Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 3 lat etykiet na opakowania transportowe

Data publikacji 2018-03-27
Data zakończenia 2018-04-10 00:00:00
Instytucja Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536269-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997605
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres trzech lat do Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM etykiet na opakowania transportowe dla produktów Zamawiającego w następującym asortymencie i ilościach (łącznie w okresie 3 lat):

L.p., Nazwa, Typ, Przewidywane zamówienie roczne: szt., Razem: szt.,
1. Etykieta czysta "adresówka mniejsza" czysta 104 x 13,5 mm E1 105 000 315 000,
2. Etykieta czysta "adresówka większa" czysta 104 x 150mm E2 31 667 95 000,
3. Etykieta “Radioactive I” E3 3 500 10 500,
4. Etykieta “Radioactive II” E4 66 667 200 000,
5. Etykieta “Radioactive III” E5 41 667 125 000,
6. Etykieta “UN ______” E6 500 1 500,
7. Etykieta “UN 2910” E7 12 000 36 000,
8. Etykieta "MISCELLANEOUS" E8 2 500 7 500,
9. Etykieta na puszkę (wersja angielska) E9 26 667 80 000,
10. Etykieta na puszkę (wersja polska) E10 26 667 80 000,
11. Etykieta „Kielich” E11 1 000 3 000,
12. Etykieta „Strzałki" E12 500 1 500,
13. Taśma termotransferowa woskowa: szerokość 110 mm, długość 450 mb, 40 120.

Wzory etykiet, ich wymiary oraz specyfikację techniczną zamieszczono w Załączniku A do SIWZ.

2. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w okresie trzech lat, sukcesywnie, w systemie kolejnych zleceń wysyłanych do Wykonawcy na co najmniej 1 miesiąc przed oczekiwanym terminem dostawy, w następujących transzach:

- etykiety E1, E2, E4 i E5 w dziesięciu dostawach minimum odpowiednio: 30 tys. sztuk E1, 9,5 tys.
sztuk E2, 20 tys. sztuk E4 i 12,5 tys. sztuk E5 każda dostawa,
- etykiety E6, E11 i E12 dostarczone będą jednorazowo,
- etykiety E9 i E10 w ośmiu dostawach po 10 tys. sztuk każda dostawa,
- etykiety E3 w trzech dostawach po 3,5 tys. sztuk każda dostawa,
- etykiety E8 w dwóch dostawach po 3,75 tys. sztuk każda dostawa,
- etykiety E7 w sześciu dostawach po 6,0 tys. sztuk każda dostawa.

Zamawiający każdorazowo będzie przesyłał zlecenia pocztą elektroniczną, zaś Wykonawca w ten sam sposób będzie potwierdzał otrzymanie zlecenia i przyjęcie go do realizacji w wymaganym terminie.

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania szacunkowo określonej ilości zamawianego asortymentu, co może mieć miejsce w przypadku zmiany zapotrzebowania na poszczególne produkty Zamawiającego lub zmiany przepisów określających wzory etykiet, zaś Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.

4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty lub zmiany załączonych wzorów nadruków, które będą zamieszczane na opakowaniach, co może mieć miejsce w przypadku zmiany nazw produktów Zamawiającego lub zmiany przepisów określających wzory etykiet, zaś Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.

2.5 Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca i należy uwzględnić je w cenie oferty.

2.6 Koszt wykonania oprzyrządowania i przygotowania produkcji etykiet powinien stanowić przedmiot osobnej faktury przy pierwszej dostawie etykiet.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cdc16a6d-5e6a-4fbf-bf85-cf73c70b65db
Biuletyn 536269-N-2018
Zamawiajacy nazwa Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
Regon 102404300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Andrzeja Sołtana
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Otwock
Zamawiajacy kod pocztowy 05400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 273 17 00, 273 17 01
Zamawiajacy fax 22 718 03 50
Zamawiajacy email w.wozniak@polatom.pl
Adres strony url www.polatom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.polatom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.polatom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę napisaną w języku polskim należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, oznakować w następujący sposób: Oferta - Nr sprawy: 11/P/2018, Nazwa zadania: Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 3 lat etykiet na opakowania transportowe, nie otwierać przed 10.04.2018 r. przed godz. 12:05. Kopertę należy też opatrzeć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy. Oferty zostaną otwarte dnia 10.04.2018r. o godz. 12:05 w siedzibie Zamawiającego - Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, Budynek Nr 24, Pokój Nr 128A
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, Budynek Nr 24, Pokój Nr 122A – Sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 3 lat etykiet na opakowania transportowe
Numer referencyjny 11/P/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres trzech lat do Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM etykiet na opakowania transportowe dla produktów Zamawiającego w następującym asortymencie i ilościach (łącznie w okresie 3 lat): L.p., Nazwa, Typ, Przewidywane zamówienie roczne: szt., Razem: szt., 1. Etykieta czysta "adresówka mniejsza" czysta 104 x 13,5 mm E1 105 000 315 000, 2. Etykieta czysta "adresówka większa" czysta 104 x 150mm E2 31 667 95 000, 3. Etykieta “Radioactive I” E3 3 500 10 500, 4. Etykieta “Radioactive II” E4 66 667 200 000, 5. Etykieta “Radioactive III” E5 41 667 125 000, 6. Etykieta “UN ______” E6 500 1 500, 7. Etykieta “UN 2910” E7 12 000 36 000, 8. Etykieta "MISCELLANEOUS" E8 2 500 7 500, 9. Etykieta na puszkę (wersja angielska) E9 26 667 80 000, 10. Etykieta na puszkę (wersja polska) E10 26 667 80 000, 11. Etykieta „Kielich” E11 1 000 3 000, 12. Etykieta „Strzałki" E12 500 1 500, 13. Taśma termotransferowa woskowa: szerokość 110 mm, długość 450 mb, 40 120. Wzory etykiet, ich wymiary oraz specyfikację techniczną zamieszczono w Załączniku A do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w okresie trzech lat, sukcesywnie, w systemie kolejnych zleceń wysyłanych do Wykonawcy na co najmniej 1 miesiąc przed oczekiwanym terminem dostawy, w następujących transzach: - etykiety E1, E2, E4 i E5 w dziesięciu dostawach minimum odpowiednio: 30 tys. sztuk E1, 9,5 tys. sztuk E2, 20 tys. sztuk E4 i 12,5 tys. sztuk E5 każda dostawa, - etykiety E6, E11 i E12 dostarczone będą jednorazowo, - etykiety E9 i E10 w ośmiu dostawach po 10 tys. sztuk każda dostawa, - etykiety E3 w trzech dostawach po 3,5 tys. sztuk każda dostawa, - etykiety E8 w dwóch dostawach po 3,75 tys. sztuk każda dostawa, - etykiety E7 w sześciu dostawach po 6,0 tys. sztuk każda dostawa. Zamawiający każdorazowo będzie przesyłał zlecenia pocztą elektroniczną, zaś Wykonawca w ten sam sposób będzie potwierdzał otrzymanie zlecenia i przyjęcie go do realizacji w wymaganym terminie. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania szacunkowo określonej ilości zamawianego asortymentu, co może mieć miejsce w przypadku zmiany zapotrzebowania na poszczególne produkty Zamawiającego lub zmiany przepisów określających wzory etykiet, zaś Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty lub zmiany załączonych wzorów nadruków, które będą zamieszczane na opakowaniach, co może mieć miejsce w przypadku zmiany nazw produktów Zamawiającego lub zmiany przepisów określających wzory etykiet, zaś Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści. 2.5 Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca i należy uwzględnić je w cenie oferty. 2.6 Koszt wykonania oprzyrządowania i przygotowania produkcji etykiet powinien stanowić przedmiot osobnej faktury przy pierwszej dostawie etykiet.
Cpv glowny przedmiot 30199760-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę. W Polsce rejestrami, o których mowa powyżej, są Krajowy Rejestr Sądowy oraz Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za Wykonawcę zdolnego do wykonania niniejszego zamówienia Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował dwie dostawy etykiet na opakowania o łącznej wartości w skali roku nie mniejszej niż 30 000,00 PLN netto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) do jednego Zamawiającego. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca, w takiej sytuacji, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w powyższych pkt. 1, 2 oraz w pkt. 1 w rubryce III.5.1) formularza ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) jest wpisany do odpowiedniego rejestru oraz wskazujący osoby uprawnione do reprezentacji. b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) i pkt. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnymalbo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy ważności oświadczeń stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych. 2. Wykaz należycie zrealizowanych dwóch dostaw w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, etykiet na opakowania o łącznej wartości w skali roku nie mniejszej niż 30 000,00 PLN netto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), do jednego Zamawiającego. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dostawę uznaje się za należycie wykonaną jeśli wykonano ją zgodnie z warunkami zamówienia i w wymaganym terminie. W przypadku, gdy w celu wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, wówczas podmiot, na którego zasobach będzie polegał Wykonawca musi samodzielnie spełnić warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej i złożyć dokumenty opisane w pkt. C.2. Ponadto konieczne jest przedstawienie Zamawiającemu pisemnego zobowiązania tego podmiotu do uczestniczenia wraz z Wykonawcą w wykonywaniu zamówienia, określającego w jakim stopniu i zakresie będzie osobiście uczestniczyć przy realizacji zamówienia, ponosząc solidarną odpowiedzialność z Wykonawcą.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik Nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej - wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ - Zobowiązanie w trybie art. 22a ust 1 ustawy Pzp - wzór Załącznik Nr 7 do SIWZ - Formularz cenowy dla – wzór
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Raiffeisen Bank Polska nr rachunku: 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z dopiskiem na przelewie: Wadium - Nr sprawy 11/P/2018 Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 3 lat etykiet na opakowania transportowe. Za skuteczne wniesienie wadium uważa się wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII.3, przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w kasie NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM w budynku Nr 24. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 45 i 46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy: § 1 Przedmiot umowy 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania zakres dostaw stanowiący przedmiot zamówienia publicznego pn.: Wykonanie i sukcesywna dostawa przez okres 3 lat etykiet na opakowania transportowe. zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w ilościach i asortymencie określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, w szczególności Załącznikiem A, ofertą złożoną przez Wykonawcę i zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 2. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w okresie trzech lat, sukcesywnie, w systemie kolejnych zleceń wysyłanych do Wykonawcy na co najmniej 1 miesiąc przed oczekiwanym terminem dostawy w następujących transzach: - etykiety E1, E2, E4 i E5 w dziesięciu dostawach minimum odpowiednio: 30 tys. sztuk E1, 9,5 tys. sztuk E2, 20 tys. sztuk E4 i 12,5 tys. sztuk E5 każda dostawa - etykiety E6, E11 i E12 dostarczone będą jednorazowo - etykiety E9 i E10 w ośmiu dostawach po 10 tys. sztuk każda dostawa - etykiety E3 w trzech dostawach po 3,5 tys. sztuk każda dostawa - etykiety E8 w dwóch dostawach po 3,75 tys. sztuk każda dostawa - etykiety E7 w sześciu dostawach po 6,0 tys. sztuk każda dostawa. Zamawiający każdorazowo będzie przesyłał zlecenia pocztą elektroniczną, zaś Wykonawca w ten sam sposób będzie potwierdzał otrzymanie zlecenia i przyjęcie go do realizacji w wymaganym terminie 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania szacunkowo określonej ilości zamawianego asortymentu, co może mieć miejsce w przypadku zmiany zapotrzebowania na poszczególne produkty Zamawiającego lub zmiany przepisów określających wzory etykiet, zaś Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty lub zmiany załączonych wzorów nadruków, które będą zamieszczane na opakowaniach, co może mieć miejsce w przypadku zmiany nazw produktów Zamawiającego lub zmiany przepisów określających wzory etykiet, zaś Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści § 2 Wynagrodzenie Wykonawcy i warunki płatności 1. Wynagrodzenie całkowite Wykonawcy z tytułu zrealizowania niniejszego zamówienia publicznego, wynosi : netto: ……………………………………………………………………………………PLN słownie: …………………………………………………………………………………… złotych podatek VAT (stawka …..… %) …………………………………………………………………….……………… PLN brutto ……….…………………………………………………………………………… PLN słownie: …………………………………………………….……………………………… złotych 2. Płatność na rzecz Wykonawcy z tytułu wykonania zamówienia będzie realizowana częściowo, po każdej prawidłowo zrealizowanej dostawie, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT (zgodnie z zapisem w rozdziale III. pkt. 7.7. SIWZ na str. 6). Dostawa częściowa zostanie uznana za prawidłowo zrealizowaną po sporządzeniu protokołu zdawczo odbiorczego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 3. Ceny jednostkowe netto poszczególnych elementów zamówienia na wyspecyfikowanej fakturze będą zgodne z cenami określonymi w formularzu cenowym złożonym z ofertą Wykonawcy, stanowiącym załącznik do niniejszej umowy. 4. Koszt wykonania oprzyrządowania i przygotowania produkcji etykiet powinien stanowić przedmiot osobnej faktury przy pierwszej dostawie etykiet. 5. Termin płatności każdej prawidłowo wystawionej faktury VAT wynosi 30 dni od daty jej wystawienia z zastrzeżeniem, że doręczenie faktury nastąpi na co najmniej 23 dni przed tak określonym terminem płatności, a w przypadku niezachowania tego terminu, termin płatności przedłuża się automatycznie o czas opóźnienia dostarczenia faktury. 6. W przypadku niedotrzymania terminu płatności faktury przez Zamawiającego, Wykonawca upoważniony jest do naliczenia ustawowych odsetek. § 3 Dostawy 1. Wszystkie dostawy częściowe przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w ramach realizacji zamówienia określonego w §1 pkt. 1, będą realizowane na koszt Wykonawcy. 2. Każda dostawa częściowa będzie potwierdzana protokołem zdawczo odbiorczym podpisanym bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 3. W przypadku, gdy na etapie przyjmowania dostawy Zamawiający stwierdzi niezgodność przedmiotu zamówienia z wymaganymi dla niego parametrami lub zauważy inne usterki i wady uniemożliwiające uznanie dostawy za zgodną z SIWZ, przyjęcie dostawy nie zostanie dokonane i zostanie ona zwrócona do Wykonawcy na jego koszt. 4. W przypadku gdy w trakcie przygotowywania wysyłki swoich produktów Zamawiający stwierdzi niezgodność przedmiotu niniejszego zamówienia z wymaganymi dla niego parametrami lub zauważy inne usterki i wady uniemożliwiające uznanie przyjętej już dostawy za zgodną z SIWZ, a niezgodności tych, wad i usterek nie można było zauważyć na etapie odbioru dostawy – wadliwa część dostawy zostanie zwrócona do Wykonawcy na jego koszt. 5. W miejsce zwróconych do Wykonawcy dostaw, o których mowa w powyższych punktach 3. i 4., Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowe, wolne od wad, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po prawidłowym zrealizowaniu ostatniej częściowej dostawy przedmiotu zamówienia oraz po sporządzeniu ostatniego protokołu zdawczo odbiorczego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Data podpisanego bez uwag protokołu zdawczo odbiorczego ostatniej dostawy nie może przekroczyć okresu trzech lat od daty podpisania umowy. § 4 Kary umowne 1. W przypadku jakichkolwiek opóźnień w realizacji każdej z partii zamówienia, Zamawiający upoważniony jest do naliczenia kar umownych w wysokości 0,1% wartości netto całości umowy dotyczącej tej partii zamówienia za każdy dzień opóźnienia. 2. W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub odstąpienia od Umowy przez Wykonawcę, jednakże z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, Zamawiający upoważniony jest do naliczenia kar umownych w wysokości 30 % wartości netto całości umowy. 3. W przypadku, gdy dostarczone elementy nie będą spełniać wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności z Załącznikiem A, a Wykonawca nie dostarczy w ich miejsce nowych w wymaganych ilościach i terminie, zostanie on obciążony kwotą w wysokości strat poniesionych przez Zamawiającego w wyniku niedotrzymania warunków kontraktów na dostawę produktów, do wysyłki których konieczne jest użycie elementów będących przedmiotem umowy. 4. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącania naliczonych kar umownych z wynagrodzenia należnemu Wykonawcy za realizację dostaw częściowych. 5. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może odstąpić od naliczania kar umownych, o których mowa w niniejszym § 4. § 5 Zmiany umowy 1. Wszystkie dodatki, uzupełnienia i zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i podpisów Stron pod rygorem nieważności, przy czym zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 ust.1 ustawy Pzp. Jednocześnie Zamawiający zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy, przewiduje wprowadzanie odpowiednich korekt wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w stosunku do wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie, w przypadku zmiany przepisów dotyczących: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017, poz. 847), 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmian przepisów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1), 2) i 3) niniejszego § 5, Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wprowadzenie aneksu do niniejszej umowy, w którym udokumentuje, że zmiana tych przepisów powoduje konieczność wprowadzenia korekty w zakresie należnego mu wynagrodzenia oraz załączy szczegółową kalkulację wysokości wnioskowanej korekty. 3. Zamawiający, po otrzymaniu wniosku o wprowadzenie aneksu do umowy, dokona sprawdzenia załączonej kalkulacji i po stwierdzeniu, że jest prawidłowa, sporządza stosowny aneks do umowy, z mocą obowiązującą od dnia złożenia wniosku. 4. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi błędy w kalkulacji wysokości wnioskowanej przez Wykonawcę korekty wynagrodzenia, niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o popełnionych błędach i wezwie go do ich poprawienia. Po otrzymaniu wniosku z poprawioną kalkulacją, Zamawiający sporządza stosowny aneks do umowy z mocą obowiązującą od dnia jego złożenia. § 6 Odstąpienie od umowy 1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) zostanie ogłoszona upadłość Wykonawcy lub otwarta likwidacja Wykonawcy, 2) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, w zakresie uniemożliwiającym wykonywanie przedmiotu niniejszej umowy, 3) Wykonawca nie przystąpi do realizacji umowy lub przerwał jej realizację i na wezwanie Zamawiającego złożone na piśmie nie podejmie jej realizacji w terminie 14 dni od daty przekazania wezwania. 4) jeśli w miejsce zwróconych do Wykonawcy dostaw, o których mowa w § 3 pkt. 3. i 4. niniejszej umowy, Wykonawca nie dostarczy nowych, wolnych od wad, w terminie wskazanym przez Zamawiającego i na wezwanie Zamawiającego złożone na piśmie nie dostarczy ich w terminie 7 dni od daty przekazania wezwania. 2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy w przypadku, gdy Zamawiający zalega z płatnością wymagalnych należności i na wezwanie Wykonawcy złożone na piśmie nie ureguluje ich w terminie 14 dni od daty przekazania wezwania. 3. Odstąpienie od niniejszej umowy wymaga formy pisemnej oraz uzasadnienia pod rygorem nieważności. 4. W każdym przypadku odstąpienia od umowy strony zobowiązane są uregulować wzajemne zobowiązania wynikające z prawidłowej jej realizacji do momentu odstąpienia. 5. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 niniejszego § 6, wyklucza roszczenia odszkodowawcze Wykonawcy wobec Zamawiającego, z zastrzeżeniem powyższego pkt. 4. § 7 Postanowienia końcowe 1. Wszystkie spory, kontrowersje lub różnice zdań, które mogą wyniknąć między Stronami z niniejszej umowy lub w związku z nią odnośnie jej ważności i interpretacji i które nie mogą być załatwione w sposób polubowny, będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego. 2. Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron. 3. Wszystkie zmiany umowy, dodatki czy uzupełnienia wymagają formy pisemnej i podpisów Stron pod rygorem nieważności. 4. Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania przez Strony. 5. SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności z Załącznikiem A,ofertą złożoną przez Wykonawcę oraz z formularzem cenowym stanowią integralne części umowy. 6. W sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks cywilny.
IV 4 14 Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz danych zawartych w ofercie. 2. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje wprowadzanie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie, w przypadku zmiany: 3.1 stawki podatku od towarów i usług, 3.2 wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 2002, poz. 1679, z późn. zm.), 3.3 zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Zasady aneksowania umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w powyższym pkt 3, opisano w § 5 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie, w przypadku zaistnienia siły wyższej (w tym powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii) mającej wpływ na realizację umowy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie, jeżeli zaistnieją łącznie następujące okoliczności: a) konieczność zmiany umowy spowodowana będzie okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; b) wartość zmiany nie przekroczy 50% wartości , określonej pierwotnie w umowie. 7. Wszystkie dodatki, uzupełnienia i zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i podpisów Stron pod rygorem nieważności, przy czym zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności opisanych w art. 144 ust.1 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)