GuidZP400 |
23dbed78-d865-4827-a38a-e762fab76767
|
Biuletyn |
538981-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
|
Regon |
19311273000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Zwycięstwa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81451
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 58 698 21 50
|
Zamawiajacy fax |
+48 58 698 21 65
|
Zamawiajacy email |
biuro@ppnt.gdynia.pl
|
Adres strony url |
www.ppnt.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Pomorski Broker Eksportowy. Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim”, umowa nr: RPPM.02.03.00-22-0001/16-00, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 Przedsiębiorstwa, Działania 2.3 Aktywność eksportowa współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Numer projektu WDA-RPPM02.03.00-22-001/16
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ppnt.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ppnt.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagana forma pisemna. Dokumenty należy złożyć lub przesłać na
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia; 81-451 Gdynia, al. Zwyciestwa 96/98, pokój A5.10, sekretariat (budynek IV - laboratoryjno-biurowy, wejście A, V piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 221.000 euro na usługę wykonania zabudowy stoiska targowego wraz z zapewnieniem obsługi technicznej
|
Numer referencyjny |
DO.2800.10.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie:
a)wybudowania, na wynajętej od organizatora targów Japan IT Week przez PPNT Gdynia powierzchni, stoiska wystawienniczego o powierzchni 48,6 m2 w lokalizacji Tokyo Big Sight,
b)zapewnienia sprzętu dodatkowego na czas trwania imprezy targowej,
c)zapewnienia obsługi technicznej stoiska podczas trwania imprezy targowej w dniach 9-11 maja 2018 r.,
d)demontażu stoiska po zakończeniu imprezy targowej.
2.Zamawiający wynajął od organizatora targów Japan IT Week powierzchnię wystawienniczą o powierzchni 48,6m2 (wymiary stoiska 9 szer. X 5,4 dł. x3 wys) wraz z przyłączeniem energii elektrycznej o mocy 6,5 kW.
3.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zgodnie wytycznymi oraz projektem (zał. do siwz od 4 do 4i) na wynajętej przez Zamawiającego powierzchni i wynajmu na czas trwania targów stoiska targowego o powierzchni : 48,6m2 (wymiary stoiska : 9x5,4x3m (szer/dł/wys). Stoisko musi być stoiskiem modułowym, odsłoniętym z trzech stron. Wymagana z jednej strony ściana o długości 5,4m i wysokości 3 m. Szczegółowy opis poszczególnych elementów, wymagane wymiary oraz sposób rozmieszczenia znajduje się w załącznikach do siwz.
4.Wszystkie meble i inne elementy wyposażenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być w dobrym stanie technicznym: nowe lub nienoszące widocznych śladów użytkowania. Za meble i elementy wyposażenia w dobrym stanie technicznym Zamawiający uznaje takie, które są kompletne i w pełni funkcjonalne.
5.Wszystkie elementy stoiska oraz jego wyposażenia dostarczone przez Wykonawcę zostaną udostępnione Zamawiającemu na zasadzie najmu.
6.Zamawiający wymaga, aby przedstawiciel Wykonawcy był obecny na targach przez wszystkie dni montażu i demontażu stoiska. Wyznaczona osoba powinna posługiwać się w stopniu zaawansowanym językami polskim oraz angielskim.
7.Wykonawca ponosi wszelkie kary nałożone przez organizatora targów związane z przekroczeniem warunków, terminów zabudowy i demontażu stoiska.
8.Wykonawca ma obowiązek zapewnić co najmniej dwuosobową obsługę techniczną stoiska przez cały okres trwania targów, w godzinach otwarcia targów dla odwiedzających (9-11.05.2018 w godz. 10-18). Obsługa techniczna obejmie w szczególności zapewnienie sprawności wszystkich urządzeń znajdujących się na wyposażeniu stoiska, dostarczonych przez Wykonawcę, zapewnienie kompletności elementów wyposażenia stoiska, a także niezwłoczne usuwanie, we współpracy z pracownikami targów, wszelkich wad i usterek wyposażenia przez cały czas trwania targów.
9.Wyznaczone do obsługi technicznej osoby, mają być dostępne całodobowo pod telefonem oraz przystąpić do pracy związanej z obsługą techniczną stoiska w ciągu maksimum 2 godzin od powiadomienia przez przedstawicieli Zamawiającego. Ponieważ czas podjęcia zadań przez obsługę techniczną stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić rozpoczęcie prac przez osoby dedykowane do obsługi technicznej w czasie wskazanym w ofercie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 2 godzin.
10.Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa, posiadać stosowne uprawnienia oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia.
11.Szczgółowy opis przedmiotu zamówienia, obowiązków Wykonawcy oraz warunków realizacji umowy został zawarty w dokumentacji przetargowej SIWZ i załącznikach.
12.W związku z realizacją umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany do przedstawienia, nie później niż w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, kopii zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopii polisy ubezpieczeniowej w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia , na kwotę co najmniej 100. 000,00 zł i utrzymywania ubezpieczenia na czas realizacji umowy.
13.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-05-11T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Spełnieniem powyższego warunku na minimalnym poziomie będzie wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną usługę zbliżoną swoim zakresem do przedmiotu niniejszego zamówienia tj. usługę polegającą na wykonaniu stoiska np. targowego, wystawienniczego, itp.,o wartości zamówienia nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane o treści odpowiadającej załącznikowi nr 7, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wśród usług, potwierdzonych dowodami, muszą się znaleźć usługi na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. 7.1.2. SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wraz z ofertą Wykonawca składa pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie składa się wraz z ofertą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium.
2. Wysokość wadium wynosi 1.700,00 zł
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadkach określonych w uPzp oraz w wskazanych poniżej, w następującym zakresie:
a)odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części obowiązków Wykonawcy i zakresu przedmiotu zamówienia i związanego z tym odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia,
b)zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
c)zmiany sposobu, terminów płatności, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie na rzecz Wykonawcy,
d)zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminów targów, na których ma być wybudowane stoisko targowe,
e)zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy na skutek wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
f)zmiany podwykonawcy usługi na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jak podwykonawca pierwotny.
2.Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z umowy wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym oraz zawarcia aneksu do umowy.
3.W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
a)zmianie siedziby lub nazwy firmy,
b)zmianie osób reprezentujących,
c)ogłoszeniu upadłości,
d)ogłoszeniu likwidacji,
e)zawieszeniu działalności,
f)wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca
|
IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09 kwietnia 2018 r., o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia adres: al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, salka C.501 (budynek IV biurowo-laboratoryjny wejście A, V piętro).
|