GuidZP400 |
54f10278-28bb-4041-902a-a29f94bae66d
|
Biuletyn |
539138-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Węgrowie
|
Regon |
71158666200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przemysłowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Węgrów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
25 74 09 280
|
Zamawiajacy fax |
25 7922617 w. 145
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiatwegrowski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatwegrowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiatwegrowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiatwegrowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Węgrowie, ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup pierwszego wyposażenia do nowego kampusu Domu Dziecka „Julin” w Kaliskach z podziałem na części
|
Numer referencyjny |
ZP. 272.14.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli oraz wyposażenia, których specyfikacja techniczna znajduje się w załącznikach nr 1, 2 i 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:
część I – meble wolnostojące – załącznik nr 1
część II – meble do zabudowy na wymiar – załącznik nr 2
część III- meble do kuchni z osprzętem – załącznik nr 3
1. Wymiary podane w specyfikacji technicznej są podane na podstawie dokumentacji technicznej i mogą się różnić od rzeczywistych danych stąd Zamawiający, po uprzednim kontakcie telefonicznym ze strony Wykonawcy, udostępni pomieszczenia w celu dokonania fachowych oględzin.
2. Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1, 2 i 3 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do budynków Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Kaliskach, gmina Łochów położonych na działce 6/7 oraz ich rozładunek, wniesienie, złożenie i zamontowanie.
3. Budynki spod ww. adresu nie są jeszcze wykorzystywane do pracy i nie posiadają oddelegowanej do nich obsługi w związku z czym ze względów organizacyjnych i logistycznych (brak pomieszczeń magazynowych) Zamawiający WYMAGA od Wykonawcy, który wygra i będzie realizował zadanie aby ten informował o dostawach elementów mebli lub całych mebli co najmniej dwa dni robocze przed przewidzianą dostawą.
4. Zamawiający NIE DOPUSZCZA wysyłania elementów mebli lub całych mebli za pośrednictwem firm kurierskich oraz operatorów pocztowych. Jest to podyktowane dbałością o zachowanie wysokiej jakości dostaw i bezproblemowej realizacji zadania, ponieważ meble jak i ich elementy składowe (blaty itp.) są najczęściej przedmiotami wielkogabarytowymi, ciężkimi, które łatwo zarysować, uszkodzić w związku z czym Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za transport i ROZŁADUNEK przedmiotów zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu gotowość odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia nie później niż na 2 dni przed jego planowanym dokonaniem. Odbiór ostateczny nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu realizacji umowy, określonym w §3 ust 1 umowy zawartej między stronami.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-05-25T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty wyceniony i wypełniony wg. załącznika nr 6 do SIWZ
2) oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić za zgodą stron z zachowaniem formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie.
4. W sprawach nie uregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy właściwe ze względu na przedmiot umowy.
5. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, którym Wykonawca nie mógł zapobiec mimo zachowania należytej staranności, termin dostawy może ulec przedłużeniu, o ile Zamawiający wyrazi na to zgodę w formie przewidzianej w ust. 1) wyznaczając dodatkowy termin dostawy. Wyznaczenie dodatkowego terminu nie może w żadnym przypadku spowodować podwyższenia ceny określonej w § 6 ust. 1).
|
IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
meble wolnostojące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli oraz wyposażenia, których specyfikacja techniczna znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Meble do zabudowy na wymiar
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli oraz wyposażenia, których specyfikacja techniczna znajduje się w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Meble do kuchni z osprzętem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli oraz wyposażenia, których specyfikacja techniczna znajduje się w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
|
| |