Audyt teleinformatyczny oraz bezpieczeństwa w ramach projektu pn.: „Rozwój cyfrowych usług publicznych w Gminie Pokrzywnica

Data publikacji 2018-04-04
Data zakończenia 2018-04-12 00:00:00
Instytucja Gmina Pokrzywnica
Miejscowość Pokrzywnica
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi audytu komputerowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540001-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 728100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy tj. w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia muszą zostać zrealizowane poniższe działania:
1)Wykonanie Audytu ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa teleinformatycznego Gminy Pokrzywnica;
2)Wykonanie Audytu organizacyjnego;
3)Wykonanie Audytu fizycznego, teleinformatycznego i środowiskowego;
4)Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu przeprowadzonych Audytów w szczególności z zakresu danych osobowych i ich ochronie;
5)Wykonanie i przekazanie raportów i dokumentów z przeprowadzonych Audytów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Opis Przedmiotu Zamówienia.

Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres Gwarancji i Rękojmi – 36 miesięcy (lub dłużej zgodnie ze złożoną ofertą) od daty dokonania ostatecznego odbioru przedmiotu umowy.
Zamawiający, z uwagi na charakter wszystkich wykonywanych usług w ramach zamówienia, które nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.), nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, które wymagają zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie identyfikuje w czynnościach objętych tą częścią zamówienia czynności, które nosiłyby znamiona stosunku pracy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 27de80ad-4e08-4242-abcf-12d78bc490a3
Biuletyn 540001-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Pokrzywnica
Regon 13037836700000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Pokrzywnica
Zamawiajacy kod pocztowy 06121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236 918 721
Zamawiajacy fax 236 918 555
Zamawiajacy email inwestycje@pokrzywnica.pl
Adres strony url bip.pokrzywnica.pl
Adres strony internetowej narzedzia bip.pokrzywnica.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu EFRR w ramach RPO WM 2014-2020, Działąne 2.1 E0usługi - Poddziałanie 2.1.1 E-usługi dla Mazowsza - typ projektów: e-administracja
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.pokrzywnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.pokrzywnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z postanowieniami SIWZ, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty należy składać w nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie gwarantujących ich nienaruszalność.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Pokrzywnicy, Al. Jana Pawła II 1, 06-121 Pokrzywnica
Nazwa nadana zamowieniu Audyt teleinformatyczny oraz bezpieczeństwa w ramach projektu pn.: „Rozwój cyfrowych usług publicznych w Gminie Pokrzywnica
Numer referencyjny RI.271.1.4.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy tj. w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia muszą zostać zrealizowane poniższe działania: 1)Wykonanie Audytu ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa teleinformatycznego Gminy Pokrzywnica; 2)Wykonanie Audytu organizacyjnego; 3)Wykonanie Audytu fizycznego, teleinformatycznego i środowiskowego; 4)Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu przeprowadzonych Audytów w szczególności z zakresu danych osobowych i ich ochronie; 5)Wykonanie i przekazanie raportów i dokumentów z przeprowadzonych Audytów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Opis Przedmiotu Zamówienia. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres Gwarancji i Rękojmi – 36 miesięcy (lub dłużej zgodnie ze złożoną ofertą) od daty dokonania ostatecznego odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający, z uwagi na charakter wszystkich wykonywanych usług w ramach zamówienia, które nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.), nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, które wymagają zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie identyfikuje w czynnościach objętych tą częścią zamówienia czynności, które nosiłyby znamiona stosunku pracy.
Cpv glowny przedmiot 72810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalne zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej: - trzy audyty bezpieczeństwa informacji oraz trzy audyty teleinformatyczne w jednostkach administracji publicznej; 2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji tj. co najmniej: - jedną osobą posiadającą certyfikat audytora wewnętrznego/ pełnomocnika ds. SZBI wg normy ISO/IEC 27001 lub równoważny oraz posiadać wiedzę z zakresu ochrony danych osobowych, analizy ryzyka, przeprowadzenia analizy bezpieczeństwa w kontekście rozporządzenia KRI oraz umiejętności opracowania stosownej dokumentacji SZBI dla urzędu. Jako certyfikat równoważny zamawiający rozumie posiadanie certyfikatów analogicznych do zakresu wskazanych certyfikatów tj. dotyczących analogicznej dziedziny merytorycznej wynikającej z roli, której dotyczy certyfikat, analogicznego stopnia poziomu kompetencji, analogicznego poziomu doświadczenia zawodowego wymaganego dla otrzymania danego certyfikatu itp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W zakresie braku podstaw wykluczenia: 1)właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (Zgodnie z wzorem załącznik nr 12 do SIWZ), 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.7.1. składa: 1)w zakresie, o którym mowa w punkcie 6.7.1. 1)-3) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3.W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). 2)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w punktach 6.7.1 – 6.7.3 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). 2)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w punktach 6.7.1 – 6.7.3 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1)Formularz oferty (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ ) 2)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z punktem 6.11 i 6.12 SIWZ 3)Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w punkcie 5.7 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 750,00 zł ( słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych ((/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przewidywane zmiany umowy zawarto we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)