Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221.000 euro na usługę wykonania zabudowy stoiska targowego wraz z zapewnieniem obsługi technicznej

Data publikacji 2018-03-30
Data zakończenia 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538981-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie:
a)wybudowania, na wynajętej od organizatora targów Japan IT Week przez PPNT Gdynia powierzchni, stoiska wystawienniczego o powierzchni 48,6 m2 w lokalizacji Tokyo Big Sight,
b)zapewnienia sprzętu dodatkowego na czas trwania imprezy targowej,
c)zapewnienia obsługi technicznej stoiska podczas trwania imprezy targowej w dniach 9-11 maja 2018 r.,
d)demontażu stoiska po zakończeniu imprezy targowej.
2.Zamawiający wynajął od organizatora targów Japan IT Week powierzchnię wystawienniczą o powierzchni 48,6m2 (wymiary stoiska 9 szer. X 5,4 dł. x3 wys) wraz z przyłączeniem energii elektrycznej o mocy 6,5 kW.
3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zgodnie wytycznymi oraz projektem (zał. do siwz od 4 do 4i) na wynajętej przez Zamawiającego powierzchni i wynajmu na czas trwania targów stoiska targowego o powierzchni : 48,6m2 (wymiary stoiska : 9x5,4x3m (szer/dł/wys). Stoisko musi być stoiskiem modułowym, odsłoniętym z trzech stron. Wymagana z jednej strony ściana o długości 5,4m i wysokości 3 m. Szczegółowy opis poszczególnych elementów, wymagane wymiary oraz sposób rozmieszczenia znajduje się w załącznikach do siwz.
4.Wszystkie meble i inne elementy wyposażenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być w dobrym stanie technicznym: nowe lub nienoszące widocznych śladów użytkowania. Za meble i elementy wyposażenia w dobrym stanie technicznym Zamawiający uznaje takie, które są kompletne i w pełni funkcjonalne.
5.Wszystkie elementy stoiska oraz jego wyposażenia dostarczone przez Wykonawcę zostaną udostępnione Zamawiającemu na zasadzie najmu.
6.Zamawiający wymaga, aby przedstawiciel Wykonawcy był obecny na targach przez wszystkie dni montażu i demontażu stoiska. Wyznaczona osoba powinna posługiwać się w stopniu zaawansowanym językami polskim oraz angielskim.
7.Wykonawca ponosi wszelkie kary nałożone przez organizatora targów związane z przekroczeniem warunków, terminów zabudowy i demontażu stoiska.
8.Wykonawca ma obowiązek zapewnić co najmniej dwuosobową obsługę techniczną stoiska przez cały okres trwania targów, w godzinach otwarcia targów dla odwiedzających (9-11.05.2018 w godz. 10-18). Obsługa techniczna obejmie w szczególności zapewnienie sprawności wszystkich urządzeń znajdujących się na wyposażeniu stoiska, dostarczonych przez Wykonawcę, zapewnienie kompletności elementów wyposażenia stoiska, a także niezwłoczne usuwanie, we współpracy z pracownikami targów, wszelkich wad i usterek wyposażenia przez cały czas trwania targów.
9.Wyznaczone do obsługi technicznej osoby, mają być dostępne całodobowo pod telefonem oraz przystąpić do pracy związanej z obsługą techniczną stoiska w ciągu maksimum 2 godzin od powiadomienia przez przedstawicieli Zamawiającego. Ponieważ czas podjęcia zadań przez obsługę techniczną stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić rozpoczęcie prac przez osoby dedykowane do obsługi technicznej w czasie wskazanym w ofercie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 2 godzin.
10.Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa, posiadać stosowne uprawnienia oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia.
11.Szczgółowy opis przedmiotu zamówienia, obowiązków Wykonawcy oraz warunków realizacji umowy został zawarty w dokumentacji przetargowej SIWZ i załącznikach.
12.W związku z realizacją umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany do przedstawienia, nie później niż w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, kopii zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopii polisy ubezpieczeniowej w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia , na kwotę co najmniej 100. 000,00 zł i utrzymywania ubezpieczenia na czas realizacji umowy.
13.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 23dbed78-d865-4827-a38a-e762fab76767
Biuletyn 538981-N-2018
Zamawiajacy nazwa Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
Regon 19311273000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Zwycięstwa
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81451
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 698 21 50
Zamawiajacy fax +48 58 698 21 65
Zamawiajacy email biuro@ppnt.gdynia.pl
Adres strony url www.ppnt.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim”, umowa nr: RPPM.02.03.00-22-0001/16-00, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 Przedsiębiorstwa, Działania 2.3 Aktywność eksportowa współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer projektu WDA-RPPM02.03.00-22-001/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ppnt.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ppnt.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagana forma pisemna. Dokumenty należy złożyć lub przesłać na
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia; 81-451 Gdynia, al. Zwyciestwa 96/98, pokój A5.10, sekretariat (budynek IV - laboratoryjno-biurowy, wejście A, V piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221.000 euro na usługę wykonania zabudowy stoiska targowego wraz z zapewnieniem obsługi technicznej
Numer referencyjny DO.2800.10.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: a)wybudowania, na wynajętej od organizatora targów Japan IT Week przez PPNT Gdynia powierzchni, stoiska wystawienniczego o powierzchni 48,6 m2 w lokalizacji Tokyo Big Sight, b)zapewnienia sprzętu dodatkowego na czas trwania imprezy targowej, c)zapewnienia obsługi technicznej stoiska podczas trwania imprezy targowej w dniach 9-11 maja 2018 r., d)demontażu stoiska po zakończeniu imprezy targowej. 2.Zamawiający wynajął od organizatora targów Japan IT Week powierzchnię wystawienniczą o powierzchni 48,6m2 (wymiary stoiska 9 szer. X 5,4 dł. x3 wys) wraz z przyłączeniem energii elektrycznej o mocy 6,5 kW. 3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zgodnie wytycznymi oraz projektem (zał. do siwz od 4 do 4i) na wynajętej przez Zamawiającego powierzchni i wynajmu na czas trwania targów stoiska targowego o powierzchni : 48,6m2 (wymiary stoiska : 9x5,4x3m (szer/dł/wys). Stoisko musi być stoiskiem modułowym, odsłoniętym z trzech stron. Wymagana z jednej strony ściana o długości 5,4m i wysokości 3 m. Szczegółowy opis poszczególnych elementów, wymagane wymiary oraz sposób rozmieszczenia znajduje się w załącznikach do siwz. 4.Wszystkie meble i inne elementy wyposażenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być w dobrym stanie technicznym: nowe lub nienoszące widocznych śladów użytkowania. Za meble i elementy wyposażenia w dobrym stanie technicznym Zamawiający uznaje takie, które są kompletne i w pełni funkcjonalne. 5.Wszystkie elementy stoiska oraz jego wyposażenia dostarczone przez Wykonawcę zostaną udostępnione Zamawiającemu na zasadzie najmu. 6.Zamawiający wymaga, aby przedstawiciel Wykonawcy był obecny na targach przez wszystkie dni montażu i demontażu stoiska. Wyznaczona osoba powinna posługiwać się w stopniu zaawansowanym językami polskim oraz angielskim. 7.Wykonawca ponosi wszelkie kary nałożone przez organizatora targów związane z przekroczeniem warunków, terminów zabudowy i demontażu stoiska. 8.Wykonawca ma obowiązek zapewnić co najmniej dwuosobową obsługę techniczną stoiska przez cały okres trwania targów, w godzinach otwarcia targów dla odwiedzających (9-11.05.2018 w godz. 10-18). Obsługa techniczna obejmie w szczególności zapewnienie sprawności wszystkich urządzeń znajdujących się na wyposażeniu stoiska, dostarczonych przez Wykonawcę, zapewnienie kompletności elementów wyposażenia stoiska, a także niezwłoczne usuwanie, we współpracy z pracownikami targów, wszelkich wad i usterek wyposażenia przez cały czas trwania targów. 9.Wyznaczone do obsługi technicznej osoby, mają być dostępne całodobowo pod telefonem oraz przystąpić do pracy związanej z obsługą techniczną stoiska w ciągu maksimum 2 godzin od powiadomienia przez przedstawicieli Zamawiającego. Ponieważ czas podjęcia zadań przez obsługę techniczną stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić rozpoczęcie prac przez osoby dedykowane do obsługi technicznej w czasie wskazanym w ofercie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 2 godzin. 10.Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa, posiadać stosowne uprawnienia oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. 11.Szczgółowy opis przedmiotu zamówienia, obowiązków Wykonawcy oraz warunków realizacji umowy został zawarty w dokumentacji przetargowej SIWZ i załącznikach. 12.W związku z realizacją umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany do przedstawienia, nie później niż w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, kopii zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopii polisy ubezpieczeniowej w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia , na kwotę co najmniej 100. 000,00 zł i utrzymywania ubezpieczenia na czas realizacji umowy. 13.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-05-11T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Spełnieniem powyższego warunku na minimalnym poziomie będzie wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę zbliżoną swoim zakresem do przedmiotu niniejszego zamówienia tj. usługę polegającą na wykonaniu stoiska np. targowego, wystawienniczego, itp.,o wartości zamówienia nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wśród usług, potwierdzonych dowodami, muszą się znaleźć usługi na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. 7.1.2. SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie składa się wraz z ofertą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 2. Wysokość wadium wynosi 1.700,00 zł 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadkach określonych w uPzp oraz w wskazanych poniżej, w następującym zakresie: a)odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części obowiązków Wykonawcy i zakresu przedmiotu zamówienia i związanego z tym odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia, b)zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c)zmiany sposobu, terminów płatności, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie na rzecz Wykonawcy, d)zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminów targów, na których ma być wybudowane stoisko targowe, e)zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy na skutek wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, f)zmiany podwykonawcy usługi na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jak podwykonawca pierwotny. 2.Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z umowy wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym oraz zawarcia aneksu do umowy. 3.W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: a)zmianie siedziby lub nazwy firmy, b)zmianie osób reprezentujących, c)ogłoszeniu upadłości, d)ogłoszeniu likwidacji, e)zawieszeniu działalności, f)wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09 kwietnia 2018 r., o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia adres: al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, salka C.501 (budynek IV biurowo-laboratoryjny wejście A, V piętro).

Criterion

Kryteria wyposażenie stoiska targowego w energooszczędny sprzęt
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria szybkość reakcji obsługi technicznej na targach
Znaczenie 20,00
  
Kryteria przekazanie stoiska targowego
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)