Dostawa środków czystości, higieny i środków do konserwacji obuwia dla Jednostki Wojskowej Nr 6021

Data publikacji 2018-03-30
Data zakończenia 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 6021
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Pasty i kremy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538670-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 398122009, 398000000, 392200000, 395143001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, higieny i środków do konserwacji obuwia dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39812200-9 Pasty do butów
33711900-6 Mydło
33741100-7 Środki do mycia rąk
33741100-6 Produkty do pielęgnacji rąk
39831000-6 Preparaty piorące
39830000-9 Środki czyszczące
39514300-1 Ręczniki kuchenne
39800000-0 Środki czyszczące i polerujące,
39830000-9 Środki czyszczące
39831210-1 Detergenty do zmywarek,
39831230-7 Środki rozpuszczające tłuszcze,
39831250-3 Roztwory myjące,
39831300-9 Środki do czyszczenia podłóg,
39832000-3 Produkty do zmywania naczyń,
39832100-4 Proszek do zmywania naczyń,
39831240-0 Preparaty czyszczące,
39831250-3 Roztwory myjące,
39813000-4 Pasty i proszki czyszczące
39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39510000-0 Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym
18424300-0 Rękawice jednorazowe
22993400-1 Papier lub tektura falista
18930000-7 Torby do pakowania towarów
33764000-3 Serwetki papierowe
33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk
09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz Nr 2.1-2.5 do SIWZ (tj.: Opis przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacja asortymentowo-cenowa).
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku
Nr 1 oraz załącznikach Nr 2.1. – 2.5. do SIWZ.
4. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
5. /dotyczy części 1/ Poszczególne przedmioty zamówienia oraz ich opakowania, powinny być znakowane kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach jednostkowych
i etykietach opakowań zbiorczych, określonych w Wojskowej Dokumentacji Techniczno – Technologicznej, zgodnie z postanowieniami decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r., poz. 11) oraz przywołanym w jej treści standardem GS1. Specyfikacja generalna GS1 (wytyczne stanowią załącznik nr 7
do SIWZ).
6. /dotyczy części 1, 2, 3, 4 i 5/ WYKONAWCA udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż termin przydatności do użycia określony w niniejszej SIWZ oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1, licząc od daty dostawy.
7. WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko.
8. Adres i miejsce dostawy:
a) część 1: Magazyn mundurowy Jednostki Wojskowej Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa.
b) cześć 2 i 3: Magazyn sprzętu żywnościowego Jednostki Wojskowej Nr 6021,
ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa
c) cześć 4 i 5: Magazyn Służby Inżynieryjno-Saperskiej i OPBMR Jednostki Wojskowej Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa
9. /dotyczy części 1, 2, i 3/ Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotów zamówienia ekologicznych, ulegających biodegradacji, wyprodukowanych w 2018 roku, w pierwszym gatunku, kategorii i jakości, odpowiadające polskim normom jakościowym PN,
z terminem przydatności do użycia nie krótszym niż określony w załączniku nr 1, licząc od daty dostawy, odpowiadające wymogom określonym w ww. załączniku, opisującym poszczególne przedmioty.
10. Dla części 4 i 5 ZAMAWIAJĄCY wymaga, by przedmiot zamówienia był nowy, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych, zapakowany w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podanymi warunkami przechowywania i wskazaniem terminu ważności.
11. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych WYKONAWCÓW lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
12. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych ZAMAWIAJĄCY rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, urządzenia proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w SIWZ. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cca1bb0d-edf3-4839-a3b9-27a3cc96f6be
Biuletyn 538670-N-2018
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 6021
Regon 146268471
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 9/13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261847581
Zamawiajacy fax 261847577
Zamawiajacy email ozgst.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url www.ozgst.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ozgst.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek Nr 21, Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 6021
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości, higieny i środków do konserwacji obuwia dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
Numer referencyjny 16/2018/PN/M/Ż/OPBMR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, higieny i środków do konserwacji obuwia dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39812200-9 Pasty do butów 33711900-6 Mydło 33741100-7 Środki do mycia rąk 33741100-6 Produkty do pielęgnacji rąk 39831000-6 Preparaty piorące 39830000-9 Środki czyszczące 39514300-1 Ręczniki kuchenne 39800000-0 Środki czyszczące i polerujące, 39830000-9 Środki czyszczące 39831210-1 Detergenty do zmywarek, 39831230-7 Środki rozpuszczające tłuszcze, 39831250-3 Roztwory myjące, 39831300-9 Środki do czyszczenia podłóg, 39832000-3 Produkty do zmywania naczyń, 39832100-4 Proszek do zmywania naczyń, 39831240-0 Preparaty czyszczące, 39831250-3 Roztwory myjące, 39813000-4 Pasty i proszki czyszczące 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39510000-0 Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym 18424300-0 Rękawice jednorazowe 22993400-1 Papier lub tektura falista 18930000-7 Torby do pakowania towarów 33764000-3 Serwetki papierowe 33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk 09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz Nr 2.1-2.5 do SIWZ (tj.: Opis przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacja asortymentowo-cenowa). 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 1 oraz załącznikach Nr 2.1. – 2.5. do SIWZ. 4. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. 5. /dotyczy części 1/ Poszczególne przedmioty zamówienia oraz ich opakowania, powinny być znakowane kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach jednostkowych i etykietach opakowań zbiorczych, określonych w Wojskowej Dokumentacji Techniczno – Technologicznej, zgodnie z postanowieniami decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r., poz. 11) oraz przywołanym w jej treści standardem GS1. Specyfikacja generalna GS1 (wytyczne stanowią załącznik nr 7 do SIWZ). 6. /dotyczy części 1, 2, 3, 4 i 5/ WYKONAWCA udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż termin przydatności do użycia określony w niniejszej SIWZ oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1, licząc od daty dostawy. 7. WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. 8. Adres i miejsce dostawy: a) część 1: Magazyn mundurowy Jednostki Wojskowej Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa. b) cześć 2 i 3: Magazyn sprzętu żywnościowego Jednostki Wojskowej Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa c) cześć 4 i 5: Magazyn Służby Inżynieryjno-Saperskiej i OPBMR Jednostki Wojskowej Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa 9. /dotyczy części 1, 2, i 3/ Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotów zamówienia ekologicznych, ulegających biodegradacji, wyprodukowanych w 2018 roku, w pierwszym gatunku, kategorii i jakości, odpowiadające polskim normom jakościowym PN, z terminem przydatności do użycia nie krótszym niż określony w załączniku nr 1, licząc od daty dostawy, odpowiadające wymogom określonym w ww. załączniku, opisującym poszczególne przedmioty. 10. Dla części 4 i 5 ZAMAWIAJĄCY wymaga, by przedmiot zamówienia był nowy, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych, zapakowany w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podanymi warunkami przechowywania i wskazaniem terminu ważności. 11. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych WYKONAWCÓW lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. 12. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych ZAMAWIAJĄCY rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, urządzenia proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w SIWZ. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: a) część 1: sukcesywnie od dnia podpisania Umowy do dnia 25.10.2018 r. (na podstawie pisemnych zapotrzebowań składanych Wykonawcy przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby zamówiony przedmiot umowy, Wykonawca dostarczył nie wcześniej niż 1 dzień roboczy i najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych, od dnia wysłania pisemnego zapotrzebowania). b) część 2 i 3: sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 15.10.2018 r. (na podstawie pisemnego zapotrzebowania składanego Wykonawcy przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby zamówiony przedmiot umowy, Wykonawca dostarczył nie wcześniej niż 1 dzień roboczy i nie później niż do 7 dni roboczych, od dnia wysłania pisemnego zapotrzebowania). c) część 4 i 5: jednorazowo w terminie do 30 dni roboczych (minimalny termin realizacji wynosi 10 dni roboczych, zaś maksymalny termin realizacji to 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy przez Strony.)
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W zakresie wykazania braku podstaw wykluczenia należy przedłożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. WYKONAWCA, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z postępowania zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. WYKONAWCA, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia PODWYKONAWCY(OM), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o PODWYKONAWCY(ACH) w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. [Uwaga!] W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez WYKONAWCÓW, oświadczenie składa każdy z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z WYKONAWCÓW wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy przedłożyć: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) informację w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie wykazania spełnienia przez WYKONAWCĘ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. WYKONAWCA, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1). [Uwaga!] W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez WYKONAWCÓW, oświadczenie składa każdy z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z WYKONAWCÓW wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia WYKONAWCA zobowiązany jest: 1. w części 1: 1) posiadać zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości. Dokument wymagany na potwierdzenie powyższego wymagania: Certyfikat AQAP 2120, potwierdzający wdrożenie i funkcjonowanie systemu zarządzania jakością w produkcji. Dopuszcza się załączenie certyfikatu wyższego – AQAP 2110. Zakres certyfikatu winien potwierdzać, że Wykonawca posiada wdrożony system zarządzania jakością w zakresie produkcji i/lub obrotu środkami czystości i chemią gospodarczą. 2) posiadać pozwolenia wydanego przez uprawniony podmiot na obrót produktami biobójczymi – dotyczy przedmiotu zamówienia z pozycji nr 3 w tabeli stanowiącej załącznik nr 2.1. do SIWZ Dokument wymagany na potwierdzenie powyższego wymagania: Decyzja wydana przez uprawniony podmiot, potwierdzająca wydanie zgody na obrót produktami biobójczymi – dotyczy przedmiotu zamówienia z poz. 3 w tabeli stanowiącej załącznik nr 2.1. do SIWZ. 3) przedstawić zaświadczenia potwierdzające charakterystykę oferowanych produktów, zawierające informacje o wymaganych opisem przedmiotu zamówienia składnikach i właściwościach fizyczno – chemicznych. Dokument wymagany na potwierdzenie powyższego wymagania – Karty charakterystyki oferowanych produktów. W części 2 i 3: 1) posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości. Dokument wymagany na potwierdzenie wymagania: Certyfikat zgodny z wymaganiami normy ISO 14001:2004 (PN-EN ISO 14001:2005) potwierdzający wspomaganie przez Wykonawcę ochrony środowiska i zapobieganie zanieczyszczeniom w sposób uwzględniający potrzeby społeczno-ekonomiczne, w zakresie produkcji i/lub obrotu środkami czystości i chemią gospodarczą 2) posiadać zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełnienia przez Wykonawcę wymogów określonych systemów lub norm zarządzania środowiskowego. Dokument wymagany na potwierdzenie wymagania: Certyfikat ekologiczny NORDIC SWAN lub ECOLABEL potwierdzający ochronę środowiska i zapobieganie zanieczyszczeniom w sposób uwzględniający potrzeby społeczno-ekonomiczne dla środków ekologicznych (zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia ZAMAWIAJĄCY wymaga dostarczenia co najmniej 3 produktów potwierdzonych powyższym certyfikatem). 3) przedstawić charakterystykę oferowanych produktów, zawierającą informacje o wymaganych opisem przedmiotu zamówienia składnikach i właściwościach fizyczno – chemicznych. Dokument wymagany na potwierdzenie wymagania – Karty charakterystyki: oferowanych produktów opracowane zgodnie z n/w aktami prawnymi: a) Rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH), utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniającym dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylającym rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE (Dz.U. L 396 z 30.12.2006, wersja sprostowana w Dz.U. L 136 z 29.5.2007). b) Rozporządzeniem Komisji (UE) 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH). c) Rozporządzeniem Komisji (UE) 2015/830 zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH). d) Rozporządzeniem (WE) nr 648/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie detergentów (Dz. U. UE L 2004.104.1 z późn. zm.). e) Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. Nr 63 poz. 322 z późn. zm.) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi. 3. /dotyczy części 1, 2 i 3/ Karty charakterystyki oferowanych produktów (wymienione w ust. 2.1 i 2.2) muszą zawierać następujące dane: a) nazwę producenta oraz dane dotyczące jego identyfikacji, b) skład i informacje o składnikach, c) identyfikacja zagrożeń, d) pierwsza pomoc, e) postępowanie w przypadku pożaru, f) postępowanie w przypadku uwolnienia do środowiska, g) postępowanie z preparatem i jego magazynowanie, h) informacja o środkach ochrony indywidualnej, i) właściwości fizyczno – chemiczne, j) stabilność i reaktywność, k) informacje toksykologiczne, l) informacje ekologiczne, m) postępowanie z odpadami. /dotyczy części 1, 2 i 3/ W przypadkach braku wymaganych opisem przedmiotu zamówienia informacji zawartych w kartach charakterystyki produktu, należy dołączyć dodatkowo: karty produktów lub podobne dokumenty producenta, zawierające informacje o wymaganych opisem przedmiotu zamówienia składnikach i właściwościach fizyczno – chemicznych. /dotyczy części 1, 2 i 3/ WYKONAWCA oferujący produkty równoważne, o równych lub lepszych parametrach jakościowych i użytkowych, spełniające wymagania określone w załączniku nr 1, zobowiązany jest dostarczyć dokumenty w sposób jasny pozwalające to potwierdzić.
Inne dokumenty niewymienione WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W zakresie części 1: ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY w następującym zakresie: a) zmianie poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem umowy na inne, lub zmianie producenta (dystrybutora) określonego w Umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w umowie nie ulegnie zwiększeniu b)gdy WYKONAWCĘ, któremu ZAMAWIAJĄCY udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy WYKONAWCA w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego WYKONAWCY lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy WYKONAWCA spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy. 2. W zakresie część 2 i 3: ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY w następującym zakresie: a) zmianie poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem umowy na inne, lub zmianie producenta (dystrybutora) określonego w Umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w umowie nie ulegnie zwiększeniu b) gdy WYKONAWCĘ, któremu ZAMAWIAJĄCY udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy WYKONAWCA w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego WYKONAWCY lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy WYKONAWCA spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy. 3. W zakresie części 4 i 5: ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY w następującym zakresie: a) zmianie poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem umowy na inne, lub zmianie producenta (dystrybutora) określonego w Umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w umowie nie ulegnie zwiększeniu b) gdy WYKONAWCĘ, któremu ZAMAWIAJĄCY udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy WYKONAWCA w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego WYKONAWCY lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy WYKONAWCA spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy.
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Srodki czystości i środki do pielęgnacji obuwia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39812200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 150963,20
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-25T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY informuje, że dopuszczalny termin realizacji dostawy od dnia złożenia zapotrzebowania nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy i nie dłuższy niż 10 dni roboczych.. W sytuacji, gdy WYKONAWCA nie wskaże w ofercie okresu w ofercie terminu realizacji dostawy, oferta taka zostanie uznana za ofertę z maksymalnym terminem, a punktacja w tym kryterium zostanie wyliczona zgodnie ze wskazanym w SIWZ wzorem. W sytuacji, gdy zaproponowany przez WYKONAWCĘ termin będzie dłuższy niż 10 dni roboczych liczonych od dnia podpisania umowy przez Strony, oferta taka zostanie uznana za niezgodną z SIWZ oraz odrzucona zgodnie z przepisami.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 i 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19410,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY informuje, że dopuszczalny zaoferowany termin przydatności nie może być krótszy niż 18 miesięcy i nie dłuższy niż 24 miesiące licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia do magazynu ZAMAWIAJĄCEGO. W sytuacji, gdy WYKONAWCA nie wskaże w ofercie terminu przydatności, bądź wskaże termin krótszy niż 18 miesięcy oferta taka zostanie uznana jako niezgodna z SIWZ oraz odrzucona zgodnie z przepisami.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Ąrtykuły gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31090,60
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-15T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY informuje, że dopuszczalny zaoferowany termin przydatności nie może być krótszy niż 18 miesięcy i nie dłuższy niż 24 miesiące licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia do magazynu ZAMAWIAJĄCEGO. W sytuacji, gdy WYKONAWCA nie wskaże w ofercie terminu przydatności, bądź wskaże termin krótszy niż 18 miesięcy oferta taka zostanie uznana jako niezgodna z SIWZ oraz odrzucona zgodnie z przepisami.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 150,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY informuje, że dopuszczalny termin realizacji dostawy nie może być krótszy niż 10 dzień roboczych i nie dłuższy niż 30 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy przez Strony. W sytuacji, gdy WYKONAWCA nie wskaże w ofercie okresu w ofercie terminu realizacji dostawy, oferta taka zostanie uznana za ofertę z maksymalnym terminem, a punktacja w tym kryterium wyliczona zostanie zgodnie ze wskazanym w SIWZ wzorem. W sytuacji, gdy zaproponowany przez WYKONAWCĘ termin będzie krótszy niż 10 dni roboczych bądź dłuższy niż 30 dni roboczych liczonych od dnia podpisania umowy przez Strony, oferta taka zostanie uznana za niezgodną z SIWZ oraz odrzucona zgodnie z przepisami
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 80,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY informuje, że dopuszczalny termin realizacji dostawy nie może być krótszy niż 10 dzień roboczych i nie dłuższy niż 30 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy przez Strony. W sytuacji, gdy WYKONAWCA nie wskaże w ofercie okresu w ofercie terminu realizacji dostawy, oferta taka zostanie uznana za ofertę z maksymalnym terminem, a punktacja w tym kryterium wyliczona zostanie zgodnie ze wskazanym w SIWZ wzorem. W sytuacji, gdy zaproponowany przez WYKONAWCĘ termin będzie krótszy niż 10 dni roboczych bądź dłuższy niż 30 dni roboczych liczonych od dnia podpisania umowy przez Strony, oferta taka zostanie uznana za niezgodną z SIWZ oraz odrzucona zgodnie z przepisami
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji od złożenia zapotrzebowania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin przydatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)