Zakup pierwszego wyposażenia do nowego kampusu Domu Dziecka „Julin” w Kaliskach z podziałem na części

Data publikacji 2018-03-30
Data zakończenia 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Węgrowie
Miejscowość Węgrów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539138-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli oraz wyposażenia, których specyfikacja techniczna znajduje się w załącznikach nr 1, 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:
część I – meble wolnostojące – załącznik nr 1
część II – meble do zabudowy na wymiar – załącznik nr 2
część III- meble do kuchni z osprzętem – załącznik nr 3

1. Wymiary podane w specyfikacji technicznej są podane na podstawie dokumentacji technicznej i mogą się różnić od rzeczywistych danych stąd Zamawiający, po uprzednim kontakcie telefonicznym ze strony Wykonawcy, udostępni pomieszczenia w celu dokonania fachowych oględzin.
2. Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1, 2 i 3 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do budynków Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Kaliskach, gmina Łochów położonych na działce 6/7 oraz ich rozładunek, wniesienie, złożenie i zamontowanie.
3. Budynki spod ww. adresu nie są jeszcze wykorzystywane do pracy i nie posiadają oddelegowanej do nich obsługi w związku z czym ze względów organizacyjnych i logistycznych (brak pomieszczeń magazynowych) Zamawiający WYMAGA od Wykonawcy, który wygra i będzie realizował zadanie aby ten informował o dostawach elementów mebli lub całych mebli co najmniej dwa dni robocze przed przewidzianą dostawą.
4. Zamawiający NIE DOPUSZCZA wysyłania elementów mebli lub całych mebli za pośrednictwem firm kurierskich oraz operatorów pocztowych. Jest to podyktowane dbałością o zachowanie wysokiej jakości dostaw i bezproblemowej realizacji zadania, ponieważ meble jak i ich elementy składowe (blaty itp.) są najczęściej przedmiotami wielkogabarytowymi, ciężkimi, które łatwo zarysować, uszkodzić w związku z czym Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za transport i ROZŁADUNEK przedmiotów zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu gotowość odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia nie później niż na 2 dni przed jego planowanym dokonaniem. Odbiór ostateczny nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu realizacji umowy, określonym w §3 ust 1 umowy zawartej między stronami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 54f10278-28bb-4041-902a-a29f94bae66d
Biuletyn 539138-N-2018
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Węgrowie
Regon 71158666200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przemysłowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Węgrów
Zamawiajacy kod pocztowy 07-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 74 09 280
Zamawiajacy fax 25 7922617 w. 145
Zamawiajacy email zamowienia@powiatwegrowski.pl
Adres strony url www.powiatwegrowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiatwegrowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatwegrowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Węgrowie, ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pierwszego wyposażenia do nowego kampusu Domu Dziecka „Julin” w Kaliskach z podziałem na części
Numer referencyjny ZP. 272.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli oraz wyposażenia, których specyfikacja techniczna znajduje się w załącznikach nr 1, 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części: część I – meble wolnostojące – załącznik nr 1 część II – meble do zabudowy na wymiar – załącznik nr 2 część III- meble do kuchni z osprzętem – załącznik nr 3 1. Wymiary podane w specyfikacji technicznej są podane na podstawie dokumentacji technicznej i mogą się różnić od rzeczywistych danych stąd Zamawiający, po uprzednim kontakcie telefonicznym ze strony Wykonawcy, udostępni pomieszczenia w celu dokonania fachowych oględzin. 2. Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1, 2 i 3 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do budynków Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Kaliskach, gmina Łochów położonych na działce 6/7 oraz ich rozładunek, wniesienie, złożenie i zamontowanie. 3. Budynki spod ww. adresu nie są jeszcze wykorzystywane do pracy i nie posiadają oddelegowanej do nich obsługi w związku z czym ze względów organizacyjnych i logistycznych (brak pomieszczeń magazynowych) Zamawiający WYMAGA od Wykonawcy, który wygra i będzie realizował zadanie aby ten informował o dostawach elementów mebli lub całych mebli co najmniej dwa dni robocze przed przewidzianą dostawą. 4. Zamawiający NIE DOPUSZCZA wysyłania elementów mebli lub całych mebli za pośrednictwem firm kurierskich oraz operatorów pocztowych. Jest to podyktowane dbałością o zachowanie wysokiej jakości dostaw i bezproblemowej realizacji zadania, ponieważ meble jak i ich elementy składowe (blaty itp.) są najczęściej przedmiotami wielkogabarytowymi, ciężkimi, które łatwo zarysować, uszkodzić w związku z czym Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za transport i ROZŁADUNEK przedmiotów zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu gotowość odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia nie później niż na 2 dni przed jego planowanym dokonaniem. Odbiór ostateczny nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu realizacji umowy, określonym w §3 ust 1 umowy zawartej między stronami.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-05-25T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty wyceniony i wypełniony wg. załącznika nr 6 do SIWZ 2) oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić za zgodą stron z zachowaniem formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. 4. W sprawach nie uregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy właściwe ze względu na przedmiot umowy. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, którym Wykonawca nie mógł zapobiec mimo zachowania należytej staranności, termin dostawy może ulec przedłużeniu, o ile Zamawiający wyrazi na to zgodę w formie przewidzianej w ust. 1) wyznaczając dodatkowy termin dostawy. Wyznaczenie dodatkowego terminu nie może w żadnym przypadku spowodować podwyższenia ceny określonej w § 6 ust. 1).
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa meble wolnostojące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli oraz wyposażenia, których specyfikacja techniczna znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble do zabudowy na wymiar
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli oraz wyposażenia, których specyfikacja techniczna znajduje się w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Meble do kuchni z osprzętem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli oraz wyposażenia, których specyfikacja techniczna znajduje się w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)