GuidZP400 |
d048f531-5dfe-4782-b450-f8e13dfa9aa3
|
Biuletyn |
537826-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
|
Regon |
1718109500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
81
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00834
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(022) 432 80 80
|
Zamawiajacy fax |
(022) 432 86 20
|
Zamawiajacy email |
biuro@parp.gov.pl
|
Adres strony url |
www.parp.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
POIR, POPW, POWER
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
agencja rządowa działajaca na podstawie ustawy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2018-2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2018-2
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup urządzenia do posiadanego przez Zamawiającego systemu tworzenia kopii zapasowych
|
Numer referencyjny |
p/35/BI/2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzenia do posiadanego przez Zamawiającego systemu tworzenia kopii zapasowych Dell EMC Avamar, tj. urządzenia Dell EMC Avamar M2400 Storage Node, w liczbie szt. – 1, lub urządzania równoważnego, wraz z przeniesieniem licencji z obecnie posiadanego przez Zamawiającego systemu Dell EMC Avamar, oraz zapewnieniem gwarancji i wsparcia technicznego dla sprzętu i oprogramowania.
Zakup nowego urządzenia do tworzenia kopii zapasowych podyktowany jest koniecznością wymiany obecnego urządzenia Dell EMC Avamar posiadanego przez Zamawiającego ze względu na jego status Product End of Life (EOL).
|
Cpv glowny przedmiot |
30233000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
145000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego i dokonać jego wdrożenia, zgodnie z zakresem i na warunkach określonych w OPZ w terminie .... dni (zgodnie z terminem wskazanym przez Wykonawcę w pkt III.4 Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; w przypadku braku wskazania terminu w Ofercie, termin ten będzie wynosił 21 dni, liczonych od dnia zawarcia umowy) od dnia zawarcia umowy.
Wykonawca zapewni gwarancję oraz wsparcie technicznym przez okres:
1) 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w umowie, dla urządzenia do tworzenia kopii zapasowych,
2) 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w umowie, dla licencji z obecnie posiadanego przez Zamawiającego systemu Dell EMC Avamar.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie 2 zamówienia polegające na dostawie systemu do tworzenia kopii zapasowych (tj. dostawy urządzenia warz z zapewnieniem usług gwarancyjnych i wsparcia technicznego oraz licencjami do obsługi systemu) o wartości łącznej zamówień co najmniej 100 000 zł brutto (a w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 (słownie: trzy tysiące) zł przed upływem terminu składania ofert określonego w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy na zasadach określonych
w art. 144 uPzp.
2. Zamawiający dokona zmiany treści zawartej umowy w następujących w przypadkach:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018, poz. 110), uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2017 r. poz. 2168 ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. z 2014 r. poz. 1448, z późn. zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2017 r. poz. 1376 ze zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2017 poz. 20177 ze zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi, nie może prowadzić do wydłużenia terminu obowiązywania umowy,
2) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
3) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia.
4) w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, wynikającego z zawartej umowy, każda ze Stron, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może zwrócić się do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji;
W razie zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4 lit. b, przez pojęcie „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia” należy rozumieć sumę wzrostu kosztów Wykonawcy zamówienia publicznego wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat;
W razie zmiany wskazanej w ust. 2 pkt 4 lit. c, przez pojęcie „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" należy rozumieć sumę wzrostu kosztów Wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej Wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez Wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-04-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
Okres związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zaleca się sporządzenie Oferty na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Do formularza ofertowego Wykonawca załączy:
a) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ;
b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie;
c) zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a uPzp;
d) w Ofercie Wykonawca wskaże termin dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego i dokonania jego wdrożenia zgodnie z zakresem i na warunkach określonych w OPZ.
|