Dostawa sprzętu komputerowego, systemów informatycznych i oprogramowania dla ucyfrowienia usług publicznych Miasta Tomaszów Lubelski w ramach realizacji projektu „Regionalne Partnerstwo dla ucyfrowienia usług publicznych i partycypacji społecznej”

Data publikacji 2018-03-26
Data zakończenia 2018-05-08 00:00:00
Instytucja Miasto Tomaszów Lubelski
Miejscowość Tomaszów Lubelski
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536116-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000000, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, systemów informatycznych i oprogramowania dla ucyfrowienia usług publicznych Miasta Tomaszów Lubelski w ramach realizacji Projektu „Regionalne Partnerstwo dla ucyfrowienia usług publicznych i partycypacji społecznej”. Zamawiający ze względu na 2 / 12 specyfikę przedmiotu zamówienia dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Za część należy rozumieć każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część przedmiotu zamówienia opisaną jako część w
załączniku nr 1 do SIWZ (SOPZ) tj.: CZĘŚĆ I ,CZĘŚĆ II ,CZĘŚĆ III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (SOPZ). Szczegółowe wymagania
dotyczące realizacji Przedmiotu zamówienia zawiera pkt 19 SIWZ Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy (wzór umowy stanowiący dla poszczególnych części załączniki nr 10.1; nr 10.2; nr 10.3 do SIWZ ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 80cc9433-c368-4fe1-87aa-094e91cc0cd6
Biuletyn 536116-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Tomaszów Lubelski
Regon 95036911000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lwowska
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Tomaszów Lubelski
Zamawiajacy kod pocztowy 22600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 642 125
Zamawiajacy fax 84 664 22 43
Zamawiajacy email przetargi@tomaszow-lubelski.pl
Adres strony url www.tomaszow-lubelski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu „Regionalne Partnerstwo dla ucyfrowienia usług publicznych i partycypacji społecznej” współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.tomaszow-lubelski.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.tomaszow-lubelski.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, systemów informatycznych i oprogramowania dla ucyfrowienia usług publicznych Miasta Tomaszów Lubelski w ramach realizacji projektu „Regionalne Partnerstwo dla ucyfrowienia usług publicznych i partycypacji społecznej”
Numer referencyjny IR.271.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, systemów informatycznych i oprogramowania dla ucyfrowienia usług publicznych Miasta Tomaszów Lubelski w ramach realizacji Projektu „Regionalne Partnerstwo dla ucyfrowienia usług publicznych i partycypacji społecznej”. Zamawiający ze względu na 2 / 12 specyfikę przedmiotu zamówienia dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Za część należy rozumieć każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część przedmiotu zamówienia opisaną jako część w załączniku nr 1 do SIWZ (SOPZ) tj.: CZĘŚĆ I ,CZĘŚĆ II ,CZĘŚĆ III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (SOPZ). Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji Przedmiotu zamówienia zawiera pkt 19 SIWZ Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy (wzór umowy stanowiący dla poszczególnych części załączniki nr 10.1; nr 10.2; nr 10.3 do SIWZ ).
Cpv glowny przedmiot 48000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow dla CZĘŚCI I do 210 dni od dnia zawarcia umowy dla CZĘŚCI II do 90 dni od dnia zawarcia umowy dla CZĘŚCI III do 90 dni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa minimalne warunki 1) dla CZĘŚCI I - Modernizacja, rozbudowa i wdrożenie systemów informatycznych z ich integracją i dostawą sprzętu komputerowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje: - co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie systemu informatycznego obejmującego uruchomienie rozwiązań informatycznych umożliwiających realizację usług przez Internet z możliwością dokonywania płatności elektronicznych wraz z integracją tych rozwiązań z systemami podatkowymi lub księgowymi lub systemem obiegu dokumentów, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 400 000,00 PLN (wraz z podatkiem VAT).* b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym co najmniej: - jedną osobą do pełnienia funkcji Kierownika Projektu Wykonawcy, która posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert kierowała wykonaniem co najmniej jednego projektu informatycznego (od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia) pełniąc funkcję kierownika lub zastępcy lub równoważną, związaną z kierowaniem pracą zespołu, o wartości wskazanego projektu informatycznego nie mniejszej niż 400 000 PLN (wraz z podatkiem VAT), oraz * - jedną osobą do pełnienia funkcji Specjalisty ds. wdrożeń, która posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła, wykonując prace wdrożeniowe, w co najmniej dwóch zakończonych wdrożeniem projektach informatycznych, o łącznej wartości tych dwóch projektów informatycznych nie mniejszej niż 250 000 PLN (wraz z podatkiem VAT). 2) dla CZĘŚCI II - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie, polegające na dostawie, obejmującej dostarczenie i konfigurację sprzętu komputerowego, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 10 000,00 PLN (wraz z podatkiem VAT)* 3) dla CZĘŚCI III - Opracowanie dokumentacji związanej z uruchomieniem punktu - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe *Uwaga ( dotycząca CZĘŚCI I) : - Przez dostawę systemu informatycznego należy rozumieć dostarczenie i wdrożenie lub wykonanie, dostarczenie i wdrożenie systemu obejmującego oprogramowanie aplikacyjne i narzędziowe. - Przez wykonanie projektu informatycznego należy rozumieć wykonanie zamówienia lub umowy lub zadania, którego przedmiotem jest dostarczenie i wdrożenie lub wykonanie, dostarczenie i wdrożenie systemu obejmującego oprogramowanie aplikacyjne i narzędziowe. - Przez system informatyczny należy rozumieć system na który składają się: zasób informacyjny, oprogramowanie narzędziowe i aplikacyjne uruchamiane w środowisku serwerowym i klienckim. - Oprogramowanie narzędziowe – obejmuje: oprogramowanie do edycji i udostępniania danych oraz platformę bazodanową. - Oprogramowanie aplikacyjne – rozwiązania aplikacyjne (oprogramowanie/zbiór modułów oprogramowania) dostarczone przez wykonawcę w celu realizacji funkcjonalności lub e-usług. *Uwaga ( dotycząca CZĘŚCI I i CZĘŚCI II): - Przez wartość 1 zamówienia lub 1 projektu informatycznego Zamawiający rozumie łączną wartość wykonanych lub wykonywanych czynności w ramach 1 umowy. - W przypadku dostaw wykonywanych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli część zamówienia już faktycznie wykonana spełni wymogi określone przez Zamawiającego w zakresie przedmiotu i wartości zamówienia. - W przypadku podania kwot w walutach innych niż PLN Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, 2)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, 3)zaświadczenie właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, 4)odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; dokument w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, 5)oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 5 do SIWZ; oświadczenie w oryginale, 6)oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do SIWZ; oświadczenie w oryginale, 7)oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716 z późn. zm) – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 7 do SIWZ; oświadczenie w oryginale, Uwaga: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa dokumenty określone w pkt 6.3.1 pkt 1 – 7 SIWZ dotyczące tych podmiotów.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie (wykaz) należy złożyć w oryginale, dokumenty potwierdzające należyte wykonanie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Oświadczenie (wykaz) należy złożyć w oryginale. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego: 1) dla CZĘŚCI I - Modernizacja, rozbudowa i wdrożenie systemów informatycznych z ich integracją i dostawą sprzętu komputerowego. a) próbka oferowanego Oprogramowania Aplikacyjnego przygotowana zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1A do SIWZ; wykonawca zobowiązany jest w terminie wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzić demonstrację złożonej próbki, zgodnie z zasadami określonymi w załączniku nr 1A do SIWZ, b) OPIS oferowanego sprzętu odnoszący się do każdego wymagania dotyczącego sprzętu i umożliwiający Zamawiającemu weryfikację spełniania przez oferowany sprzęt wymagań minimalnych, przygotowany w zakresie sprzętów wymienionych w załączniku nr 2.1.2. – stanowiącym formularz asortymentowy z załączeniem dokumentów: - Wydruki ze strony www.spec.org potwierdzające wynik testów SPECint_rate2006 dla oferowanych serwerów. Dopuszcza się wydruki w języku angielskim. 2) dla CZĘŚCI II - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem OPIS oferowanego sprzętu odnoszący się do każdego wymagania dotyczącego sprzętu i umożliwiający Zamawiającemu weryfikację spełniania przez oferowany sprzęt wymagań minimalnych, przygotowany w zakresie sprzętów wymienionych w załączniku nr 2.2.2. – stanowiącym formularz asortymentowy z załączeniem dokumentów: - Wydruk ze strony producenta oferowanego systemu operacyjnego potwierdzający przez oferowany model komputera posiadanie certyfikatu zgodności z systemem operacyjnym. Dopuszcza się wydruk w języku angielskim. - Wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov potwierdzający spełnienie przez oferowany komputer wymagań normy Energy Star 6.0. Dopuszcza się wydruk w języku angielskim. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa dokumenty określone w pkt 6.3.1 pkt 1 – 7 SIWZ dotyczące tych podmiotów. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w pkt 6.3.1 pkt 1 – 7 SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 6.3.1 pkt 1 SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) pkt 6.3.1 pkt 2, 3, 4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy dotyczące terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 6.3.1 pkt 1 SIWZ, składa dokument, o którym mowa w pkt 6.6 lit. a SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność następuje w formie pisemnej. Ilekroć występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą Zaleca się, aby poświadczenie za zgodność z oryginałem zawierało sformułowanie „za zgodność z oryginałem”, pieczątkę imienną osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania oraz podpis lub parafę, a w przypadku braku imiennej pieczątki czytelny podpis zawierający imię i nazwisko. Przez kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy rozumieć: 1) kopię dokumentu zawierającą klauzulę "za zgodność z oryginałem" umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z datą i czytelnymi podpisami osób uprawnionych do potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, lub 2) kopię dokumentu zawierającą na jednej ze stron dokumentu klauzulę "za zgodność z oryginałem od strony 1 do strony ..." wraz z datą i czytelnymi podpisami osób uprawnionych do potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 oraz 6.3 SIWZ, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany do wskazania zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 oraz 6.3 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, a w przypadku wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej, do wskazania zamawiającemu adresów internetowych ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których zamawiający może samodzielnie pobrać wskazane przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów w sposób, o którym mowa w pkt 6.11 SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 Część I: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych); Część II: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych); Część III: 100,00 złotych (słownie: sto złotych); 2 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego nr 82-20300045-1110000000638150 z dopiskiem „wadium – Regionalne Partnerstwo dla ucyfrowienia usług publicznych i partycypacji społecznej Część… / Części ….”. 5 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 6 W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja winna być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7 W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniężna, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. 8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.8 i 9.9 SIWZ. 9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana; a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zawrze umowę według wzoru stanowiącego odpowiednio dla poszczególnych części załączniki nr 10.1; nr 10.2; nr 10.3 do SIWZ z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z art. 94. ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 pkt 1 lit a oraz art. 94 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp oraz zgodnie z postanowieniami Działu IV ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 60
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Modernizacja, rozbudowa i wdrożenie systemów informatycznych z ich integracją i dostawą sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 210
Zalacznik krotki opis Wymagania ogólne dla części I zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ -Uruchomienie e-usług podatkowych z modernizacją systemów dziedzinowych -System informacji internetowej o stanie należności wobec urzędu z tytułu podatków i opłat z możliwością dokonywania płatności elektronicznych (e-należności) -System komunikacji elektronicznej z interesantem -Aplikacja mobilnego dostępu do e-należności i komunikacji elektronicznej z interesantem -Rozbudowa i modernizacja systemów dziedzinowych -Obsługa podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości -Obsługa ewidencji zwrotu podatku akcyzowego zawartego w paliwie -Obsługa podatku od środków transportu -Obsługa opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi -Obsługa księgowości podatków i opłat -Obsługa kasy -Jednolita wspólna kartoteka personalna systemów dziedzinowych -Moduł integrujący systemy -Opracowanie procedur dla e-usług, dostosowanie lub wykonanie formularzy, oprogramowanie procesów w EZD -Modernizacja systemu EZD -System obsługi zamówień publicznych -System obsługi rady miasta (e-rada) -Wymagania dla wdrożeń systemów -Przełącznik sieciowy (2 szt.), Macierz dyskowa (1 szt.), Serwer 1 (3 szt.), Serwer 2 (1 szt.), Napęd taśmowy/ biblioteka (1 szt.), Serwerowy system operacyjny (3 szt.), Licencje dostępowe (60 szt.), Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych, Oprogramowanie do wirtualizacji (1 szt.), Oprogramowanie monitorujące, Urządzenie UTM (2 szt.), Przełącznik KVM + panel, Zasilacz awaryjny (2szt), Szafa krosownicza (teletechniczna),
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem -Uruchomienie punktu potwierdzania profilu zaufanego (dostawa komputera – 1 szt.) -Tablety (21 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opracowanie dokumentacji związanej z uruchomieniem punktu potwierdzania profilu zaufanego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Opracowanie dokumentacji związanej z uruchomieniem punktu potwierdzania profilu zaufanego: 1) dostosowanie procedur związanych z profilami zaufanymi oraz stworzenie projektów oświadczeń załączanych do wniosku, 2) stworzenie projektów aktualizacji wewnętrznych procedur i regulaminów, 3) aktualizacja polityki bezpieczeństwa, dokumentacji ochrony danych osobowych oraz instrukcji zarządzania systemem informatycznym. Szczegółowy opis wg załącznika nr 1 do SIWZ (SOPZ)
  

Criterion

Kryteria Cz.2 -Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cz.1 -Okres gwarancji
Znaczenie 36,00
  
Kryteria Cz.3 -Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cz.1 -Termin usunięcia awarii, błędu lub wady w okresie gwarancji
Znaczenie 4,00
  
Kryteria Cz.3 -Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cz.1-Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cz.2 -Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)