GuidZP400 |
5f0efe29-2631-48bd-8bb6-a0c10f83dbe7
|
Biuletyn |
537936-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
|
Regon |
28138539600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kwiatkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 313 015
|
Zamawiajacy fax |
261 313 304
|
Zamawiajacy email |
21wog@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.21wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.21wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu biurowego w 2018 r.
|
Numer referencyjny |
7/SZP/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych i sprzętu biurowego w 2018 r. z podziałem na 5 części zamówienia: Część zamówienia nr 1 - dostawa sprzętu informatyki - w zakresie 2 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 2 - dostawa akcesoriów komputerowych - w zakresie 20 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 3 - dostawa sprzętu sieciowego - w zakresie 51 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 4 - dostawa niszczarek - w zakresie 5 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 5 - dostawa sprzętu i urządzeń biurowych - w zakresie 11 pozycji asortymentowych. Szczegółowy wykaz pozycji asortymentowych z wykazaniem ilości w załączniku nr I. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości minimalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilości minimalne są równe ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30237000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem
lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lu w pkt 2 składa każdy z tych Wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części zamówienia nr 3, 4, 5.
Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
dla części zamówienia nr 3 – 900,00 PLN;
dla części zamówienia nr 4 – 1 400,00 PLN;
dla części zamówienia nr 5 – 400,00 PLN.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku:
1) Zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy.
2) w przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno – jakościowe wskazane w załącznikach nr 1 i 2 do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w załączniku nr 2 do umowy.
3) W przypadku, gdy wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie
art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
4) Zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu informatyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Część zamówienia nr 1 - dostawa sprzętu informatyki - 2 pozycje asortymentowe; wyszczególnienie przedmiotu zamówienia, jednostka miary, ilość minimalna, ilość maksymalna; drukarka etykiet, szt. 6, 9; Odkurzacz serwisowy, szt. 1, 2; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości minimalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilości minimalne są równe ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa akcesoriów komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Część zamówienia nr 2 - dostawa akcesoriów komputerowych - 20 pozycji asortymentowych; wyszczególnienie przedmiotu zamówienia, jednostka miary, ilość minimalna, ilość maksymalna; Stacja dokująca 4- ro stanowiskowa USB 3.0, szt. 1, 1; Dysk zewnętrzny HDD 2,5” 1TB, szt. 1, 2; Klawiatura + mysz bezprzewodowe, szt. 2, 3; Mysz bezprzewodowa, szt. 7, 10; Płyty DVD-RW 4.7GB. szt. 100, 150; Płyty DVD-R 4.7GB szt. 250, 350; Płyty CD-RW 700MB. szt. 50, 75; Płyty CD-R 700MB. szt. 200, 300; Dysk przenośny zewnętrzny 4TB. szt. 3, 4; Mysz komputerowa przewodowa USB szt. 30, 45; Klawiatura standardowa komputerowa USB, szt. 26, 39; Nagrywarka zewnętrzna DVD, szt. 3, 4; Nagrywarka wewnętrzna DVD, szt. 2, 3;
Nagrywarka wewnętrzna SLIM 12,7mm, szt. 4, 6; Zasilacz komputerowy ATX, szt. 2, 3; Zasilacz do telefonu IP CISCO CP-7970G, szt. 10, 15; Dysk twardy SSHD (hybrydowy) 2,5” 500GB, szt. 10, 15; Dysk twardy HDD 2,5: 500GB, szt. 10, 15; Dysk twardy HDD 3,5” 500GB, szt. 5, 7; Dysk twardy HDD 2,5: 1TB, szt. 6, 9; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości minimalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilości minimalne są równe ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu sieciowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32500000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Część zamówienia nr 3 - 51 pozycji asortymentowych; wyszczególnienie przedmiotu zamówienia, jednostka miary, ilość minimalna, ilość maksymalna. Kabel skrętka kat 5e UTP (4x2x0,5mm) opak. 34, 51; Wtyk RJ-45 kat. 6 8-pinowy, opak. 2, 4; Wtyk RJ-45 kat. 5e 8-pinowy, opak. 48, 71; Wtyk RJ-45 kat. 5e 8-pinowy ekranowany, opak. 10, 15; Półka stała szafy RACK 19"1U, szt. 2, 3; Zaciskarka złączy modularnych, szt. 17, 25; Moduł transceivera, szt. 2, 3; Przejście okienne RJ45-GG/0.3-FL, szt. 10, 15; Adapter - rozdzielacz LAN RJ45 na 2xRJ45, szt. 5, 7; Adapter (tzw. przelotka) RJ45/RJ45, szt. 4, 6; Znacznik na kabel okrągły 4-6mm, opak. 3, 5; Kabel skrętka NETSET BOX U/UTP PE 5e, opak. 1, 2; KABEL PATCHCORD UTP KAT.5e SIECIOWY LAN niebieska izolacja 5 m, szt. 100, 150; KABEL PATCHCORD UTP KAT.5e SIECIOWY LAN żółta izolacja 5 m, szt. 100, 150; KABEL PATCHCORD UTP KAT.5e SIECIOWY LAN żółta izolacja 1 m, szt. 50, 75; KABEL PATCHCORD UTP KAT.5e SIECIOWY LAN niebieski 1 m, szt. 50, 75; KABEL PATCHCORD UTP KAT.5e SIECIOWY LAN biały 1 m, szt. 50, 75; KABEL PATCHCORD UTP KAT.5e SIECIOWY LAN biały 5 m, szt. 50, 75; Kabel skrętka kat 5e UTP (4x2x0,5mm) drut niebieski karton – 305 m. opak. 1, 2; Kabel skrętka kat 5e UTP (4x2x0,5mm) drut żółty – karton – 305 m. opak, 1, 2; Osłona wewnętrzna wtyku modularnego RJ-45 niebieska, szt. 100, 150; Osłona wewnętrzna wtyku modularnego RJ-45 żółta, szt. 300, 450; Patchcord LC/APC-LC/APC, SM, 9/125, szt. 6, 9; Patchcord LC/UPC-LC/UPC, MM, 50/125, szt. 2, 3; Patchcord LC/UPC-LC/UPC, MM, 50/125, szt. 2, 3; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN niebieska izolacja 2 m, szt. 50, 75; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN niebieska izolacja 3 m, szt. 50, 75; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN niebieska izolacja 5 m, szt. 10, 15; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN niebieska izolacja 10 m, szt. 10, 15; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN niebieska izolacja 20 m, szt. 10, 15; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN żółta izolacja 2 m, szt. 50, 75; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN żółta izolacja 3 m, szt. 50, 75; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN żółta izolacja 5 m, szt. 10, 15; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN żółta izolacja 10 m, szt. 10, 15; KABEL PATCHCORD UTP KAT.6 SIECIOWY LAN żółta izolacja 20 m, szt. 10, 15; Szafa RACK wisząca 19" 9U, szt. 4, 6; Półka do szafy RACK 19" 1U, szt. 4, 6; Maskownica zaślepka RACK 19" 1U, szt. 6, 9; Listwa zasilająca do szafy RACK 19" 8 gniazd, szt. 5, 7; Organizer kabli 1U, szt. 5, 7; Patch Panel 1U UTP 16xRJ45, szt. 4, 6; Patch Panel 1U UTP 24xRJ45, szt. 4, 6; Śruby M6 do szaf RACK 19", szt. 100, 150; SZUKACZ PAR (sonda indukcyjna), szt. 1, 2; Kabel skrętka kat. 6 (4x2x23mm) drut żółty – karton – 305 m. opak. 5, 7; Kabel skrętka kat. 6 (4x2x23mm) linka żółty – karton – 305 m. opak. 3, 5; Kabel skrętka kat. 6 (4x2x23mm) drut niebieski – karton – 305 m. opak. 5, 7; Kabel skrętka kat. 6 (4x2x23mm) linka niebieski – karton – 305 m. opak, 3, 5; Kabel skrętka kat. 6 (4x2x23mm) drut biały – karton – 305 m. opak. 5, 7; Kabel skrętka kat. 6 (4x2x23mm) linka biały – karton – 305 m. opak. 3, 5; TESTER KABLI SIECIOWYCH, szt. 7, 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości minimalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilości minimalne są równe ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa niszczarek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Część zamówienia nr 4 - 5 pozycji asortymentowych; wyszczególnienie przedmiotu zamówienia, jednostka miary, ilość minimalna, ilość maksymalna. Niszczarka klasa P- 3, szt. 6, 9; Niszczarka klasa P- 4, szt. 28, 42; Niszczarka klasa P- 5, szt. 8, 12; Niszczarka klasa P- 6, szt. 8, 12; Niszczarka klasa P- 7, szt. 2, 3; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości minimalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilości minimalne są równe ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu i urządzeń biurowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30123000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Część zamówienia nr 5 -11 pozycji asortymentowych; wyszczególnienie przedmiotu zamówienia, jednostka miary, ilość minimalna, ilość maksymalna; Laminator A3. Format A3. Wymagania: nie wymagający użycie carriera, co najmniej 3 tryby laminacji, w tym również na zimo, maksymalna prędkość laminacji około 300 mm/min, czas nagrzewania do 3 min. Ilość wałków 4, moc nie niższa niż 500W, sygnały świetlne, rewers, szt. 4, 4; Gilotyna, trymer A3. Wymagania: ostrza -stal nierdzewna, wysuwane tylko w momencie cięcia, w zestawie wymagane ostrza z przeznaczeniem do: cięcia prostego, falowanego, perforacji, zaginania, wymagana specjalna dioda pokazująca linie cięcia, cięcia pod kątem, jednorazowe cięcie około 10 kartek (80g/m2). szt. 4, 4; Bindownica A4. Wymagania: przeznaczona do grzbietów plastikowych, wymagany ogranicznik papieru, regulator głębokości dziurkowania około 2-5 mm, jednorazowe dziurkowanie około 12 arkuszy papieru, oprawa dokumentów około 450 kartek formatu A4. szt. 5, 5; Gilotyna do papieru A4. Wymagania: system docisku uruchamiany wraz z ruchem ostrza, automatyczny system docisku papieru, precyzyjny ogranicznik do regulowania wymiarów cięcia, format cięcia A4, długość cięcia minimum 360 mm, ilość ciętych kartek nie mniej niż 30 (70g). szt. 1, 1; Gilotynka, wycinarka do zdjęć. Wymagania: 35x45mm, typ narożników: prostokątny, bez zaokrąglonych rogów, głównie do wycinania zdjęć paszportowych i dowodowych. Wymiary: 35x45mm, szt. 1, 1; Laminator A3. Wymagania: szybkość laminacji około 50 cm/min, czas nagrzewania nie dłuższy niż 1,5 min, wyposażony w ręczne cofanie źle wprowadzonej folii, prowadnica folii. szt. 1. 1; Gilotyna A3. Wymagania: długość cięcia około 420- 430 mm, ilość obcinanych kartek 8 -10 szt. (70g/m2), obcinarka nożycowa, osłona bezpieczeństwa, przesuwny granicznik formatu, oznaczenie formatów na blacie roboczym. szt. 2, 2; Gilotyna A3/B3. Wymagania: długość cięcia około 550 mm, ilość obcinanych kartek 35-40 szt., Docisk dźwigniowym z regulacją siły nacisku, obrotowa osłona ostrza, ogranicznik przedni i tylny, nakładki kątowe, możliwość cięcia papieru, skór, tworzyw sztucznych, cienkich blach aluminiowych, mosiądzu. Wymienne ostrza, szt. 2, 2; Laminator A3. Wymagania: laminacja na gorąco i na zimno (dokumenty, zdjęcia, laminacja na zimno), funkcja cofania umożliwiająca wycofanie nieprawidłowo włożonej folii, półka na zalaminowane dokumenty, minimum 6 gorących wałków, prędkość laminacji około 900-1000 mm/min, czas nagrzewania nie dłuższy niż 1,5 min. szt. 2, 2; Bindownica A4. Wymagania: grzbiety plastikowe i drutowe, osobna dźwignia do dziurkowania i zaciskania grzbietu, regulator szerokości dziurkowania około 2-6 mm, regulator stopnia zaciskania grzbietu metalowego w zależności od rozmiaru, jednorazowe dziurkowanie do 20-25 kartek, grzbiet plastikowy do około 450 -455 arkuszy papieru, grzbiet metalowy do około 135 -140 arkuszy papieru. szt. 2, 2; Gilotyna A4/B4 . Wymagania: długość cięcia około 360 mm, ilość jednorazowo ciętych kartek 35-40 szt. (70 g), automatyczny system docisku, osłona zabezpieczająca, ogranicznik papieru. szt. 1, 1; Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości minimalnych określonych w SIWZ. Jeśli ilości minimalne są równe ilości maksymalnej to oznacza, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
|
| |