Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Usługowo-Handlowo-Produkcyjnego „LECH” Spółka z o.o. w Białymstoku

Data publikacji 2018-03-27
Data zakończenia 2018-04-06 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536720-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Usługowo-Handlowo-Produkcyjnego „LECH” Spółka z o. o. w Białymstoku, które będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie Zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego sukcesywnie, w miarę potrzeb, w czasie obowiązywania Umowy.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia. Zakres poszczególnych części zamówienia określa tom III SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 1 a formularz cenowy.
3. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości dla całego asortymentu w każdej części zamówienia wynosi 12 miesięcy. Wykonawca może przedłużyć okres gwarancji jakości dla asortymentu w części I i II, zgodnie z zasadami opisanymi w SIWZ tom I IDW pkt 24.2. ppkt 2. W ramach dodatkowego kryterium oceny ofert – „Okres gwarancji jakości”.
4. Ilości podane w załączniku nr 1a formularz cenowy, są ilościami przewidywanymi do zamówienia przez Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia i nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego do zakupu poszczególnych towarów wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia w ilościach podanych w załączniku nr 1a formularz cenowy;
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w ramach przedmiotu zamówienia i wg cen jednostkowych przedstawionych w Ofercie Wykonawcy, mniejszej ilości poszczególnych asortymentów towaru w stosunku do ilości podanej w załączniku nr 1a formularz cenowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego, jak również prawo do rezygnacji w całości z zamówienia niektórych rodzajów asortymentu towaru wymienionych w Ofercie Wykonawcy;
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zamówienia w okresie trwania umowy, dodatkowej ilości towarów (wszystkich lub wybranych asortymentów) wg ilości wskazanych w załączniku nr 1a – formularz cenowy, po cenach jednostkowych wskazanych w tym załączniku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 011ce6d6-0592-4cec-a4b1-4670d10ef9a8
Biuletyn 536720-N-2018
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
Regon 5000147200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kombatantów
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 856 539 800
Zamawiajacy fax 856 539 800
Zamawiajacy email biuro@lech.net.pl
Adres strony url www.lech.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lech.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lech.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak, w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie jednostki organizacyjnej Zamawiającego – Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowo – Produkcyjne „Lech” Sp. z o.o. pok. 106 – kancelaria, ul. Kamienna 17, 15-021 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Usługowo-Handlowo-Produkcyjnego „LECH” Spółka z o.o. w Białymstoku
Numer referencyjny NDZ.231.10.2018.KP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Usługowo-Handlowo-Produkcyjnego „LECH” Spółka z o. o. w Białymstoku, które będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie Zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego sukcesywnie, w miarę potrzeb, w czasie obowiązywania Umowy. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia. Zakres poszczególnych części zamówienia określa tom III SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załącznik nr 1 a formularz cenowy. 3. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości dla całego asortymentu w każdej części zamówienia wynosi 12 miesięcy. Wykonawca może przedłużyć okres gwarancji jakości dla asortymentu w części I i II, zgodnie z zasadami opisanymi w SIWZ tom I IDW pkt 24.2. ppkt 2. W ramach dodatkowego kryterium oceny ofert – „Okres gwarancji jakości”. 4. Ilości podane w załączniku nr 1a formularz cenowy, są ilościami przewidywanymi do zamówienia przez Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia i nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego do zakupu poszczególnych towarów wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia w ilościach podanych w załączniku nr 1a formularz cenowy; 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w ramach przedmiotu zamówienia i wg cen jednostkowych przedstawionych w Ofercie Wykonawcy, mniejszej ilości poszczególnych asortymentów towaru w stosunku do ilości podanej w załączniku nr 1a formularz cenowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego, jak również prawo do rezygnacji w całości z zamówienia niektórych rodzajów asortymentu towaru wymienionych w Ofercie Wykonawcy; 6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zamówienia w okresie trwania umowy, dodatkowej ilości towarów (wszystkich lub wybranych asortymentów) wg ilości wskazanych w załączniku nr 1a – formularz cenowy, po cenach jednostkowych wskazanych w tym załączniku.
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie Oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jeśli przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, że Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli w SIWZ podano nazwy lub typy materiałów i produktów, to mają one na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych nazwą producenta, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. Jeżeli Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, to dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego lub charakteryzują się lepszymi parametrami (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego z parametrami oferowanego sprzętu itp.).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Uwaga: W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych bazach danych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: - próbek oferowanych towarów, - dokumentacji dotyczącej próbek oferowanych towarów np. karta katalogowa, ulotka, instrukcja użytkowania, deklaracja zgodności, z których będzie wynikało posiadanie parametrów, spełnianie norm wymaganych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, a których nie można stwierdzić po obejrzeniu próbki. Jeśli z jednego dokumentu będzie wynikało, że oferowany towar odpowiada wymaganiom OPZ dedykowanym dla tego towaru, wystarczy dołączyć ten dokument. Zamawiający w OPZ wskazał towary, których dotyczy obowiązek załączenia próbek. a) Przez próbkę Zamawiający rozumie dostarczenie z ofertą 1 sztuki towaru zamawianego w poszczególnych częściach postępowania, wskazanych w OPZ. b) Każda próbka musi być oznaczona wg pozycji z OPZ, np. część I, 1 ubranie robocze – bluza robocza; część I, 4 Kurtka typu softshell ostrzegawcza. Dokumentacja poszczególnych próbek powinna być dołączona do właściwych próbek. c) Próbki i ich dokumentacja muszą zostać zapakowane w taki sposób, aby nie uległy zniszczeniu podczas transportu do Zamawiającego d) Miejsce dostawy próbek i ich dokumentacji zostanie wskazane w wezwaniu do ich złożenia. e) Próbki oraz ich dokumentacja muszą potwierdzać spełnianie wymagań wskazanych w OPZ. Weryfikacja będzie przeprowadzana przez członków komisji przetargowej na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), każdy Wykonawca, bez odrębnego wezwania, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli Oferty w niniejszym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia – załącznik nr 3 do IDW.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest z wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: Jeśli oferta dotyczy części I zamówienia: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), Jeśli oferta dotyczy części II zamówienia: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Jeśli oferta dotyczy części III zamówienia: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Jeśli oferta dotyczy dwóch lub trzech części zamówienia, wartość wadiów należy zsumować wskazując, których części dotyczy wpłacane wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian Umowy dopuszczanych w granicach przewidzianych przepisami ustawy Prawo o zamówień publicznych 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w następujących okolicznościach: (a) w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nagłe, niezależne od woli Stron, której nie można było przewidzieć lub której nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; (b) wprowadzenie zmian w treści umowy z powodu konieczności dostosowania jej zapisów do prawa zmienionego po dacie podpisania umowy. 4. Zmiany polegające na zmianie osób upoważnionych do realizacji umowy, o których mowa w § 3 oraz zmiana adresu (w tym e-mailowego) Stron umowy na potrzeby bieżącej korespondencji i współpracy, nie stanowią zmiany umowy i następują przez pisemne powiadomienie drugiej strony.
IV 4 4 data 2018-04-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do Oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; - zaciąganie zobowiązań w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; - złożenie Oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do Oferty w formie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisane zostały w SIWZ tom I Instrukcja dla Wykonawców pkt 11. 3. Zawartość Oferty. Kompletna Oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty wraz Formularzem Cenowym, sporządzonych na podstawie wzoru stanowiącego odpowienio załącznik nr 1 i załącznik 1a do niniejszej IDW (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do IDW), b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wzór: załącznik nr 2 do IDW), e) dowód wniesienia wadium,

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawy odzieży roboczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis a) ubranie robocze (komplet: bluza, spodnie ogrodniczki), b) ubranie robocze ocieplane (komplet: bluza, spodnie ogrodniczki), c) ubranie przeciwdeszczowe (komplet: kurtka, spodnie do pasa), d) kurtka typu softshell ostrzegawcza, e) koszula flanelowa, f) koszulka typu T-shirt, g) czapka ocieplana polarowa, h) czapka robocza letnia; i) Kurtka robocza 3 w 1 damska j) Kurtka robocza 3 w 1 męska 1. Ilości zamawianych towarów zawiera załącznik nr 1a formularz cenowy. 2. Ilości podane w załączniku nr 1a formularz cenowy, są ilościami przewidywanymi do zamówienia przez Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia i nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego do zakupu poszczególnych towarów wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia w ilościach podanych w załączniku nr 1a formularz cenowy; 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w ramach przedmiotu zamówienia i wg cen jednostkowych przedstawionych w Ofercie Wykonawcy, mniejszej ilości poszczególnych asortymentów towaru w stosunku do ilości podanej w załączniku nr 1a formularz cenowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego, jak również prawo do rezygnacji w całości z zamówienia niektórych rodzajów asortymentu towaru wymienionych w Ofercie Wykonawcy; 4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zamówienia w okresie trwania umowy, dodatkowej ilości towarów (wszystkich lub wybranych asortymentów) wg ilości wskazanych w załączniku nr 1a – formularz cenowy, po cenach jednostkowych wskazanych w tym załączniku.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawy obuwia roboczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis a) kalosze ochronne wzmacniane, b) półbuty robocze, c) trzewiki robocze d) trzewiki robocze ocieplane e) Trzewiki robocze (bez podnoska) f) Półbuty robocze męskie (bez podnoska) g) Półbuty robocze damskie (bez podnoska) 1. Ilości podane w załączniku nr 1a formularz cenowy, są ilościami przewidywanymi do zamówienia przez Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia i nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego do zakupu poszczególnych towarów wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia w ilościach podanych w załączniku nr 1a formularz cenowy; 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w ramach przedmiotu zamówienia i wg cen jednostkowych przedstawionych w Ofercie Wykonawcy, mniejszej ilości poszczególnych asortymentów towaru w stosunku do ilości podanej w załączniku nr 1a formularz cenowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego, jak również prawo do rezygnacji w całości z zamówienia niektórych rodzajów asortymentu towaru wymienionych w Ofercie Wykonawcy; 3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zamówienia w okresie trwania umowy, dodatkowej ilości towarów (wszystkich lub wybranych asortymentów) wg ilości wskazanych w załączniku nr 1a – formularz cenowy, po cenach jednostkowych wskazanych w tym załączniku.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawy środków ochrony indywidualnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis a) hełm ochronny wyposażony w minimum 3 punktowy pasek podbródkowy, b) ochronniki słuchu, c) okulary ochronne, d) rękawice ochronne ocieplane, e) rękawice ochronne, f) rękawice ochronne, g) rękawice ochronne antyprzecięciowe h) rękawice ochronne, i) rękawice ochronne j) kombinezon ochronny, k) kamizelka ostrzegawcza, l) półmaska przeciwpyłowa. 1. Ilości podane w załączniku nr 1a formularz cenowy, są ilościami przewidywanymi do zamówienia przez Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia i nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego do zakupu poszczególnych towarów wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia w ilościach podanych w załączniku nr 1a formularz cenowy; 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w ramach przedmiotu zamówienia i wg cen jednostkowych przedstawionych w Ofercie Wykonawcy, mniejszej ilości poszczególnych asortymentów towaru w stosunku do ilości podanej w załączniku nr 1a formularz cenowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego, jak również prawo do rezygnacji w całości z zamówienia niektórych rodzajów asortymentu towaru wymienionych w Ofercie Wykonawcy; 3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zamówienia w okresie trwania umowy, dodatkowej ilości towarów (wszystkich lub wybranych asortymentów) wg ilości wskazanych w załączniku nr 1a – formularz cenowy, po cenach jednostkowych wskazanych w tym załączniku.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)