Zakup i dostawa artykułów elektrycznych i materiałów oświetleniowych dla Wojskowego Instytutu Łączności

Data publikacji 2018-03-26
Data zakończenia 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Łączności
Miejscowość Zegrze Południowe
Województwo mazowieckie
Branża
  • Oprawy do lamp

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536207-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 312230005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów elektrycznych i materiałów oświetleniowych dla Wojskowego Instytutu Łączności - wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie niezależne części nazywając je odpowiednio:
1) Cześć I – zakup i dostawa artykułów elektrycznych,
2) Cześć II – zakup i dostawa materiałów oświetleniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Załącznik nr 2 do SIWZ – dla Części I,
2) Załącznik nr 2a do SIWZ – dla Części II.
będące jednocześnie Formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją.
Przedmiot zamówienia musi:
1) być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe, określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób,
2) odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego,
3) być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp.
bez konieczności naruszania opakowania,
4) być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i normami jakościowymi dla przedmiotu zamówienia.
3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
4) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu, pod rygorem odmowy zapłaty, wszelkie dokumenty związane z przedmiotem zamówienia, tj.: deklaracją zgodności, certyfikatem CE, świadectwem jakości, atestem producenta.
5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia
wg producenta oraz typu określonego w złożonej ofercie wraz z kartami gwarancyjnymi, oraz instrukcjami w języku polskim.
Możliwość zatrudnienia podwykonawców:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie (pkt 1 Załącznika nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
Wymagania dotyczące gwarancji/rękojmi:
1) Wykonawca dostarczy towar z bieżącej produkcji, tj. z 2018 r., w przypadku braku możliwości pozyskania danego elementu z bieżącej produkcji, jego data produkcji nie może być wcześniejsza niż 2015 r. (w przypadku wycofania z produkcji – z ostatniej partii produkcyjnej).
2) Termin ważności przedmiotu zamówienia/gwarancji musi być zgodny
z warunkami producenta i wynosić nie mniej niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
3) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek, wad oraz awarii załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty
w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do
5 dni od daty zgłoszenia.
4) Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z podwykonawcą.techniczno-cenowy, ilości poszczególnych pozycji w są wielkościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania przesunięć ilościowo-asortymentowych w zależności od potrzeb z zastrzeżeniem, że łączna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy łącznej kwoty brutto zawartej umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Oferty składane w zakresie poszczególnych Części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty, które nie zawierają pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej Części zamówienia zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 4248c663-b68a-438d-8dad-44d29e423a0b
Biuletyn 536207-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojskowy Instytut Łączności
Regon 1009906000000
Zamawiajacy adres ulica Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 22A
Zamawiajacy miejscowosc Zegrze Południowe
Zamawiajacy kod pocztowy 05-130
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 885 543
Zamawiajacy fax 227 822 134
Zamawiajacy email k.juras@wil.waw.pl
Adres strony url www.wil.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wil.waw.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 05-130 Zegrze Południowe, ul. Warszawska 22A, Kancelaria jawna
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów elektrycznych i materiałów oświetleniowych dla Wojskowego Instytutu Łączności
Numer referencyjny ZP-7-18-DTO
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów elektrycznych i materiałów oświetleniowych dla Wojskowego Instytutu Łączności - wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie niezależne części nazywając je odpowiednio: 1) Cześć I – zakup i dostawa artykułów elektrycznych, 2) Cześć II – zakup i dostawa materiałów oświetleniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Załącznik nr 2 do SIWZ – dla Części I, 2) Załącznik nr 2a do SIWZ – dla Części II. będące jednocześnie Formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Przedmiot zamówienia musi: 1) być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe, określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, 2) odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego, 3) być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania, 4) być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i normami jakościowymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4) Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu, pod rygorem odmowy zapłaty, wszelkie dokumenty związane z przedmiotem zamówienia, tj.: deklaracją zgodności, certyfikatem CE, świadectwem jakości, atestem producenta. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wg producenta oraz typu określonego w złożonej ofercie wraz z kartami gwarancyjnymi, oraz instrukcjami w języku polskim. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie (pkt 1 Załącznika nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wymagania dotyczące gwarancji/rękojmi: 1) Wykonawca dostarczy towar z bieżącej produkcji, tj. z 2018 r., w przypadku braku możliwości pozyskania danego elementu z bieżącej produkcji, jego data produkcji nie może być wcześniejsza niż 2015 r. (w przypadku wycofania z produkcji – z ostatniej partii produkcyjnej). 2) Termin ważności przedmiotu zamówienia/gwarancji musi być zgodny z warunkami producenta i wynosić nie mniej niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. 3) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek, wad oraz awarii załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do 5 dni od daty zgłoszenia. 4) Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z podwykonawcą.techniczno-cenowy, ilości poszczególnych pozycji w są wielkościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania przesunięć ilościowo-asortymentowych w zależności od potrzeb z zastrzeżeniem, że łączna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy łącznej kwoty brutto zawartej umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Oferty składane w zakresie poszczególnych Części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty, które nie zawierają pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej Części zamówienia zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 31223000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku, gdy Wykonawca w Oświadczeniu Wykonawcy – stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ wskaże rejestr lub centralną ewidencję i informację o działalności gospodarczej, Zamawiający samodzielnie pobierze dokument.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku oferowania produktów równoważnych: próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia poniższych sytuacji: 1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku działania siły wyższej lub z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. dotyczących wysokości stawki VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami; 3) innych istotnych postanowień umowy gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnego; 4) zmiany określonego producenta, typu i modelu w przypadku zakończenia lub wycofania z produkcji z zastrzeżeniem, iż cena jego nie może ulec zmianie w stosunku do ceny zawartej w umowie, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w złożonej ofercie. Podstawą dokonania zmian określonych w ust. 3 pkt 4 jest pisemne oświadczenie Wykonawcy, zawierające merytoryczne uzasadnienie konieczności tychże zmian, zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa artykułów elektrycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31223000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 2 do SIWZ – dla Części I.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów oświetleniowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31223000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 2a do SIWZ – dla Części II,
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)