Materiały medyczne II w podziale na 10 zadań

Data publikacji 2018-03-26
Data zakończenia 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536244-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych II w podziale na 10 zadań do Apteki szpitalnej w Centrum Leczniczo -Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście oddzielnych zadań, jednocześnie jest to podział zamówienia na dziesięć części:
zadanie nr 1 – poz. 1-15;
zadanie nr 2 - poz. 1-17;
zadanie nr 3 - poz. 1-9;
zadanie nr 4 - poz. 1-3;
zadanie nr 5 – poz. 1-2;
zadanie nr 6 – poz. 1-6;
zadanie nr 7 - poz. 1-3;
zadanie nr 8 – poz. 1-3;
zadanie nr 9 – poz. 1-20;
zadanie nr 10 – poz. 1-12;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze asortymentowo - cenowe dla zadań
nr 1-10, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Oferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017, poz. 211 ze zm.), muszą posiadać ważne w terminach dokumenty dopuszczające do obrotu dla oferowanego przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 90b8db58-fd07-4dde-a841-e25b7c6d3cb8
Biuletyn 536244-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
Regon 1644180300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Górczewska
Zamawiajacy adres numer domu 89
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01401
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 223 211 470
Zamawiajacy fax 223 211 406
Zamawiajacy email przetargi@attis.com.pl
Adres strony url www.attis.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.attis.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust.1 pkt 3 lit. a)
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.attis.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.attis.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Leczniczo – Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o., ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa, sekretariat pok. 196
Nazwa nadana zamowieniu Materiały medyczne II w podziale na 10 zadań
Numer referencyjny FZP.26.ZP.D.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych II w podziale na 10 zadań do Apteki szpitalnej w Centrum Leczniczo -Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwanaście oddzielnych zadań, jednocześnie jest to podział zamówienia na dziesięć części: zadanie nr 1 – poz. 1-15; zadanie nr 2 - poz. 1-17; zadanie nr 3 - poz. 1-9; zadanie nr 4 - poz. 1-3; zadanie nr 5 – poz. 1-2; zadanie nr 6 – poz. 1-6; zadanie nr 7 - poz. 1-3; zadanie nr 8 – poz. 1-3; zadanie nr 9 – poz. 1-20; zadanie nr 10 – poz. 1-12; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze asortymentowo - cenowe dla zadań nr 1-10, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Oferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017, poz. 211 ze zm.), muszą posiadać ważne w terminach dokumenty dopuszczające do obrotu dla oferowanego przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. dokument składa każdy z nich.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) folderu-katalogu, w języku polskim zawierającego zdjęcia oraz szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego wymagania określone przez Zamawiającego, z nazwą producenta, oraz wskazaniem, których pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczy - dla wszystkich zadań nr 1-10. b) testu potwierdzającego, że linie do przygotowywania i podaży cytostatyków stanowią zamknięty system zgodnie z NIOSH i zapobiegają uwalnianiu się niebezpiecznych zanieczyszczeń – dotyczy zadania nr 8 poz. 1.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla wybranej zadania złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ uzupełnionym przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z częścią zamówienia, której dotyczy oferta, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ, 5) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 6) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy), 7) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 8) oświadczenia i dokumenty dotyczące podmiotów trzecich lub podwykonawców, o których mowa w SIWZ (jeśli dotyczy).
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej: część - zadanie nr 1 – 140,00 zł (sto czterdzieści złotych zero groszy), część - zadanie nr 2 – 360,00 zł (trzysta sześćdziesiąt złotych zero groszy), część - zadanie nr 3 – nie dotyczy, część - zadanie nr 4 – 180,00 zł (sto osiemdziesiąt złotych zero groszy), część - zadanie nr 5 – 460,00 zł (czterysta sześćdziesiąt złotych zero groszy), część - zadanie nr 6 – 220,00 zł (dwieście dwadzieścia złotych zero groszy), część - zadanie nr 7 – 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych zero groszy, część - zadanie nr 8 – nie dotyczy, część - zadanie nr 9 – 780,00 zł (siedemset osiemdziesiąt złotych zero groszy), część - zadanie nr 10 – 740,00 zł (siedemset czterdzieści złotych zero groszy),
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej Umowy: 1) zmiana wynagrodzenia, w przypadkach opisanych w § 13 2) zmiana miejsca dostaw (na terenie Warszawy), z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 3) zmiana terminu obowiązywania umowy, tj. przedłużenia go, jednak nie więcej niż o 6 miesięcy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 1; 4) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.) 5) w razie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; w tym przypadku zmiana umowy może nastąpić w zakresie niezbędnym celem dostosowania zapisów umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; 6) zmiana terminu dostawy - w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć (termin może zostać wydłużony o czas trwania tych okoliczności). 7) zastąpienie produktu objętego niniejszą umową odpowiednikiem, pod warunkiem że będzie on równoważny pod względem zastosowania, składu, dawki, postaci za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, w przypadku zaprzestania jego wytwarzania przez producenta lub okresowego wstrzymania wytwarzania produktu będącego przedmiotem umowy lub wycofania z obrotu. 8) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom; 9) siły wyższej, o której mowa w § 18 Umowy; 10) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 1. Przewiduje się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały medyczne zadanie nr 1 – poz. 1-15;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały medyczne, zadanie nr 2 - poz. 1-17
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały medyczne zadanie nr 3 - poz. 1-9;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały medyczne, zadanie nr 4 - poz. 1-3;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały medyczne, zadanie nr 5 – poz. 1-2;
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały medyczne, zadanie nr 6 – poz. 1-6;
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały medyczne, zadanie nr 7 - poz. 1-3;
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały medyczne, zadanie nr 8 – poz. 1-3;
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały medyczne, zadanie nr 9 – poz. 1-20;
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa zadanie nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis materiały medyczne, zadanie nr 10 – poz. 1-12;
  

Criterion

Kryteria termin dostawy cząstkowej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)