GuidZP400 |
5ba7990f-81ac-4ca7-9b31-9555d0822bf9
|
Biuletyn |
539084-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Bank Gospodarstwa Krajowego
|
Regon |
1731900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-955
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 599 80 48
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 596 59 05
|
Zamawiajacy email |
sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
|
Adres strony url |
www.bgk.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bgk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bgk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bgk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, wdrożenie i serwis systemu informatycznego wspierającego zarządzanie projektami i portfelem projektów w Banku Gospodarstwa Krajowego
|
Numer referencyjny |
DZZK/29/DST/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia w części podstawowej jest:
a. zakup systemu informatycznego wspierającego zarządzanie projektami i portfelem projektów w Banku Gospodarstwa Krajowego (dalej: System, spełniający łącznie wymagania określone w dalszej części OPZ);
b. dostawa Systemu (rozwiązanie „z półki” w stabilnej, najnowszej wersji dostępnej na dzień składania ofert) wraz z licencjami on-premises;
c. wdrożenie Systemu,
d. zapewnienie 24-miesięcznego serwisu Systemu, w tym coroczny przegląd Systemu wraz z przekazywaniem wszelkich poprawek i aktualizacji Systemu, jak również nowych wersji Systemu, w szczególności wprowadzających nowe lub zmienione jego funkcje, rozszerzające jego zakres funkcjonalny, usuwające Awarie/Błędy/Usterki, zwiększające jego wydajnośc i bezpieczeństwo, opracowane przez producenta Systemu.
Przedmiot zamówienia określają:
Załącznik nr 1 - Istotne Postanowienia Umowy (IPU),
Załącznik nr 2 –Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
48
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa jest zawarta na czas określony 48 miesięcy liczony od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem:
Terminy realizacji przedmiotu Umowy określonego w § 2 ust. 1 - 2 IPU określa się następująco:
1) wykonanie prac w zakresie wskazanym w § 2 ust. 2 pkt 1-2 IPU w zakresie Dostawy
i Wdrożenia w terminie………. * tygodni od dnia zawarcia Umowy */uzupełnić zgodnie ze złożoną ofertą*/ maksymalnie 3 miesiące;
2) świadczenie Serwisu dla wdrożonego Systemu, o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt 3 IPU przez okres 24 miesięcy od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego;
oraz
Termin realizacji przedmiotu Umowy określonego w § 2 ust. 3 IPU określa się na kolejne 21 miesięcy w ramach prawa opcji.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Warunek doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie:
co najmniej 3 (trzy) zamówienia polegające na dostawie, wdrożeniu i serwisie systemu informatycznego wspierającego zarządzanie projektami bądź portfelem projektów, o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto każde, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy (zamówienia) zostały wykonane lub są wykonywane należycie
W przypadku zamówień wykonywanych Zamawiający wymaga, aby wartość każdego zamówienia zrealizowana do dnia składania ofert w przedmiotowym postepowaniu posiadała tę samą wartość co wskazana powyżej, tj. co najmniej 300.000,00 zł brutto każde.
Jeśli wartość zamówienia określona została w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeśli publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nastąpi w dniu, kiedy NBP nie publikuje tabeli kursów średnich, należy przyjąć kurs z tabeli kursów średnich, opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
b) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia o następujących kwalifikacjach:
a. minimum 1 (jeden) Kierownik Projektu, który: posiada wyższe wykształcenie; posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Projektu i brał udział w co najmniej 2 zrealizowanych projektach o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto każde; posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemu informatycznego do zarządzania projektami;
b. minimum 1 (jeden) analityk biznesowy, który: posiada wyższe wykształcenie; posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie przy budowie lub modernizacji systemów informatycznych do zarządzania projektami; posiada wiedzę z zakresu zarządzania projektami;
c. minimum 1 (jedna) osoba, która: posiada wyższe wykształcenie; posiada co najmniej 3 -letnie doświadczenie w projektowaniu systemów informatycznych do zarządzania projektami;
d. minimum 1 (jedna) osoba, która: posiada co najmniej wykształcenie średnie; posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie we wsparciu użytkowników systemów informatycznych do zarządzania projektami.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu „Doświadczenie” stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu „Potencjał kadrowy” stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00 groszy).
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. co najmniej przez 30 dni począwszy od dnia składania ofert.
Termin wniesienia wadium upływa w dniu 11.04.2018 r. o godz. 11:00.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
• w gwarancjach bankowych;
• w gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne są zmiany umowy określone w art. 144 ustawy Pzp oraz zmiany umowy nie będące istotnymi zmianami w rozumieniu art. 144 ust.1e ustawy Pzp.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy, po jej zawarciu z Wykonawcą, w stosunku do treści Istotnych Postanowień Umowy umieszczonych w SIWZ, w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie realizacji Umowy, w tym terminu realizacji, spowodowana czasową niemożliwością realizacji zadania z uwagi na konieczność zapewnienia ciągłości funkcjonowania obiektu Zamawiającego;
3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a innymi niż Wykonawca podmiotami, w tym podmiotami będącymi najemcami obiektu lub dostawcami mediów do tego obiektu;
4) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
5) nastąpi konieczność wydłużenia czasu realizacji zamówienia spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonym terminie, w tym wystąpieniem zamówień dodatkowych;
6) nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT – w tej sytuacji do kwoty netto zostanie doliczony należny podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury;
7) wystąpi siła wyższa, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy;
8) w zakresie podwykonawców, jeżeli Zamawiający zaakceptuje taką zmianę;
Zmiany, o których mowa w ust. 6 powyżej, nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, za wyjątkiem postanowień pkt 6). Każda ze zmian, o których mowa we wskazanym ustępie, może natomiast skutkować obniżeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
Wszystkie powyższe postanowienia opisane w ustępach poprzedzających stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej Umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności.
Zamawiający ponadto przewiduje możliwość dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Ustala się następujące zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 7 powyżej:
1) Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia wejście w życie przepisów w zakresie zmian wskazanych w ust. 7 powyżej może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem w formie pisemnej o zmianę wynagrodzenia, przedstawiając szczegółową kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów w wyniku zmian wskazanych w ust. 7 powyżej. Jeżeli po upływie 14-dniowego terminu, Wykonawca nie zwróci się do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia, Zamawiający uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2) Zamawiający dokona analizy przedłożonej kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Jeśli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, dokona zmiany umowy w tym zakresie. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania zamówienia, w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę, nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmiany, o czym poinformuje Wykonawcę, przedstawiając stosowne uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania odmowy od Zamawiającego, Wykonawca może ponownie przedstawić kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, który dokona jej analizy w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania, a następnie postąpi w sposób opisany powyżej;
3) zmiana wynagrodzenia nastąpi od daty wejścia w życie zmian w Umowie i może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części Umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 11.04.2018 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, Kancelaria Ogólna Departament Zarządzania Zakupami i Kontraktami (Biuro Zamówień Publicznych)
Zamawiający ustalił wysokość wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny brutto całkowitej podanej w ofercie.
Przed podpisaniem umowy (co najmniej 3 dni przed planowanym podpisaniem umowy) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowiązek dostarczyć niżej wymienione dokumenty (w oryginale lub w kopi poświadczonej „za zgodność z oryginałem”):
1) dowód potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pełnej wysokości;
2) kopię polisy ubezpieczenia OC (wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz dowodem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej) z tytułu prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej obejmującej m. in. świadczenie usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł (słownie złotych: czterysta tysięcy zł 00 groszy). Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ochrony ubezpieczeniowej z tytułu Ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania Umowy (szczegółowe warunki zawarte są w §.12 IPU);
3) umowę regulującą współpracę wykonawców, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
|