealizowanych zakupów . Wykonawca odpowiada za zapewnienie obsłudze ubrań, tj. koszulki i fartuchy w ilości min. 8 szt. każdego rodzaju na dwa miesiące (tj. minimum 192 szt. koszulek i fartuchów w skali trwania umowy).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że minimalna gwarantowana realizacja umowy wyniesie nie mniej niż 60 % wartości umowy w okresie jej obowiązywania. Zamawiający zastrzega, iż bez narażenia na jakąkolwiek odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy uprawniony jest do zaniechania złożenia zamówienia na towar o wartości nie większej niż 40 %.






Dodatkowe informacje

GuidZP400 7072e3d6-9b1d-4568-b59c-33d5dfcf660d
Biuletyn 533936-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Sp. z o. o. w Uniejowie
Regon 31016143000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Polna
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Uniejów
Zamawiajacy kod pocztowy 99210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 0-63 2888071
Zamawiajacy fax 0-63 2888071
Zamawiajacy email termy@uniejow.pl
Adres strony url http://www.termyuniejow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja htt://www.uniejow.bip.net.pl/?c=308
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej pocztą tradycyjną lub za pomocą kuriera ewentualnie osobiście na adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Polna 37, 99-210 Uniejów - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna sprzedaż i dostawy frytek i innych mrożonych produktów z ziemniaków od wybranego jednego producenta wraz z ich reklamą i promocją oraz zapewnieniem preferencyjności na obiektach P.G.K. Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie
Numer referencyjny PGK ZP 271.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: frytek i innych mrożonych produktów z ziemniaków od wybranego jednego producenta wraz z ich sprzedażą, reklamą i promocją oraz zapewnieniem preferencyjności na obiektach P.G.K. Term Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę frytury. Frytki i inne mrożone produkty z ziemniaków obejmują w szczególności: Cząstki ziemniaka ze skórką (składniki: ziemniaki 97,3 ÷ 97,5 %, olej roślinny 2,5 ÷ 2,7%); Frytki proste 10 mm (± 2 mm) (składniki: ziemniaki 95,9 ÷ 96,3%, olej roślinny 3,7 ÷ 4,1%); Frytki karbowane 10 mm (± 2 mm) (składniki: ziemniaki 95,9 ÷ 96,3%, olej roślinny 3,7 ÷ 4,1%); Puree ziemniaczane (składniki: ziemniaki min. 86%, woda, masło skoncentrowane (z mleka), mleko pełne w proszku, sól, aromat, pieprz biały, gałka muszkatołowa); Frytura, której dostawę obejmuje niniejsze postępowanie, to tłuszcz roślinny palmowy do smażenia o stałej konsystencji. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostarczane produkty winny odpowiadać normom i standardom określonym w odpowiednich przepisach prawnych w tym Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. Dz.U. 2017 poz. 149) .Przedmiot zamówienia realizowany musi być zgodnie z normami jakościowymi (GMP i GHP lub HACCP). Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w najlepszym gatunku, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami i normami, wolny od: zapachów obcych; zanieczyszczeń, szkodników, nieuszkodzony,zawsze zgodny z podanym terminem ważności. Zamawiający wymaga zachowania przez Wykonawcę dla dostarczanych produktów mrożonych temperatury minus (–) 18,0 0C lub niższej. Możliwe są krótkie wahania temperatury podczas przewozu, nie większe niż 3,0 0C. 9. Wykonawca powinien zapewnić, że oferowane produkty będą posiadać atesty i/lub certyfikaty higieniczno - sanitarne oraz będą świeże (z ważnym terminem przydatności do spożycia), tj. w szczególności w momencie dostawy: dla frytek minimum 1,0 rok; dla cząstek ziemniaka min. 1,0 rok; dla puree min. 0,5 roku; dla frytury min. 0,5 roku. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania w oferowanych cenach, iż w czasie sezonów letnich (od 1 czerwca do 31 sierpnia) winien dostarczać jako gratis 25% zakupywanych w tym czasie produktów np. poprzez dostawy większych opakowań produktów w cenie opakowania mniejszego lub inną formę programu lojalnościowego dającego równoważny efekt. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w cenie oferty i bez dodatkowych płatności, na czas trwania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania, następującego wyposażenia Zamawiającemu:- frytownice gazowe 8 litrowe – 8 szt. Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć dla Zamawiającego wsparcie marketingowe w związku z zapewnieniem wyłączności na markę produktu w kompleksie Termy Uniejów. W ramach wsparcia marketingowego przewidziane jest: wynagrodzenie „Retro” zgodnie z wartością wskazaną w ofercie, liczone jako ___ % od wartości netto zrealizowanych zakupów . Wykonawca odpowiada za zapewnienie obsłudze ubrań, tj. koszulki i fartuchy w ilości min. 8 szt. każdego rodzaju na dwa miesiące (tj. minimum 192 szt. koszulek i fartuchów w skali trwania umowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że minimalna gwarantowana realizacja umowy wyniesie nie mniej niż 60 % wartości umowy w okresie jej obowiązywania. Zamawiający zastrzega, iż bez narażenia na jakąkolwiek odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy uprawniony jest do zaniechania złożenia zamówienia na towar o wartości nie większej niż 40 %.
Cpv glowny przedmiot 15311100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze
Okres w miesiacach 48
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie spełnienia tego warunku wykonawca musi udokumentować dysponowanie co najmniej jednym pojazdem/środkiem transportu, którym dostarczane będą produkty stanowiące przedmiot zamówienia odpowiadającym wymaganiom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2017 poz. 149) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 29 kwietnia 2004r. – załącznik Nr 2. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia – nie spełnia.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca winien dysponować samochodami odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2017 poz. 149) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 29.04.2004 r. – higiena środków spożywczych (zał. Nr 2 do rozporządzenia), którymi będzie dostarczał przedmiot zamówienia. Zamawiający każdorazowo będzie kontrolował warunki, w jakich przewożone są produkty. W razie stwierdzenia uchybień, Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru produktów.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
Zakresie warunkow udzialu Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum jedną główną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz złożenia poświadczeń: Za spełnienie niniejszego warunku uznane zostanie wskazanie wykonania (lub wykonywania) zadania polegającego na dostarczaniu asortymentu zgodnego z przedmiotem zamówienia o wartości umownej co najmniej 200.000,00 zł netto. Wskazana wartość musi być zrealizowana w ramach jednego kontraktu. Wymagane jest załączenie dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy;Opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw w celu zapewnienia jakości obejmujący w szczególności co najmniej jeden pojazd / środek transportu, którym będzie dostarczał przedmiot zamówienia odpowiadający wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2017 poz. 149) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 29 kwietnia 2004r. (– załącznik Nr 2 do rozporządzenia), ze wskazaniem marki pojazdu, numeru rejestracyjnego i numeru decyzji właściwego organu zezwalającej na przewóz produktów mrożonych lub numeru dokumentu równoważnego z podaniem nazwy organu wydającego dokument/decyzję oraz podstawy do dysponowania zasobami.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian do umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony: Zmniejszenia i zwiększenia ilości wykonanej dostawy, w zakresie ilościowym i wartościowym; Zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych; Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z produktów. W przypadku takim Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zawarte w ofercie w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. D. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy polegającą na obniżeniu ceny jednostkowej przedmiotu umowy np. w przypadku okresowych promocji cenowych. W tym okresie realizacja usługi będzie realizowana po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu o tym Zamawiającego. Za okoliczności „siły wyższej” uznaje się między innymi: pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich powstające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec. Zaistnienie siły wyższej winno być udokumentowane
IV 4 4 data 2018-03-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:40
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria A. Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Metodyka dostaw
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)