Dostawy drobnego sprzętu medycznego

Data publikacji 2018-03-26
Data zakończenia 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536014-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego w trzech pakietach, zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1A -1C do SIWZ, stanowiących jednocześnie formularze cenowe.
2) Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część stanowią pakiety wg. formularzy cenowych powyżej.
3) W formularzach cenowych Wykonawca zobowiązany jest wpisać w każdej pozycji: numer katalogowy, nazwę producenta/kraj i nazwę handlową oferowanego produktu, zgodnie z wymaganiami wynikającymi z poszczególnego formularza cenowego.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie ofertę złożoną na produkt o takim samym składzie chemicznym, o takim samym lub lepszym spektrum działania, w opakowaniu o wielkości i rodzaju wskazanym przez Zamawiającego.
5) Miejsce dostawy: Apteka Szpitala lub komórki organizacyjne wskazane przez Zamawiającego mieszczące się w jego siedzibie, tj. w Krakowie przy ul. dr. Józefa Babińskiego 29. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
6) Dostarczane produkty muszą być nowe, nie używane, oznakowane zgodnie z obowiązującą normą.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0a338d0e-a506-4ed5-a742-f0c89760a023
Biuletyn 536014-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
Regon 000298554
Zamawiajacy adres ulica dr. J. Babińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-393
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48(012)6524347
Zamawiajacy fax +48(012)2621335
Zamawiajacy email mjozefiak@babinski.pl
Adres strony url www.babinski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.babinski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, 30-393 Kraków ul. dr. J. Babińskiego 29
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy drobnego sprzętu medycznego
Numer referencyjny ZP-7/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego w trzech pakietach, zgodnie z asortymentem wymienionym w załącznikach nr 1A -1C do SIWZ, stanowiących jednocześnie formularze cenowe. 2) Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część stanowią pakiety wg. formularzy cenowych powyżej. 3) W formularzach cenowych Wykonawca zobowiązany jest wpisać w każdej pozycji: numer katalogowy, nazwę producenta/kraj i nazwę handlową oferowanego produktu, zgodnie z wymaganiami wynikającymi z poszczególnego formularza cenowego. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie ofertę złożoną na produkt o takim samym składzie chemicznym, o takim samym lub lepszym spektrum działania, w opakowaniu o wielkości i rodzaju wskazanym przez Zamawiającego. 5) Miejsce dostawy: Apteka Szpitala lub komórki organizacyjne wskazane przez Zamawiającego mieszczące się w jego siedzibie, tj. w Krakowie przy ul. dr. Józefa Babińskiego 29. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6) Dostarczane produkty muszą być nowe, nie używane, oznakowane zgodnie z obowiązującą normą.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2018-05-16T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; Formularz/e cenowy/e – załączniki nr 1A – 1C do SIWZ (w zależności na ile pakietów realizacji zamówienia Wykonawca złoży ofertę); Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ; Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Wadium dla poszczególnych pakietów wynosi: Pakiet I – 1 000,00 zł Pakiet II – 1 000,00 zł Pakiet III – 300,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 10:00 w dniu 05.04.2018r.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a) zmiany terminu realizacji dostaw cząstkowych, gdy jest to spowodowane: • klęską żywiołową, • warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonanie dostawy, • trudnościami w nabyciu drobnego sprzętu medycznego wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tego sprzętu lub innych przyczyn niezależnych od obu Stron umowy, • następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację umowy. b) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy, w przypadku: • ograniczenia zakresu dostaw objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku konieczności wykonywania części zamówienia – wyłącznie poprzez zmniejszenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, • zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, cena ulegnie zmianie z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT, z zastrzeżeniem, że zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana umowy w tym przypadku nastąpi automatycznie i nie wymaga formy aneksu. c) jakości lub innych parametrów produktów zaoferowanych w ofercie Wykonawcy, przy czym zmiana taka może być spowodowana: • niedostępnością na rynku produktów wskazanych w ofercie Wykonawcy wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych produktów, bądź • pojawieniem się na rynku produktów nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, pod warunkiem że zmiana, o której mowa w niniejszym punkcie, nie spowoduje wzrostu cen jednostkowych wskazanych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy i ofercie Wykonawcy oraz nie będzie skutkowała dostarczaniem drobnego sprzętu medycznego o jakości lub innych parametrach gorszych niż wskazane w ofercie Wykonawcy. d) realizacji przedmiotu umowy po cenach jednostkowych niższych niż wskazane w Formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy) i ofercie Wykonawcy, przy czym Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. e) zmiany w zakresie przedmiotowym – w przypadku chwilowej niedostępności produktu objętego umową, Strony dopuszczają zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem (produktem innego producenta niż wskazany w ofercie Wykonawcy i Formularzu cenowym) na podstawie każdorazowej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej lub przesłanej elektronicznie na adres: ……………………, oraz pod warunkiem, iż odpowiednik będzie równoważny z produktem oferowanym przez Wykonawcę oraz cena odpowiednika nie będzie wyższa niż cena wskazana w ofercie Wykonawcy i Formularzu cenowym. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzednim, może dotyczyć także wielkości opakowania, bądź nazwy produktu. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 4. W przypadku kiedy zapotrzebowanie medycznych komórek organizacyjnych Zamawiającego na dany drobny sprzęt medyczny przewyższy ilości tego sprzętu określone w załączniku nr 1, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych pozycji drobnego sprzętu medycznego określonych w załączniku nr 1, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie drobnego sprzętu medycznego wskazanego w załączniku nr 1 z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia maksymalnej wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 4 ust. 2. Ponadto zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium - 1 000 zł
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego, zgodnie z asortymentem wymienionym w załączniku nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium - 1 000 zł
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego, zgodnie z asortymentem wymienionym w załączniku nr 1B do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wadium - 300 zł
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego, zgodnie z asortymentem wymienionym w załączniku nr 1C do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)