Dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu biurowego w 2018 r.

Data publikacji 2018-03-30
Data zakończenia 2018-04-09 00:00:00
Instytucja 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Maszyny biurowe i przemysłowe,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537936-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302370009, 302321005, 325000008, 301914008, 301230007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu biurowego w 2018 r. z podziałem na 5 części zamówienia: Część zamówienia nr 1 - dostawa sprzętu informatyki - w zakresie 2 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 2 - dostawa akcesoriów komputerowych - w zakresie 20 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 3 - dostawa sprzętu sieciowego - w zakresie 51 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 4 - dostawa niszczarek - w zakresie 5 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 5 - dostawa sprzętu i urządzeń biurowych - w zakresie 11 pozycji asortymentowych. Szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości minimalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilości minimalne są równe ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f0efe29-2631-48bd-8bb6-a0c10f83dbe7
Biuletyn 537936-N-2018
Zamawiajacy nazwa 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Regon 28138539600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kwiatkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 313 015
Zamawiajacy fax 261 313 304
Zamawiajacy email 21wog@ron.mil.pl
Adres strony url www.21wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.21wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu biurowego w 2018 r.
Numer referencyjny 7/SZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu biurowego w 2018 r. z podziałem na 5 części zamówienia: Część zamówienia nr 1 - dostawa sprzętu informatyki - w zakresie 2 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 2 - dostawa akcesoriów komputerowych - w zakresie 20 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 3 - dostawa sprzętu sieciowego - w zakresie 51 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 4 - dostawa niszczarek - w zakresie 5 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 5 - dostawa sprzętu i urządzeń biurowych - w zakresie 11 pozycji asortymentowych. Szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości minimalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilości minimalne są równe ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
Cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lu w pkt 2 składa każdy z tych Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części zamówienia nr 3, 4, 5. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla części zamówienia nr 3 – 900,00 PLN; dla części zamówienia nr 4 – 1 400,00 PLN; dla części zamówienia nr 5 – 400,00 PLN.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: 1) Zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. 2) w przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno – jakościowe wskazane w załącznikach nr 1 i 2 do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w załączniku nr 2 do umowy. 3) W przypadku, gdy wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 4) Zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu informatyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r.
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 1 - dostawa sprzętu informatyki - 2 pozycje asortymentowe; wyszczególnienie przedmiotu zamówienia, jednostka miary, ilość minimalna, ilość maksymalna; drukarka etykiet, szt. 6, 9; Odkurzacz serwisowy, szt. 1, 2; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości minimalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilości minimalne są równe ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r.
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 2 - dostawa akcesoriów komputerowych - 20 pozycji asortymentowych; wyszczególnienie przedmiotu zamówienia, jednostka miary, ilość minimalna, ilość maksymalna; Stacja dokująca 4- ro stanowiskowa USB 3.0, szt. 1, 1; Dysk zewnętrzny HDD 2,5” 1TB, szt. 1, 2; Klawiatura + mysz bezprzewodowe, szt. 2, 3; Mysz bezprzewodowa, szt. 7, 10; Płyty DVD-RW 4.7GB. szt. 100, 150; Płyty DVD-R 4.7GB szt. 250, 350; Płyty CD-RW 700MB. szt. 50, 75; Płyty CD-R 700MB. szt. 200, 300; Dysk przenośny zewnętrzny 4TB. szt. 3, 4; Mysz komputerowa przewodowa USB szt. 30, 45; Klawiatura standardowa komputerowa USB, szt. 26, 39; Nagrywarka zewnętrzna DVD, szt. 3, 4; Nagrywarka wewnętrzna DVD, szt. 2, 3; Nagrywarka wewnętrzna SLIM 12,7mm, szt. 4, 6; Zasilacz komputerowy ATX, szt. 2, 3; Zasilacz do telefonu IP CISCO CP-7970G, szt. 10, 15; Dysk twardy SSHD (hybrydowy) 2,5” 500GB, szt. 10, 15; Dysk twardy HDD 2,5: 500GB, szt. 10, 15; Dysk twardy HDD 3,5” 500GB, szt. 5, 7; Dysk twardy HDD 2,5: 1TB, szt. 6, 9; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości minimalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilości minimalne są równe ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu sieciowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r.
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 3 - 51 pozycji asortymentowych; wyszczególnienie przedmiotu zamówienia, jednostka miary, ilość minimalna, ilość maksymalna. Kabel skrętka kat 5e UTP (4x2x0,5mm) opak. 34, 51; Wtyk RJ-45 kat. 6 8-pinowy, opak. 2, 4; Wtyk RJ-45 kat. 5e 8-pinowy, opak. 48, 71; Wtyk RJ-45 kat. 5e 8-pinowy ekranowany, opak. 10, 15; Półka stała szafy RACK 19"1U, szt. 2, 3; Zaciskarka złączy modularnych, szt. 17, 25; Moduł transceivera, szt. 2, 3; Przejście okienne RJ45-GG/0.3-FL, szt. 10, 15; Adapter - rozdzielacz LAN RJ45 na 2xRJ45, szt. 5, 7; Adapter (tzw. przelotka) RJ45/RJ45, szt. 4, 6; Znacznik na kabel okrągły 4-6mm, opak. 3, 5; Kabel skrętka NETSET BOX U/UTP PE 5e, opak. 1, 2; KABEL PATCHCORD UTP KAT.5e SIECIOWY LAN niebieska izolacja 5 m, szt. 100, 150; KABEL PATCHCORD UTP KAT.5e SIECIOWY LAN żółta izolacja 5 m, szt. 100, 150; KABEL PATCHCORD UTP KAT.5e SIECIOWY LAN żółta izolacja 1 m, szt. 50, 75; KABEL PATCHCORD UTP KAT.5e SIECIOWY LAN niebieski 1 m, szt. 50, 75; KABEL PATCHCORD UTP KAT.5e SIECIOWY LAN biały 1 m, szt. 50, 75; KABEL PATCHCORD UTP KAT.5e SIECIOWY LAN biały 5 m, szt. 50, 75; Kabel skrętka kat 5e UTP (4x2x0,5mm) drut niebieski karton – 305 m. opak. 1, 2; Kabel skrętka kat 5e UTP (4x2x0,5mm) drut żółty – karton – 305 m. opak, 1, 2; Osłona wewnętrzna wtyku modularnego RJ-45 niebieska, szt. 100, 150; Osłona wewnętrzna wtyku modularnego RJ-45 żółta, szt. 300, 450; Patchcord LC/APC-LC/APC, SM, 9/125, szt. 6, 9; Patchcord LC/UPC-LC/UPC, MM, 50/125, szt. 2, 3; Patchcord LC/UPC-LC/UPC, MM, 50/125, szt. 2, 3; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN niebieska izolacja 2 m, szt. 50, 75; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN niebieska izolacja 3 m, szt. 50, 75; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN niebieska izolacja 5 m, szt. 10, 15; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN niebieska izolacja 10 m, szt. 10, 15; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN niebieska izolacja 20 m, szt. 10, 15; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN żółta izolacja 2 m, szt. 50, 75; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN żółta izolacja 3 m, szt. 50, 75; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN żółta izolacja 5 m, szt. 10, 15; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN żółta izolacja 10 m, szt. 10, 15; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN żółta izolacja 20 m, szt. 10, 15; Szafa RACK wisząca 19" 9U, szt. 4, 6; Półka do szafy RACK 19" 1U, szt. 4, 6; Maskownica zaślepka RACK 19" 1U, szt. 6, 9; Listwa zasilająca do szafy RACK 19" 8 gniazd, szt. 5, 7; Organizer kabli 1U, szt. 5, 7; Patch Panel 1U UTP 16xRJ45, szt. 4, 6; Patch Panel 1U UTP 24xRJ45, szt. 4, 6; Śruby M6 do szaf RACK 19", szt. 100, 150; SZUKACZ PAR (sonda indukcyjna), szt. 1, 2; Kabel skrętka kat. 6 (4x2x23mm) drut żółty – karton – 305 m. opak. 5, 7; Kabel skrętka kat. 6 (4x2x23mm) linka żółty – karton – 305 m. opak. 3, 5; Kabel skrętka kat. 6 (4x2x23mm) drut niebieski – karton – 305 m. opak. 5, 7; Kabel skrętka kat. 6 (4x2x23mm) linka niebieski – karton – 305 m. opak, 3, 5; Kabel skrętka kat. 6 (4x2x23mm) drut biały – karton – 305 m. opak. 5, 7; Kabel skrętka kat. 6 (4x2x23mm) linka biały – karton – 305 m. opak. 3, 5; TESTER KABLI SIECIOWYCH, szt. 7, 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości minimalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilości minimalne są równe ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa niszczarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r.
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 4 - 5 pozycji asortymentowych; wyszczególnienie przedmiotu zamówienia, jednostka miary, ilość minimalna, ilość maksymalna. Niszczarka klasa P- 3, szt. 6, 9; Niszczarka klasa P- 4, szt. 28, 42; Niszczarka klasa P- 5, szt. 8, 12; Niszczarka klasa P- 6, szt. 8, 12; Niszczarka klasa P- 7, szt. 2, 3; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości minimalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilości minimalne są równe ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu i urządzeń biurowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30123000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r.
Zalacznik krotki opis Część zamówienia nr 5 -11 pozycji asortymentowych; wyszczególnienie przedmiotu zamówienia, jednostka miary, ilość minimalna, ilość maksymalna; Laminator A3. Format A3. Wymagania: nie wymagający użycie carriera, co najmniej 3 tryby laminacji, w tym również na zimo, maksymalna prędkość laminacji około 300 mm/min, czas nagrzewania do 3 min. Ilość wałków 4, moc nie niższa niż 500W, sygnały świetlne, rewers, szt. 4, 4; Gilotyna, trymer A3. Wymagania: ostrza -stal nierdzewna, wysuwane tylko w momencie cięcia, w zestawie wymagane ostrza z przeznaczeniem do: cięcia prostego, falowanego, perforacji, zaginania, wymagana specjalna dioda pokazująca linie cięcia, cięcia pod kątem, jednorazowe cięcie około 10 kartek (80g/m2). szt. 4, 4; Bindownica A4. Wymagania: przeznaczona do grzbietów plastikowych, wymagany ogranicznik papieru, regulator głębokości dziurkowania około 2-5 mm, jednorazowe dziurkowanie około 12 arkuszy papieru, oprawa dokumentów około 450 kartek formatu A4. szt. 5, 5; Gilotyna do papieru A4. Wymagania: system docisku uruchamiany wraz z ruchem ostrza, automatyczny system docisku papieru, precyzyjny ogranicznik do regulowania wymiarów cięcia, format cięcia A4, długość cięcia minimum 360 mm, ilość ciętych kartek nie mniej niż 30 (70g). szt. 1, 1; Gilotynka, wycinarka do zdjęć. Wymagania: 35x45mm, typ narożników: prostokątny, bez zaokrąglonych rogów, głównie do wycinania zdjęć paszportowych i dowodowych. Wymiary: 35x45mm, szt. 1, 1; Laminator A3. Wymagania: szybkość laminacji około 50 cm/min, czas nagrzewania nie dłuższy niż 1,5 min, wyposażony w ręczne cofanie źle wprowadzonej folii, prowadnica folii. szt. 1. 1; Gilotyna A3. Wymagania: długość cięcia około 420- 430 mm, ilość obcinanych kartek 8 -10 szt. (70g/m2), obcinarka nożycowa, osłona bezpieczeństwa, przesuwny granicznik formatu, oznaczenie formatów na blacie roboczym. szt. 2, 2; Gilotyna A3/B3. Wymagania: długość cięcia około 550 mm, ilość obcinanych kartek 35-40 szt., Docisk dźwigniowym z regulacją siły nacisku, obrotowa osłona ostrza, ogranicznik przedni i tylny, nakładki kątowe, możliwość cięcia papieru, skór, tworzyw sztucznych, cienkich blach aluminiowych, mosiądzu. Wymienne ostrza, szt. 2, 2; Laminator A3. Wymagania: laminacja na gorąco i na zimno (dokumenty, zdjęcia, laminacja na zimno), funkcja cofania umożliwiająca wycofanie nieprawidłowo włożonej folii, półka na zalaminowane dokumenty, minimum 6 gorących wałków, prędkość laminacji około 900-1000 mm/min, czas nagrzewania nie dłuższy niż 1,5 min. szt. 2, 2; Bindownica A4. Wymagania: grzbiety plastikowe i drutowe, osobna dźwignia do dziurkowania i zaciskania grzbietu, regulator szerokości dziurkowania około 2-6 mm, regulator stopnia zaciskania grzbietu metalowego w zależności od rozmiaru, jednorazowe dziurkowanie do 20-25 kartek, grzbiet plastikowy do około 450 -455 arkuszy papieru, grzbiet metalowy do około 135 -140 arkuszy papieru. szt. 2, 2; Gilotyna A4/B4 . Wymagania: długość cięcia około 360 mm, ilość jednorazowo ciętych kartek 35-40 szt. (70 g), automatyczny system docisku, osłona zabezpieczająca, ogranicznik papieru. szt. 1, 1; Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości minimalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilości minimalne są równe ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
  

Criterion

Kryteria 2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria 1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)