| GuidZP400 | 
						
															2ecef6dc-ea98-4fd6-a299-f9c202c2bc0a
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															538838-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Gmina Płużnica
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															87111881000000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Płużnica
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															87214 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															kujawsko-pomorskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															56 687 52 00
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															56 688 73 91
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															b.dudziak@pluznica.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.pluznica.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Nazwa projektu programu | 
						
															Przedmiotowe zadanie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Europejskiego Funduszu Społecznego Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                									
						| Czy przeprowadza wspolnie | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Wspolne udzielanie zamowienia | 
						
															Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Gmina Płużnica, zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.bip.pluznica.pl /BIP, postępowania powyżej 30 000 euro/
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego – w sekretariacie (do czasu zakończenia remontu budynku Urzędu Gminy, sekretariat znajduje się na 1 piętrze w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Płużnica 54, 87 - 214 Płużnica) , w godzinach pracy urzędu lub przesłać na adres Zamawiającego 
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Urząd Gminy w Płużnicy, Płużnica 60, 87 - 214 Płużnica 
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Wdrożenie i funkcjonowanie systemów informatycznych  w projekcie pod nazwą "Urzędy Onlline"
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															GPI.271.26.2018
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															2
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiot zamówienia polega na utworzeniu i wdrożeniu systemu analitycznego klasy Business Intelligence (BI) - kokpit menedżerski dla 4 gmin (Grudziądz, Łasin, Płużnica 
i Ryńsk).
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															72000000-5
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2018-06-29T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															1)	odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2)	oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
3)	oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
4)	oświadczenie Wykonawcy odnośnie braku zaistnienia sytuacji, że z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 - 4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania. 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie następującym:
1)	udziału podwykonawcy (lub jego zmiana) na etapie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego Wykonawcy. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powołał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
2)	zmiany zakresu podwykonawstwa;
3)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających 
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
4)	wystąpienia siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które umożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałych na skutek działania siły wyższej;
5)	zmiany w zakresie terminów realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia, powstałych                      z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego;
6)	Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, 
pkt 5 i pkt 6 Pzp.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-04-10T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															09:30
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |