GuidZP400 |
55c065f5-5531-43d2-bdbe-b133528b5d56
|
Biuletyn |
539328-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
|
Regon |
30647200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łuków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
257 989 074
|
Zamawiajacy fax |
257 989 074
|
Zamawiajacy email |
zp@spzoz.lukow.pl
|
Adres strony url |
www.spzoz.lukow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz.lukow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.lukow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Łukowie, ul. dr. A. Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek SPZOZ w Łukowie
|
Numer referencyjny |
08/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek do SPZOZ w Łukowie w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez zamawiającego.
Zakres zamówienia:
Pakiet nr 1 – Sukcesywna dostawa artykułów biurowych. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Pakiet nr 2 – Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Pakiet nr 3 – Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
9. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy).
Zasady składania dokumentów wskazanych powyżej w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający wymaga dokumentów wymienionych w pkt 9 Wykazu wymaganych dokumentów, które powinien posiadać wykonawca którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wynikającym z treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu oraz ponadto:
1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Do oferty należy załączyć
2. Oświadczenie w zakresie wskazanym w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
2. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1);
3. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2);
4. Potwierdzenie wniesienia wadium;
5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
6. Próbki asortymentu w ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ (próbki należy złożyć wraz z ofertą ze wskazaniem pakietu i pozycji której dotyczą) w ilości pozwalającej zapoznanie się z jakością oferowanych preparatów i umożliwiające dokonanie oceny w kryterium jakości.
W związku z oceną parametrów jakościowych, próbki oraz oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą. Brak próbek/folderów spowoduje odrzucenie oferty.
7. Oświadczenie o posiadaniu certyfikatu ISO 9001:2000 dla procesu produkcji materiałów eksploatacyjnych do drukarek (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ).
8. W celu potwierdzenia, że zaproponowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom Zamawiający wymaga złożenia (dotyczy Pakietu nr 3):
- specyfikacji, która w sposób niebudzący wątpliwości wskazuje producenta zaoferowanego materiału eksploatacyjnego oraz która potwierdza, że zaoferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe co produkt oryginalny. Specyfikacja ta zawierać powinna co najmniej następujące informacje o zaoferowanym materiale eksploatacyjnym:
• oznaczenie jakiego oryginalnego produktu jest zamiennikiem, nazwę i typ urządzenia, do którego jest przeznaczony,
• - potwierdzenie, że jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu,
• - zdjęcie umożliwiające identyfikację zaoferowanego materiału eksploatacyjnego (wydruk na papierze).
- dokumentów poświadczających jakość i wydajność oferowanych produktów równoważnych, tj.:
• Raportów z testów wydajności przeprowadzanych zgodnie z normą ISO/IEC 24711 dla tuszy czarnych, ISO/IEC 24712 dla tuszy kolorowych,
• Certyfikatów ISO 9001 i ISO 14001 dla producentów materiałów równoważnych,
• potwierdzających wydajność tuszu czarnego dla ok. 420 stron.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium dla całości zamówienia wynosi: 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych, 00/100 groszy). W SIWZ wadium zostało podzielone na pakiety.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy określono w §12 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów znajdują się w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |