Dostawa środków pracy biurowej – artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych

Data publikacji 2018-03-22
Data zakończenia 2018-04-03 00:00:00
Instytucja Transportowy Dozór Techniczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535091-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków pracy biurowej – artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych. Zamówienie jest podzielone na dwie części, z których każda jest odrębnym zamówieniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a5460516-bab6-43c1-ace1-0a9077829238
Biuletyn 535091-N-2018
Zamawiajacy nazwa Transportowy Dozór Techniczny
Regon 017231686
Zamawiajacy adres ulica Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-613
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48224902902,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@tdt.gov.pl,
Adres strony url http://www.tdt.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa osoba prawna
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.tdt.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa , 44 piętro - kancelaria, pok. 62
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków pracy biurowej – artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych
Numer referencyjny ZP 4/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków pracy biurowej – artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych. Zamówienie jest podzielone na dwie części, z których każda jest odrębnym zamówieniem.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część 1 - Artykuły biurowe: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw (tj. dwóch odrębnych umów zobowiązaniowych), polegających na dostawie artykułów biurowych na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych) każda, (przy czym zastrzega się, że w przypadku gdy Wykonawca w ramach jednej umowy realizował dostawy o szerszym asortymencie, należy wykazać wartość dostawy wyłącznie w odniesieniu do artykułów biurowych o wartości co najmniej 100 000 zł brutto). Część 2 - Materiały eksploatacyjne: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw (tj. dwóch odrębnych umów zobowiązaniowych), polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych: tuszy lub tonerów do drukarek na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 zł brutto osiemdziesiąt tysięcy złotych) każda, (przy czym zastrzega się, że w przypadku gdy Wykonawca w ramach jednej umowy realizował dostawy o szerszym asortymencie, należy wykazać wartość dostawy wyłącznie w odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych o wartości co najmniej 80 000 zł brutto). W przypadku wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem w zakresie dostawy wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert część dostawy zrealizowano na kwoty nie mniejsze niż określone powyżej dla w/w części. W przypadku Wykonawców, którzy składają ofertę wspólnie, przynajmniej jeden musi się wykazać wykonaniem, co najmniej dwóch dostaw odpowiednio obejmujących przedmiot zamówienia o wartości odpowiedniej, dla w/w części.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ: Część 1 Artykuły biurowe i Część 2 Materiały eksploatacyjne - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór Wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6a i 6b do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ; 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt. 1 niniejszego rozdziału; 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt. 1; 5) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; 6) Części 1 – Artykuły biurowe. Wykonawca składa jako element merytoryczny oferty: a) potwierdzenie zgodności parametrów oferowanego papieru poz. 79 załącznika nr 1a do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, np. w formie karty katalogowej producenta (w języku polskim) lub innego dokumentu producenta, zawierającego: nazwę własną artykułu i producenta papieru, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu oraz numer katalogowy (jeśli taki numer posiada). Z załączonego dokumentu w sposób nie budzący wątpliwości, musi wynikać, iż zaproponowany towar posiada co najmniej takie same lub lepsze parametry, b) jeden z certyfikatów FSC - (Forest Stewardship Council – międzynarodowy system certyfikacji produktów i gospodarki leśnej), PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification - Program zatwierdzania certyfikacji lasów) lub jakikolwiek inny równoważny certyfikat; 7) Części 2 – Materiały eksploatacyjne, Wykonawca, który zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne składa jako element merytoryczny oferty w celu potwierdzenia wymaganej wydajności i jakości zaoferowanych materiałów równoważnych (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem): a) Protokół badań, dla każdej pozycji zaoferowanej w tabeli 1 formularza cenowego załącznik nr 4b do SIWZ, na wydajność według norm: - ISO/IEC 19752 – do określenia wydajności tonerów czarnych, - ISO/IEC 19798 – do określenia wydajności tonerów kolorowych, - ISO/IEC 24711/24712 – do określenia wydajności wkładów atramentowych, b) Certyfikat potwierdzający, że laboratorium badawcze, w którym wykonano badania/raporty określone powyżej, jest akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025, c) Certyfikat ISO 9001, posiadany przez producenta oferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych, d) Certyfikat ISO 14001, posiadany przez producenta oferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych. Przez producenta Zamawiający rozumie firmę, której nazwa (logo) jest umieszczona na oferowanych materiałach eksploatacyjnych. Dokumenty wymienione w ppkt 6) lit. a) i lit. b) oraz w ppkt 7) lit. a), lit. b), lit. c) i lit. d) stanowiące element merytoryczny oferty nie podlegają uzupełnieniu. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.tdt.gov.pl wraz z informacjami, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1)w przypadku wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanej przez Wykonawcę maszyny biurowej. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę maszyny biurowej będącej przedmiotem umowy na inną, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem, że Wykonawca wykaże fakt wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanej maszyny biurowej i uzyska akceptację propozycji zmiany. Zmiana maszyny biurowej nie może spowodować pogorszenia warunków wykonania umowy np. ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia, istotnych dla Zamawiającego (dotyczy tylko części 1); 2)w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania, zakresu przedmiotu Umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 3)gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na, sposób lub zakres realizacji przedmiotu Umowy; 4) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie określonym w § 2 Umowy; 5) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.
IV 4 4 data 2018-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy w Części 2 – Materiały eksploatacyjne. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy w Części 2 – Materiały eksploatacyjne, w sprawie zamówienia publicznego do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 – Artykuły biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego. Załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ zawiera szczegółowe wykazy rodzaju artykułów i ilości przewidzianych do zamówienia. Podane ilości są szacunkowe i nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Rzeczywiste ilości artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający wymaga dla papieru opisanego w pozycji 79 załącznika nr 1a do SIWZ opis przedmiotu zamówienia posiadania jednego z certyfikatów FSC - (Forest Stewardship Council – międzynarodowy system certyfikacji produktów i gospodarki leśnej), PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification - Program zatwierdzania certyfikacji lasów) lub jakiegokolwiek innego równoważnego certyfikatu oraz oznakowania ekologicznego Ecolabel lub równoważnego. Wykonawca składa jako element merytoryczny oferty: a) potwierdzenie zgodności parametrów oferowanego papieru poz. 79 załącznika nr 1a do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, np. w formie karty katalogowej producenta (w języku polskim) lub innego dokumentu producenta, zawierającego: nazwę własną artykułu i producenta papieru, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu oraz numer katalogowy (jeśli taki numer posiada). Z załączonego dokumentu w sposób nie budzący wątpliwości, musi wynikać, iż zaproponowany towar posiada co najmniej takie same lub lepsze parametry, b) jeden z certyfikatów FSC - (Forest Stewardship Council – międzynarodowy system certyfikacji produktów i gospodarki leśnej), PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification - Program zatwierdzania certyfikacji lasów) lub jakikolwiek inny równoważny certyfikat;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 – Materiały eksploatacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i kopiującego – 53 pozycji: tuszy i tonerów Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały eksploatacyjne były: 1) fabrycznie nowe, wysokiej jakości, zapewniające kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego opisanymi w tabeli nr 1, zapewniające należyte bezpieczeństwo w fabrycznie oryginalnych oznakowanych opakowaniach z oznaczeniem producenta, widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku oryginalne - za które należy uznać materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane; 2) lub równoważne z oryginalnymi - przez materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach nie gorszych niż wskazane w tabeli nr 1 oraz: a) produkty kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamawiane, b) fabrycznie nowe, nieregenerowane, pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISI 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (do oferty wymagane jest dołączenie stosownych dokumentów), c) w których wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, d) opakowane hermetycznie, nie noszące śladów uszkodzeń oraz używania, umieszczone w fabrycznie oryginalnych oznakowanych opakowaniach z oznaczeniem producenta, widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, tuszem, uniemożliwiające wysuszenie, zawilgocenie itp., e) których wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz ISO/ IEC 24711/24712 dla wkładów atramentowych, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu (do oferty jest wymagane dołączenie stosownych dokumentów potwierdzających wydajność), Testy/raporty wydajności wykonano w laboratorium akredytowanym w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025 lub równoważną (do oferty jest wymagane dołączenie stosownego dokumentu), f) które zapewniają jakość wydruku co najmniej taką, jak materiały oryginalne zalecane przez producentów sprzętu, g) które nie ograniczają pełnej współpracy z programem sprzętu monitorującym stan zasobników z tonerem lub tuszem, h) w przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element, i) które w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Wykonawca, który zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne składa jako element merytoryczny oferty w celu potwierdzenia wymaganej wydajności i jakości zaoferowanych materiałów równoważnych (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem): a) Protokół badań, dla każdej pozycji zaoferowanej w tabeli 1 formularza cenowego załącznik nr 4b do SIWZ, na wydajność według norm: - ISO/IEC 19752 – do określenia wydajności tonerów czarnych, - ISO/IEC 19798 – do określenia wydajności tonerów kolorowych, - ISO/IEC 24711/24712 – do określenia wydajności wkładów atramentowych, b) Certyfikat potwierdzający, że laboratorium badawcze, w którym wykonano badania/raporty określone powyżej, jest akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025, c) Certyfikat ISO 9001, posiadany przez producenta oferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych, d) Certyfikat ISO 14001, posiadany przez producenta oferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych. Przez producenta Zamawiający rozumie firmę, której nazwa (logo) jest umieszczona na oferowanych materiałach eksploatacyjnych.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin wykonania każdorazowej dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancyjnej wymiany
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)