GuidZP400 |
a9c4485b-6ac5-4883-bedd-9e6db5f0eac9
|
Biuletyn |
538837-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
|
Regon |
871121290
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Teatralny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48566218281
|
Zamawiajacy fax |
+48566218455
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
|
Adres strony url |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Europejskiego Funduszu Rybackiego, zapewniający inwestycje w zrównoważone rybołówstwo.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane pisemnie. Osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera.
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, pok. 337
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup środków czystości na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego i wojewódzkich jednostek organizacyjnych
|
Numer referencyjny |
WZP.272.21.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup środków czystości na lata 2018-2019 na potrzeby
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego i wojewódzkich jednostek
organizacyjnych, zgodnie z SIWZ i jej załącznikami.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykonali w
okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności
jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy środków czystości, będących przedmiotem
niniejszego postępowania, o wartości co najmniej 150 tys. zł brutto każda wraz z potwierdzeniem,
że dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub
usługi zostały wykonane (załącznik 6 do Siwz), oraz załączeniem dowodów określających czy te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w
szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa. 2. Wypełniony formularz
cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ (proszę zwrócić uwagę że w formularzu cenowym są
do wypełnienia dwa arkusze jeden na rok 2018, drugi na rok 2019). W formularzu cenowym należy
również wskazać nazwę producenta, oraz oferowanego produktu, z których jasno będzie wynikać,
jaki produkt oferuje Wykonawca. Wykonawca dołącza do oferty Formularz cenowy w wersji
papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie *XLS zapisany na płycie CD/DVD. 3. Do
oferty należy dołączyć próbki następujących wyrobów (pozycje wg formularza cenowego): a)
próbka papieru toaletowego (2 rolki z każdej pozycji) (poz. 7, 8, 9 i 111 w formularzu cenowym), b)
próbka ręczników papierowych (po 1 opakowaniu z każdej pozycji po minimum 100 ręczników)
(poz. 14, 15 i 44 w formularzu cenowym). Na wszystkich próbkach należy zamieścić numer pozycji
Lp. z formularza cenowego, nazwę produktu oraz nazwę Wykonawcy. Wszystkie próbki należy
zamieścić w osobnym opakowaniu – kartonie, zamkniętym i opisanym jak oferta z dopiskiem
PRÓBKI. Próbki należy złożyć w miejscu i terminie przewidzianym dla składania ofert. 4. W
sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach
określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wymienionych w pkt 3.2. SIWZ. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych
podmiotów winno być złożone w oryginale). 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w
zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza
informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ;
7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia,
wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. W przypadku poświadczenia
za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienioną/e w dokumencie
rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za
zgodność z oryginałem kopii. 9. Do oferty należy dołączyć karty charakterystyki oraz kartę produktu – dotyczy
produktów, zaznaczonych w formularzu cenowym kolorem czerwonym (na karcie charakterystyki
należy wpisać nr pozycji z formularza cenowego produktu, którego dana karta dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności:
a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne,
c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności,
d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem,
e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy;
4. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne.
5. Dopuszczalna jest zmiana zaoferowanego produktu, jeżeli zaoferowany produkt zostanie wycofany z tym, że nowy produkt musi posiadać tą samą charakterystykę (skład, parametry) jaką posiadał produkt pierwotnie zaoferowany.
6. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy.
Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego.
Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|