Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie w okresie w okresie od 01.06.2018 r. do 31.05.2019 r.

Data publikacji 2018-04-04
Data zakończenia 2018-04-12 00:00:00
Instytucja Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539786-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobiu, których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w Formularzu Cenowym OFERTA, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj.
Filet z indyka KG 600; Filet z kurczaka KG 500; Korpus z kurczaka KG 10; Kura wiejska KG 50; Kurczak świeży - cały KG 400;
Udko z kurczaka kulinarne, bez grzbietu KG 200; Udziec z kurczaka z kością i skórą, bez grzbietu KG 2 000; Udziec z indyka bez kości, bez skóry KG 90
Wątroba drobiowa z indyka KG 70; Wątróbka drobiowa z kurczaka KG 300.
Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia, określonego w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ wymaga, aby dostarczane produkty:
a) były dopuszczone do sprzedaży,
b) nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych,
c) były pierwszego gatunku,
d) były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia,
e) były zgodne z polską normą,
f) posiadały certyfikat - handlowy dokument identyfikacyjny.
Zamawiający wymaga dostarczania przedmiotu zamówienia z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 4 dni, od dnia dostarczenia do Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f37f988-0f6c-4909-9713-efafdc042455
Biuletyn 539786-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Regon 146349028
Zamawiajacy adres ulica ul. Konwiktorska
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226280712
Zamawiajacy fax 226269132
Zamawiajacy email grazyna.ogrodowczyk@cps.srodmiescie.warszawa.pl
Adres strony url www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-217 Warszawa, ul. Konwiktorska 3/5
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie w okresie w okresie od 01.06.2018 r. do 31.05.2019 r.
Numer referencyjny CPS.DA-G.271.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drobiu, których asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w Formularzu Cenowym OFERTA, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tj. Filet z indyka KG 600; Filet z kurczaka KG 500; Korpus z kurczaka KG 10; Kura wiejska KG 50; Kurczak świeży - cały KG 400; Udko z kurczaka kulinarne, bez grzbietu KG 200; Udziec z kurczaka z kością i skórą, bez grzbietu KG 2 000; Udziec z indyka bez kości, bez skóry KG 90 Wątroba drobiowa z indyka KG 70; Wątróbka drobiowa z kurczaka KG 300. Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia, określonego w specyfikacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ wymaga, aby dostarczane produkty: a) były dopuszczone do sprzedaży, b) nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych, c) były pierwszego gatunku, d) były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia, e) były zgodne z polską normą, f) posiadały certyfikat - handlowy dokument identyfikacyjny. Zamawiający wymaga dostarczania przedmiotu zamówienia z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 4 dni, od dnia dostarczenia do Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-06-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie podlega sukcesywnej realizacji, w miarę potrzeb Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy tj. od dnia 01.06.2018 r. do dnia 31.05.2019 r., jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia.
Okreslenie warunkow Wpis do rejestru Państwowej Inspekcji Sanitarnej
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawach mięsa w tym drobiu wykonywanych w sposób ciągły w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy i wartości nie mniejszej niż 15.000,- zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem, podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 5. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawach drobiu w sposób ciągły w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy i wartości nie mniejszej niż 15.000,- zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz dostaw sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokument potwierdzający wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub w przypadku producentów, właściwych organów Weterynarii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp, dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: 1) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, 2) w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje upusty, 3) w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy o okres nie dłuższy niż 4 miesiące, w przypadku niewykorzystania kwoty brutto określonej w § 2 umowy, 4) w przypadku nie wyłonienia kolejnego Wykonawcy w drodze postępowania przetargowego, gdy zajdzie konieczność przedłużenia terminu obowiązywania umowy, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. W takim przypadku wartość umowy zostanie przeliczona według cen jednostkowych obowiązującej umowy, 5) termin ważności umowy, o którym mowa w § 11, w przypadku o którym mowa w pkt 4, może zostać przedłużony jednak nie dłużej niż o 3 miesiące. 6) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen brutto proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki, 2. Wprowadzenie zmian o których mowa w ust. 1 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w § 3 ust. 12 umowy, nie wymaga aneksu do umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.).
IV 6 1 srodki ochrony Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: "tajemnica przedsiębiorstwa" i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić odsyłacze.
IV 4 4 data 2018-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)