Przebudowa i rozbudowa infrastruktury wychowania przedszkolnego w zdegradowanym budynku Przedszkola nr 9 przy ulicy Omańkowskiej 9 w Chorzowie – zakup, dostawa i montaż wyposażenia kuchni

Data publikacji 2018-03-29
Data zakończenia 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538001-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przebudowa i rozbudowa infrastruktury wychowania przedszkolnego w zdegradowanym budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Omańkowskiej w Chorzowie wraz z niezbędnym jego wyposażeniem
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia kuchni na zamówienie. W ramach zamówienia nowe meble i sprzęty należy dostarczyć, oraz jeśli jest to konieczne złożyć, ustawić i podłączyć w pomieszczeniach Przedszkola nr 9 przy ul. Omańkowskiej 9 w Chorzowie. Istniejące meble i sprzęty należy, rozmontować, odłączyć i przewieźć z przedszkola przy ul. Powstańców 51 i dostarczyć, złożyć, podłączyć i ustawić w pomieszczeniach Przedszkola nr 9 przy ul. Omańkowskiej 9 w Chorzowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2. Miejsce dostawy: 41-500 Chorzów, ul. Omańkowskiej 9.

Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych
w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ.

Planowane dostawy uwzględniają również dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych.

W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia
w walutach obcych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 442d1b1e-3579-4f18-9ea2-11af581adb0e
Biuletyn 538001-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
Regon 27625530600000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 165 000
Zamawiajacy fax 32 4165639, 32 4165640
Zamawiajacy email bzp@chorzow.eu
Adres strony url www.chorzow.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020 XII. Infrastruktura edukacyjna 12.1.1 Infrastruktura wychowania przeszkolnego - ZIT. Przebudowa i rozbudowa infrastruktury wychowania przedszkolnego w zdegradowanym budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Omańkowskiej w Chorzowie wraz z niezbędnym jego wyposażeniem
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.chorzow.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Chorzów, Rynek 1, 41-500 Chorzów, pokój 419a
Nazwa nadana zamowieniu Przebudowa i rozbudowa infrastruktury wychowania przedszkolnego w zdegradowanym budynku Przedszkola nr 9 przy ulicy Omańkowskiej 9 w Chorzowie – zakup, dostawa i montaż wyposażenia kuchni
Numer referencyjny RZP.271.184.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przebudowa i rozbudowa infrastruktury wychowania przedszkolnego w zdegradowanym budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Omańkowskiej w Chorzowie wraz z niezbędnym jego wyposażeniem Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia kuchni na zamówienie. W ramach zamówienia nowe meble i sprzęty należy dostarczyć, oraz jeśli jest to konieczne złożyć, ustawić i podłączyć w pomieszczeniach Przedszkola nr 9 przy ul. Omańkowskiej 9 w Chorzowie. Istniejące meble i sprzęty należy, rozmontować, odłączyć i przewieźć z przedszkola przy ul. Powstańców 51 i dostarczyć, złożyć, podłączyć i ustawić w pomieszczeniach Przedszkola nr 9 przy ul. Omańkowskiej 9 w Chorzowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2. Miejsce dostawy: 41-500 Chorzów, ul. Omańkowskiej 9. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. Planowane dostawy uwzględniają również dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych.
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-07-07T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia do 07 lipca 2018 r., z zastrzeżeniem, że sprzęt kuchenny wymieniony w pozycjach 22, 25, 37, 42, k42, 43, 44, 44p, 55, 57, 62B, 64, z3, z7B, do z3, O1, c1, c4, c11 p1, p2, p5 w załączniku do Siwz będzie dostarczony, zmontowany i podłączony do 14 dni od dnia podpisania umowy, meble kuchenne nowe wymienione w pozycjach 20, 21, 28, 28b, 29, 29b, 33, 35, 35b, 36, 36b, 40, 41, 41b, 51, 52, 53, 54, do54, 56, 58, 59, do59, 61, 62, 63, 66, 67, w1, w2, w3, w4, z1, z2, z4, z5, z7, c12, c14, c21, c22, c24, c31, c32, c33, c34, c41, c42, c44, p4, p6 w załączniku do SIWZ będą dostarczone oraz zmontowane i ustawione do 7 tygodni od podpisania umowy. Meble istniejące wymienione w pozycjach 16, 17, 18, 19, 23, 24, 26, 27, 39, 45, 46, 47, 48, 49, 50 i 60 w załączniku do SIWZ Wykonawca zdemontuje, odłączy, przetransportuje zmontuje oraz podłączy w przedszkolu nr 9 przy ul. Omańkowskiej 9 w okresie od 01.07.2018 do 07.07.2018 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz Ofertowy. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 2. 5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e; 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi – jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 1a. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 oraz pkt 4 lit. b, Zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. 1b. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 3 i 6, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 1c. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, Zamawiający, po dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie umowy. 1d. Jeżeli umowa zawiera postanowienia przewidujące możliwość zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy z powodu okoliczności innych niż zmiana zakresu świadczenia wykonawcy, dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c, pkt 3 lit. b i pkt 6, ustala się w oparciu o wartość zamówienia określoną pierwotnie, z uwzględnieniem zmian wynikających z tych postanowień. 1e. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt 4. 2. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem ust. 1–1b, 1d i 1e podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu. 3. Strony dopuszczają również możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana Stron umowy. 2) Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron na podstawie informacji przekazanych przez Strony. 3) Zmiana podwykonawców na warunkach określonych w SIWZ. 4) Zmiany w zakresie wartości umowy: a) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, w takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian, a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów. 4. Zmiana stanu prawnego regulującego wykonanie przedmiotu zamówienia – w takim przypadku strony mogą dokonać niezwłocznie zmiany umowy w zakresie wymaganym zmienionymi przepisami. 5. Warunki dokonania zmiany umowy: a) zmiana musi być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub wykonawcy i być szczegółowo uzasadniona. b) Zmiana musi być zgodna z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, umowy. c) Zmiana nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. d) Zmiana musi być sporządzona aneksem w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)