Wykonanie i dostawa mebli na potrzeby dwóch placówek opiekuńczo- wychowawczych

Data publikacji 2018-03-30
Data zakończenia 2018-04-11 00:00:00
Instytucja Powiat Brodnicki
Miejscowość Brodnica
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble domowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537351-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391400005, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Meble na wymiar z montażem:
1. Łóżka pojedyncze – 28 szt.
2. Stoliki nocne – 28 szt.
3. Biurka – 34 szt.
4. Stoliki – 4 szt.
5. Stoły na 20 osób – 2 szt.
6. Ławy – 2 szt.
7. Komody – 4 szt.
8. Regały – 2 szt.
9. Zestaw mebli kuchennych – 2 komplety
10. Zestaw mebli do spiżarni – 2 komplety
11. Zestaw mebli do pralni – 2 komplety
12. Zestaw mebli do zabudowy szatni (szafa skośna, szafa z drzwiami przesuwnymi) – 2 komplety
13. Szafa przesuwna 3 – drzwiowa – 24 szt.
14. Szafa przesuwna 2 – drzwiowa – 2 szt.
15. Szafa przesuwna 6 – drzwiowa – 2 szt.
16. Lustra – 18 szt.

Meble biurowe:
1. Krzesła – 56 szt.
2. Krzesła obrotowe – 34 szt.
3. Taborety – 4 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0cb76246-e203-4b3f-a094-cbb8ad98bfad
Biuletyn 537351-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Brodnicki
Regon 87111836500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kamionka
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Brodnica
Zamawiajacy kod pocztowy 87300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 564 950 800
Zamawiajacy fax 564 950 801
Zamawiajacy email starostwo@brodnica.com.pl
Adres strony url http://brodnica.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt nr RPKP.06.01.02-04-0003/16 „Budowa dwóch budynków na potrzeby 14 – osobowych placówek opiekuńczo – wychowawczych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”. Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną Schemat: Placówki opiekuńczo – wychowawcze i rodzinne domy dziecka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego na lata 2014 - 2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://starostwo-brodnica.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Brodnicy, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa mebli na potrzeby dwóch placówek opiekuńczo- wychowawczych
Numer referencyjny ZE.272.04.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Meble na wymiar z montażem: 1. Łóżka pojedyncze – 28 szt. 2. Stoliki nocne – 28 szt. 3. Biurka – 34 szt. 4. Stoliki – 4 szt. 5. Stoły na 20 osób – 2 szt. 6. Ławy – 2 szt. 7. Komody – 4 szt. 8. Regały – 2 szt. 9. Zestaw mebli kuchennych – 2 komplety 10. Zestaw mebli do spiżarni – 2 komplety 11. Zestaw mebli do pralni – 2 komplety 12. Zestaw mebli do zabudowy szatni (szafa skośna, szafa z drzwiami przesuwnymi) – 2 komplety 13. Szafa przesuwna 3 – drzwiowa – 24 szt. 14. Szafa przesuwna 2 – drzwiowa – 2 szt. 15. Szafa przesuwna 6 – drzwiowa – 2 szt. 16. Lustra – 18 szt. Meble biurowe: 1. Krzesła – 56 szt. 2. Krzesła obrotowe – 34 szt. 3. Taborety – 4 szt.
Cpv glowny przedmiot 39140000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
IV 4 4 data 2018-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble na wymiar z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39140000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Meble na wymiar z montażem: 1. Łóżka pojedyncze – 28 szt. 2. Stoliki nocne – 28 szt. 3. Biurka – 34 szt. 4. Stoliki – 4 szt. 5. Stoły na 20 osób – 2 szt. 6. Ławy – 2 szt. 7. Komody – 4 szt. 8. Regały – 2 szt. 9. Zestaw mebli kuchennych – 2 komplety 10. Zestaw mebli do spiżarni – 2 komplety 11. Zestaw mebli do pralni – 2 komplety 12. Zestaw mebli do zabudowy szatni (szafa skośna, szafa z drzwiami przesuwnymi) – 2 komplety 13. Szafa przesuwna 3 – drzwiowa – 24 szt. 14. Szafa przesuwna 2 – drzwiowa – 2 szt. 15. Szafa przesuwna 6 – drzwiowa – 2 szt. 16. Lustra – 18 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Meble biurowe: 1. Krzesła – 56 szt. 2. Krzesła obrotowe – 34 szt. 3. Taborety – 4 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)