GuidZP400 |
2e2766dc-2549-42fa-8b7e-a27b7e4b23ae
|
Biuletyn |
539907-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Żory
|
Regon |
27625554200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żory
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44240
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 348 245
|
Zamawiajacy fax |
324 348 248
|
Zamawiajacy email |
umzory@um.zory.pl
|
Adres strony url |
http://bip.zory.pl/?c=7074
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.zory.pl/?c=7074
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.zory.pl/?c=7074
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Żory Al. Wojska Polskiego 25 44-240 Żory INFORMACJA-parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja istniejących baz danych GESUT oraz BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej 247901_1 Żory.
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
I dotyczy opracowania bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1: 500 – 1: 5000, o której mowa w art. 4 ust. 1b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
II opracowanie dotyczy bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, o której mowa w art. 4 ust. 1a pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
|
Cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 15.11.2018 roku
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dla części 1 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na budowie bazy danych BDOT500 o wartości minimum 30 000 zł brutto oraz załączy dowody określające czy ta usługa została wykonana należycie;
b) dla części 2 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na budowie bazy danych GESUT o wartości minimum 70 000 zł brutto oraz załączy dowody określające czy ta usługa została wykonana należycie;
c) skieruje osoby, do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, tj.:
• dla części 1 - kierownika prac – minimum 1 osobę do kierowania i nadzorowania prac posiadającą uprawnienia z zakresu 1 i 2, określone w art. 43 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne oraz pełniącą, w ostatnich 5 latach, funkcję kierownika prac geodezyjnych mających na celu utworzenie bazy danych BDOT500 przez cały okres realizacji minimum jednej usługi o wartości co najmniej 30 000 zł brutto,
• dla części 2 - kierownika prac – minimum 1 osobę do kierowania i nadzorowania prac posiadającą uprawnienia z zakresu 1 i 2, określone w art. 43 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne oraz pełniącą, w ostatnich 5 latach, funkcję kierownika prac geodezyjnych mających na celu utworzenie bazy danych GESUT przez cały okres realizacji minimum jednej usługi o wartości co najmniej 70 000 zł brutto,
• dla części 1 - minimum 2 osoby posiadające wykształcenie geodezyjne (minimum średnie), minimum 2 letni staż pracy w wykonawstwie geodezyjnym (do wykonawstwa geodezyjnego nie zalicza się pracy w administracji geodezyjnej, jak i w nadzorze geodezyjnym) oraz doświadczenie przy realizacji minimum jednej usługi polegającej na budowie bazy danych BDOT500,
• dla części 2 - minimum 2 osoby posiadające wykształcenie geodezyjne (minimum średnie), minimum 2 letni staż pracy w wykonawstwie geodezyjnym (do wykonawstwa geodezyjnego nie zalicza się pracy w administracji geodezyjnej, jak i w nadzorze geodezyjnym) oraz doświadczenie przy realizacji minimum jednej usługi polegającej na budowie bazy danych GESUT,
wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez ww osoby czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na wszystkie części zamówienia dopuszcza się by funkcję kierownika prac, dla wszystkich części, pełniła 1 osoba, o ile spełnia wyżej wymienione warunki dotyczące kierowników prac.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2)Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, tj: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu zostanie on pobrany przez Zamawiającego za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych - o ile takie istnieją); e)oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f)oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; g)oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; h)oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; i)oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); j)jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, dokumenty w odniesieniu do tych podmiotów, tj: -informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; -zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; (w przypadku gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu, zostanie on pobrany przez Zamawiającego za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych - o ile takie istnieją); -oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; -oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; -oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; -oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; -oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, tj: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), - W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, które należy dołączyć do oferty, ponadto winno wskazywać: 1) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 2) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla I cz. zamówienia w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) oraz dla II cz. zamówienia w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sposób przewidziany przepisami art. 144 ustawy pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Modernizacja istniejącej bazy danych BDOT500
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 15.11.2018 roku
|
Zalacznik krotki opis |
Modernizacja istniejącej bazy danych BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej 247901_1 Żory obejmująca:
1) modernizację istniejącej bazy danych do postaci zgodnej z pojęciowym modelem danych BDOT500, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (dalej - rozporządzenie w sprawie BDOT500);
2) harmonizację bazy danych BDOT500 z istniejącymi bazami danych prowadzonymi przez tutejszy organ mająca na celu prawidłowe tworzenia standardowych opracowań kartograficznych zgodnie z zapisami art. 4 ust. 1e ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
3) import/wprowadzenie obiektów do bazy danych BDOT500 w systemie Geo-Info 7 Mapa.
Opracowanie dotyczy bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1: 500 – 1: 5000, o której mowa w art. 4 ust. 1b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Przedmiot zamówienia został podzielony na etapy:
etap I – modernizacja istniejącej bazy danych
etap II – harmonizacja bazy danych BDOT500 z istniejącymi bazami danych prowadzonymi przez tutejszy organ mająca na celu prawidłowe tworzenia standardowych opracowań kartograficznych zgodnie z zapisami art. 4 ust. 1e ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
etap III – import/wprowadzenie obiektów do bazy danych BDOT500 w systemie Geo-Info 7 Mapa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Modernizacja istniejącej bazy danych GESUT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 15.11.2018 roku
|
Zalacznik krotki opis |
Modernizacja istniejącej bazy danych GESUT dla jednostki ewidencyjnej 247901_1 Żory obejmująca:
1) utworzenie inicjalnej bazy danych, zgodnej z pojęciowym modelem danych, określonym w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (dalej - rozporządzenie w sprawie GESUT);
2) przedłożenie podmiotom władającym poszczególnymi sieciami uzbrojenia terenu odpowiedniej treści inicjalnej bazy danych w celu jej weryfikacji;
3) rozpatrzenie ewentualnych uwag zgłoszonych przez podmioty władające sieciami terenu do przedłożonej inicjalnej bazy danych, powiadomienie tych podmiotów o sposobie rozpatrzenia zgłoszonych uwag oraz ewentualna modyfikacja inicjalnej bazy danych;
4) harmonizację bazy danych GESUT z istniejącymi bazami danych prowadzonymi przez tutejszy organ mająca na celu prawidłowe tworzenia standardowych opracowań kartograficznych zgodnie z zapisami art. 4 ust. 1e ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
5) import/wprowadzenie obiektów do bazy danych GESUT w systemie Geo-Info 7 Mapa.
Opracowanie dotyczy bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, o której mowa w art. 4 ust. 1a pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Przedmiot zamówienia został podzielony na etapy:
etap I – utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT
etap II – przedłożenie podmiotom władającym poszczególnymi sieciami uzbrojenia terenu odpowiedniej treści inicjalnej bazy danych w celu jej weryfikacji, rozpatrzenie ewentualnych uwag zgłoszonych przez podmioty władające sieciami terenu do przedłożonej inicjalnej bazy danych, powiadomienie tych podmiotów o sposobie rozpatrzenia zgłoszonych uwag oraz ewentualna modyfikacja inicjalnej bazy danych
etap III – harmonizacja bazy danych GESUT z istniejącymi bazami danych prowadzonymi przez tutejszy organ mająca na celu prawidłowe tworzenia standardowych opracowań kartograficznych zgodnie z zapisami art. 4 ust. 1e ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
etap IV – import/wprowadzenie obiektów do bazy danych GESUT w systemie Geo-Info 7 Mapa.
|
| |