| GuidZP400 |
309c9d86-c2e5-4166-bb8b-27f673311e3a
|
| Biuletyn |
534429-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
|
| Regon |
29027400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Arkońska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
71-455
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
91 813 90 21
|
| Zamawiajacy fax |
918 139 079
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@spwsz.szczecin.pl
|
| Adres strony url |
www.spwsz.szczecin.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.spwsz.szczecin.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spwsz.szczecin.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztwego w rozumieniu ustawy dnia 23 listopda 2012 r.- Prawo pocztowe, osobicie lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria SPWSZ w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 2, 71-460 Szczecin, pok. 311, II piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych dla SPWSZ w Szczecinie
|
| Numer referencyjny |
EP/220/18/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegów chirurgicznych dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 zadań (części).
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 i 1A do SIWZ dla zadania nr 1-5 i 7.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
4
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) dokumenty opisujące oferowane dostawy (strony katalogowe lub foldery, ulotki informacyjne, itp.) – w j. polskim dla oferowanych wyrobów, pozwalających na potwierdzenie ich zgodności z SIWZ w zakresie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i 1A do SIWZ (odrębnie dla wyrobów oferowanych w ramach każdego zadania, na które składana jest oferta).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz oferty, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i formularz asortymentowo-cenowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ,
b) wypełnione warunki graniczne dla zadania nr 1-5 i 7, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ – dla zadań, na które wykonawca składa ofertę,
c) oświadczenia, sporządzone z wykorzystaniem wzorów stanowiących załącznik nr 3 i 3A do SIWZ,
d) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, paragraf 6
|
| IV 4 4 data |
2018-04-05T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Staplery liniowe z nożem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 1. Zadanie składa się z 4 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Klipsy polimerowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 2. Zadanie składa się z 2 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Klipsy tytanowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 3. Zadanie składa się z 5 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Klipsy do klipsownicy laparoskopowej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 4. Zadanie składa się z 2 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Staplery liniowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 5. Zadanie składa się z 6 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Staplery liniowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 6. Zadanie składa się z 2 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Endostaplery
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 7. Zadanie składa się z 4 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Zestawy chirurgiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 8. Zadanie składa się z 2 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Klipsy tytanowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 9. Zadanie składa się z 3 pozycji.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt do laparoskopii
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 10. Zadanie składa się z 5 pozycji.
|
| | |