SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH WRAZ Z KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĄ SERWISOWĄ URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, DRUKAREK I FAKSÓW

Data publikacji 2018-03-29
Data zakończenia 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Narodowe Centrum Nauki
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538700-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z kompleksową obsługą serwisową urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i faksów eksploatowanych w Narodowym Centrum Nauki . Zamówienie składa się z dwóch części:
1) Część 1 - urządzenia wielofunkcyjne:
a) Lexmark X658de – 4 szt.;
b) Lexmark X654de – 4 szt.;
c) Lexmark X792 – 3 szt.;
d) Lexmark CX727de 5 szt.; (Urządzenie na gwarancji do 9.01.2022 r. lub wykonania 400 000 wydruków A4)
e) Minolta BizHub C458 – 1 szt. (Urządzenie na gwarancji do 9.01.2022 r. lub wykonania 400 000 wydruków A4)
2) Część 2 – drukarki i faksy:
a) drukarka HP LaserJet P2055dn – 11 szt.,
b) drukarka HP Color LaserJet CP2025dn – 9 szt.,
c) drukarka HP Color LaserJet M451dn – 5 szt.,
d) drukarka HP OfficeJet 100 – 1 szt.;
e) faks Panasonic KX-MB2030PD – 3 szt.
2. Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń obejmuje:
1) przeglądy konserwacyjne urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną, wymogami określonymi przez producenta i instrukcjami obsługi;
2) naprawę i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń;
3) kontrolę i ocenę stanu technicznego urządzeń;
4) zapewnienie wszystkich materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń i ich nieprzerwanej pracy (w tym: tonery, pojemniki na zużyty toner itp.) – z wyłączeniem papieru, zszywek.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 znajduje się w Załączniku Nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 znajduje się w Załączniku Nr 1B do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5623b686-8e80-480a-8243-bd7e6efabbc9
Biuletyn 538700-N-2018
Zamawiajacy nazwa Narodowe Centrum Nauki
Regon 12136153700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Królewska
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30081
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48 12 341 90 00
Zamawiajacy fax +48 12 341 90 99
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl
Adres strony url www.ncn.gov.pl/BIP
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja wykonawcza w rozumieniu ustawy o finansach publicznych
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ncn.gov.pl/BIP
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ncn.gov.pl/BIP
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowe Centrum Nauki, ul. Królewska 57, 30-081 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH WRAZ Z KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĄ SERWISOWĄ URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, DRUKAREK I FAKSÓW
Numer referencyjny DSO.271.3.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z kompleksową obsługą serwisową urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i faksów eksploatowanych w Narodowym Centrum Nauki . Zamówienie składa się z dwóch części: 1) Część 1 - urządzenia wielofunkcyjne: a) Lexmark X658de – 4 szt.; b) Lexmark X654de – 4 szt.; c) Lexmark X792 – 3 szt.; d) Lexmark CX727de 5 szt.; (Urządzenie na gwarancji do 9.01.2022 r. lub wykonania 400 000 wydruków A4) e) Minolta BizHub C458 – 1 szt. (Urządzenie na gwarancji do 9.01.2022 r. lub wykonania 400 000 wydruków A4) 2) Część 2 – drukarki i faksy: a) drukarka HP LaserJet P2055dn – 11 szt., b) drukarka HP Color LaserJet CP2025dn – 9 szt., c) drukarka HP Color LaserJet M451dn – 5 szt., d) drukarka HP OfficeJet 100 – 1 szt.; e) faks Panasonic KX-MB2030PD – 3 szt. 2. Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń obejmuje: 1) przeglądy konserwacyjne urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną, wymogami określonymi przez producenta i instrukcjami obsługi; 2) naprawę i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń; 3) kontrolę i ocenę stanu technicznego urządzeń; 4) zapewnienie wszystkich materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń i ich nieprzerwanej pracy (w tym: tonery, pojemniki na zużyty toner itp.) – z wyłączeniem papieru, zszywek. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 znajduje się w Załączniku Nr 1A do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 znajduje się w Załączniku Nr 1B do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie musi być realizowane w okresie od daty zawarcia umowy do 31 marca 2019 r. lub do wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku niewykorzystania całej kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, jednak nie dłużej niż o kolejne 3 miesiące. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o przedłużenie okresu obowiązywania umowy. Przedłużenie okresu trwania umowy nastąpi w drodze jednostronnego oświadczenia zamawiającego sporządzonego na piśmie i przekazanego Wykonawcy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części 1 Minimalne warunki dotyczące doświadczenia: wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej dwa zamówienia polegające na sukcesywnej dostawie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących wraz ze świadczeniem usług serwisowych przy czym wartość każdego zamówienia musi wynieść co najmniej 120.000 zł brutto. Uwaga: gdy przedmiotem wykazanej dostawy nie był wyłącznie wyżej podany zakres, należy go wyodrębnić. Przez dwa zamówienia rozumie się dostawy świadczone w ramach dwóch odrębnych umów. Dla części 2: Minimalne warunki dotyczące doświadczenia: wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej dwa zamówienia polegające na sukcesywnej dostawie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących wraz ze świadczeniem usług serwisowych przy czym wartość każdego zamówienia musi wynieść co najmniej 60.000 zł brutto. Uwaga: gdy przedmiotem wykazanej dostawy nie był wyłącznie wyżej podany zakres, należy go wyodrębnić. Przez dwa zamówienia rozumie się dostawy świadczone w ramach dwóch odrębnych umów.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Podmioty zagraniczne: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI ust. 5 pkt 1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien zostać wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsca zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Dla części 1 i 2 - wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych dowody potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje, poświadczenia lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenia Wykonawcy. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 2A do SIWZ oraz zestawienie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, którego wzór stanowi załącznik nr 2B do SIWZ; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik Nr 3 do SIWZ); 4) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 4 do SIWZ); 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku korzystania z potencjału podmiotów trzecich w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 6) pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika – w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli np. uczestników konsorcjum, wspólników spółki cywilnej. Pełnomocnictwo musi zawierać zakres umocowania oraz jednoznacznie określać czynności do których pełnomocnik jest upoważniony 7) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2017 r. poz. 229 ze zm.). Wzór oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) 6000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) dla części 1 przedmiotu zamówienia 2) 900 zł (słownie: dziewięćset złotych) dla części 2 przedmiotu zamówienia. 2. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę Wykonawcy na cały okres związania ofertą, począwszy od dnia i godziny wyznaczonych na składanie ofert. 3. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego O/Kraków Nr rachunku: 77 1130 1150 0012 1243 1420 0008 Tytuł przelewu: „Wadium – serwis i tonery, część…, znak sprawy DSO.271.3.3.2018” 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz: 1) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), który: a) należy zamieścić w osobnej, zamkniętej kopercie opisanej jak w Rozdziale XII ust. 3 SIWZ z dopiskiem „WADIUM” i złożyć przed upływem terminu składania ofert w miejscu wskazanym w Rozdziale XIII ust. 1 SIWZ lub b) dołączyć do oferty (oryginał dokumentu nie powinien być połączony z ofertą); 2) w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej – gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać w szczególności: a) nazwy i siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji), b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia……do dnia……”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu umowy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanych przez Wykonawcę elementów; 2) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu do wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy; 3) zmiany miejsca wykonywania usługi w przypadku zmiany siedziby Zamawiającego na znajdującą się w obrębie granic miasta Krakowa.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Urządzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z kompleksową obsługą serwisową urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Narodowym Centrum Nauki: a) Lexmark X658de – 4 szt.; b) Lexmark X654de – 4 szt.; c) Lexmark X792 – 3 szt.; d) Lexmark CX727de 5 szt.; (Urządzenie na gwarancji do 9.01.2022 r. lub wykonania 400 000 wydruków A4) e) Minolta BizHub C458 – 1 szt. (Urządzenie na gwarancji do 9.01.2022 r. lub wykonania 400 000 wydruków A4)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drukarki i faksy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-03-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z kompleksową obsługą serwisową drukarek i faksów eksploatowanych w Narodowym Centrum Nauki: a) drukarka HP LaserJet P2055dn – 11 szt., b) drukarka HP Color LaserJet CP2025dn – 9 szt., c) drukarka HP Color LaserJet M451dn – 5 szt., d) drukarka HP OfficeJet 100 – 1 szt.; e) faks Panasonic KX-MB2030PD – 3 szt.
  

Criterion

Kryteria Jakość materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas dostawy materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)