GuidZP400 |
1acadaff-38b1-49fd-b703-d2d12e87ed96
|
Biuletyn |
538135-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Suwałki
|
Regon |
79067103000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suwałki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
875 628 000
|
Zamawiajacy fax |
875 628 098
|
Zamawiajacy email |
zp@um.suwalki.pl
|
Adres strony url |
http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/ przetargiw2018r/aktualne2018/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/ przetargiw2018r/aktualne2018/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/ przetargiw2018r/aktualne2018/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, Kancelaria Ogólna - pokój nr 5,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papieru i materiałów biurowych w 2018 r.-IV części
|
Numer referencyjny |
ZP.271.29.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru i materiałów biurowych:
Część 1 – dostawa papieru do ploterów;
Część 2 – dostawa papieru oraz materiałów biurowych na potrzeby Centrum Doradztwa Edukacyjno- Zawodowego;
Część 3 – dostawa materiałów biurowych;
Część 4 – dostawa papieru do kserokopiarek.
2.Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.1 – część 1, w załączniku nr 2.2 - część 2, w załączniku nr 2.3 – część 3, w załączniku nr 2.4-część 4 do SIWZ.
3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów.
4.Miejsce realizacji zamówienia – dostawa w godzinach 9:00-14:00:
- Urząd Miejski, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki- dla części 1, 2, 3 i 4;
5.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane.
6.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
7.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
polska
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
1.W przypadku realizacji części 1 i 2 zamówienia, każda zamówiona partia towaru dostarczona będzie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy (dostawa jednorazowa).
2.W przypadku realizacji części 3 i 4 od daty podpisania umowy do wyczerpania zamówienia lub nie później niż do 31.12.2018 r.
Dostawy według pojedynczych zamówień realizowane będą w terminach określonych w Formularzu ofertowym i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy, nie później niż 14 dni od momentu złożenia zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający informuje, że nie żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ponieważ nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający informuje, że nie żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ponieważ nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający informuje, że nie żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ponieważ nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców.
2.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016, poz.1126).
3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale 10 ust 2a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4.Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej. osoby.
6.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą.
Zamawiający informuje, że nie żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ponieważ nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4.
2.Strony przewidują możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
1)zmiana wynagrodzenia w przypadku:
a)ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług w trakcie realizacji umowy – w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części umowy wynagrodzenie (brutto) zostanie odpowiednio zmodyfikowane,
2)zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
3.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Tajemnica przedsiębiorstwa:
a)Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 419), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
b)Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał/udowodnił, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności gdy:
- wykaże/oświadczy, że informacje te nie zostały nigdzie upublicznione,
- wykaże, że stanowią one wartość techniczną lub/i technologiczną lub/i organizacyjną przedsiębiorstwa lub/i inne informacje posiadają wartość gospodarczą,
- wykaże jakie podjął działania w celu zachowania ich poufności.
Sam fakt włożenia do koperty i oznakowania „tajemnica przedsiębiorstwa” nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności.
c)Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i umieszczone na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno). W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania,
d)Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.
|
IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru i materiałów biurowych w 2018 r.: Część 1 – Dostawa papieru do ploterów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
polska
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru i materiałów biurowych:
Część 1 – dostawa papieru do ploterów;
2.Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.1 – część 1.
3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów.
4.Miejsce realizacji zamówienia – dostawa w godzinach 9:00-14:00:
- Urząd Miejski, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki- dla części 1;
5.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane.
6.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
7.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru i materiałów biurowych w 2018 r.: Część 2 – Dostawa papieru oraz materiałów biurowych na potrzeby Centrum Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
polska
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru i materiałów biurowych:
Część 2 – dostawa papieru oraz materiałów biurowych na potrzeby Centrum Doradztwa Edukacyjno- Zawodowego;
2.Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.2 - część 2 do SIWZ.
3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów.
4.Miejsce realizacji zamówienia – dostawa w godzinach 9:00-14:00:
- Urząd Miejski, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki- dla części 2;
5.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane.
6.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
7.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru i materiałów biurowych w 2018 r.: Część 3 – Dostawa materiałów biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
polska
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru i materiałów biurowych:
Część 3 – dostawa materiałów biurowych;
2.Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.3 – część 3 do SIWZ.
3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów.
4.Miejsce realizacji zamówienia – dostawa w godzinach 9:00-14:00:
- Urząd Miejski, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki- dla części 3;
5.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane.
6.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
7.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2.3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru i materiałów biurowych w 2018 r.:Część 4 – Dostawa papieru do kserokopiarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
polska
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru i materiałów biurowych:
Część 4 – dostawa papieru do kserokopiarek.
2.Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.4-część 4 do SIWZ.
3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów.
4.Miejsce realizacji zamówienia – dostawa w godzinach 9:00-14:00:
- Urząd Miejski, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki- dla części 4;
5.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane.
6.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
7.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2.4 do SIWZ.
|
| |