Usługa zaprojektowania i stworzenia strony internetowej dla projektu CIRTOINNO, narzędzia on-line do autodiagnozy przedsiębiorstw pod kątem ich cyrkularności oraz zapewnienia jej wsparcia technicznego.

Data publikacji 2018-03-28
Data zakończenia 2018-04-10 00:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535151-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania i stworzenia strony internetowej dla projektu CIRTOINNO, narzędzia on-line do autodiagnozy przedsiębiorstw pod kątem ich cyrkularności oraz zapewnienia jej wsparcia technicznego.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Warsztat strategiczny.
2. Zaprojektowanie i wykonanie serwisu internetowego, zwanego dalej „stroną Projektu”, wraz z systemem zarządzania treścią CMS (Content Management System = System Zarządzania Treścią) wyposażonym w interfejs w języku angielskim, polskim, duńskim, szwedzkim i litewskim.
3. Zaprojektowanie i wykonanie narzędzia on-line do autodiagnozy przedsiębiorstw pod kątem ich cyrkularności – na podstawie dostarczonej przez Zamawiającego mapy pytań, odpowiedzi, rozwiązań.
4. Instalacja strony na serwerze udostępnionym przez Zamawiającego,
5. Zapewnienie wsparcia technicznego,
6. Zapewnienie wsparcia gwarancyjnego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem wykonania znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) oraz w Załączniku nr 3 do SIWZ – Wzór umowy.
3. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2019 roku (data zakończenia wsparcia technicznego), z zachowaniem harmonogramu prac przedstawionego w Załączniku nr 1 do SIWZ – OPZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc302468-8fae-4cf8-8c97-2e37381bb4de
Biuletyn 535151-N-2018
Zamawiajacy nazwa Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Regon 19004453000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 472D
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 32 33 100
Zamawiajacy fax 58 32 33 200
Zamawiajacy email maria.warkusz@arp.gda.pl
Adres strony url arp.gda.pl; bip.arp.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt CIRCULAR ECONOMY TOOLS TO SUPPORT INNOVATION IN GREEN AND BLUE TOURISM SMEs, realizowany w ramach Programu Interreg Południowy Bałtyk na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka akcyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia arp.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja arp.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Rozwoju Pomorza S.A., AL. Grunwaldzka 472 D, 80-309 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Usługa zaprojektowania i stworzenia strony internetowej dla projektu CIRTOINNO, narzędzia on-line do autodiagnozy przedsiębiorstw pod kątem ich cyrkularności oraz zapewnienia jej wsparcia technicznego.
Numer referencyjny Zp.8.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania i stworzenia strony internetowej dla projektu CIRTOINNO, narzędzia on-line do autodiagnozy przedsiębiorstw pod kątem ich cyrkularności oraz zapewnienia jej wsparcia technicznego. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: 1. Warsztat strategiczny. 2. Zaprojektowanie i wykonanie serwisu internetowego, zwanego dalej „stroną Projektu”, wraz z systemem zarządzania treścią CMS (Content Management System = System Zarządzania Treścią) wyposażonym w interfejs w języku angielskim, polskim, duńskim, szwedzkim i litewskim. 3. Zaprojektowanie i wykonanie narzędzia on-line do autodiagnozy przedsiębiorstw pod kątem ich cyrkularności – na podstawie dostarczonej przez Zamawiającego mapy pytań, odpowiedzi, rozwiązań. 4. Instalacja strony na serwerze udostępnionym przez Zamawiającego, 5. Zapewnienie wsparcia technicznego, 6. Zapewnienie wsparcia gwarancyjnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem wykonania znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) oraz w Załączniku nr 3 do SIWZ – Wzór umowy. 3. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2019 roku (data zakończenia wsparcia technicznego), z zachowaniem harmonogramu prac przedstawionego w Załączniku nr 1 do SIWZ – OPZ.
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2019 roku (data zakończenia wsparcia technicznego), z zachowaniem harmonogramu prac przedstawionego w Załączniku nr 1 do SIWZ – OPZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie przygotowania projektu strony internetowej wraz z jej wykonaniem o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda. 2) Wykonawca wykaże, że zapewni w realizacji zamówienia udział osób zdolnych do realizacji zamówienia, tj.: a) co najmniej jednej osoby - grafika, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie, w ramach którego uczestniczył w realizacji minimum dwóch usług polegających na zaprojektowaniu strony internetowej, b) co najmniej jednej osoby - informatyka, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie, w ramach którego uczestniczył w realizacji minimum dwóch usług polegających na wykonaniu strony internetowej. W przypadku wykazywania spełnienia warunku określonego w ppkt 2 lit. a lub b poprzez wskazanie więcej niż jednej osoby, warunki określone w lit. a lub b musi spełniać każda z tych osób. Wykonawca nie może przedstawić jednej osoby, spełniającej łącznie warunki określone w lit. a i b. 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. V ust. 1 pkt 1.2. SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w ust. 3 wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2) zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; 4) ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 5) podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenia, o których mowa w pkt 1, dotyczące tych podmiotów; zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (proponowany wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 2) wykaz osób, w celu potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w rozdz. V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 2, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 9 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia że oferowane usługi spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (dostarczone na nośniku elektronicznym, np. CD/DVD, flashdrive lub innym - nie dopuszcza się udostępnienia dokumentów w wersji on-line: w formie plików do pobrania, linków, stron internetowych itd.) następujące dokumenty: 1) koncepcja graficzna strony (2 próbki strony głównej) – przygotowane dowolną techniką, 2) koncepcja graficzna narzędzia (2 próbki strony właściwej dla 1 etapu udziału w badaniu – ankiecie, po przejściu ze strony logowania) - przygotowane dowolną techniką. Koncepcje graficzne strony oraz narzędzia powinny być zgodne z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) a w szczególności z „Communication guidelines for Interreg South Baltic Programme 2017-2020” i „CIRTOINNO Brand Book” (księgą znaku) (stanowiącymi załączniki nr 1 lit. a-b do Opisu Przedmiotu Zamówienia). Dokumenty te będą oceniane przez Zamawiającego w ramach oceny oferty według kryterium: koncepcja graficzna strony Projektu oraz koncepcja graficzna narzędzia. W przypadku jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami SIWZ, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, b) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenia, o których mowa w pkt 1, dotyczące tych podmiotów; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (proponowany wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia że oferowane usługi spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (dostarczone na nośniku elektronicznym, np. CD/DVD, flashdrive lub innym - nie dopuszcza się udostępnienia dokumentów w wersji on-line: w formie plików do pobrania, linków, stron internetowych itd.) następujące dokumenty: 1) koncepcja graficzna strony (2 próbki strony głównej) – przygotowane dowolną techniką, 2) koncepcja graficzna narzędzia (2 próbki strony właściwej dla 1 etapu udziału w badaniu – ankiecie, po przejściu ze strony logowania) - przygotowane dowolną techniką. Koncepcje graficzne strony oraz narzędzia powinny być zgodne z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) a w szczególności z „Communication guidelines for Interreg South Baltic Programme 2017-2020” i „CIRTOINNO Brand Book” (księgą znaku) (stanowiącymi załączniki nr 1 lit. a-b do Opisu Przedmiotu Zamówienia). Dokumenty te będą oceniane przez Zamawiającego w ramach oceny oferty według kryterium: koncepcja graficzna strony Projektu oraz koncepcja graficzna narzędzia. W przypadku jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami SIWZ, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 3) wykaz osób, w celu potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w rozdz. V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 2, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 9 do SIWZ). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wprowadza się możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynia się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy; 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, nastąpią w następujących przypadkach: 1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia, 2) gdy zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, 3) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zleceniobiorca wnioskujący o zmianę przedkłada Zleceniodawcy pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian. 5. Wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie zmienione, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany stawki podatku VAT ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 6. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, o której mowa w ust. 5, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy z załączeniem odpowiednich dowodów uzasadniających zasadność zmiany. Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu. 7. Zmiana wynagrodzenia w okolicznościach, o których mowa w ust. 5 powyżej obowiązywać będzie od chwili wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa determinujących tą zmianę.
IV 4 4 data 2018-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1) w przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp; 2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. W zakresie formy, pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty; 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy; 5) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; 6) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem); 7) w przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); 8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz ofertowy; 9) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone ust. 1 pkt 1.2. wykonawcy muszą spełniać łącznie.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Koncepcja graficzna narzędzia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Koncepcja graficzna strony Projektu
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)