GuidZP400 |
38b54837-741a-4e96-a34e-ac23084aec23
|
Biuletyn |
541543-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Hematologii i Transfuzjologii
|
Regon |
28848400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Indiry Gandhi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02776
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 349 62 22
|
Zamawiajacy fax |
022 349 62 23
|
Zamawiajacy email |
zaopat@ihit.waw.pl
|
Adres strony url |
www.ihit.waw.pl
|
Adres strony internetowej |
Instytut Hematologii i Transfuzjologii, adres: 02-776 Warszawa ul. Indiry Gandhi 14, www.ihit.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ihit.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ihit.waw.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATAERIAŁÓW EKSPLATACYJNYCH DO SYSTEMU STERYLIZACJI PAROWEJ ORAZ INNEGO DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO (ZADANIA 1-15)
|
Numer referencyjny |
IHiT/P/7/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do systemu sterylizacji parowej oraz innego drobnego sprzętu medycznego z podziałem na 15 części (zadań).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera – Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, Załącznik Nr 1A do SIWZ – specyfikacja asortymentowa, Załącznik Nr 5 do SIWZ – wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
- Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowany asortyment stanowiący
przedmiot zamówienia posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski, tj.: deklarację zgodności (Declaration of Confirmity) z CE lub samo świadectwo CE;
- próbek w zakresie zadania nr 6 pozycji 1, 2 po 2 szt.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie
z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie
o którym mowa w pkt 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) dotyczące tych podmiotów.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w oryginale.
|
Zakresie warunkow udzialu |
4. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
dokumentów, o których mowa w ust. 5.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.
Zamawiający żąda oświadczeń i dokumentów w tym zakresie:
- Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowany asortyment stanowiący
przedmiot zamówienia posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski, tj.: deklarację zgodności (Declaration of Confirmity) z CE lub samo świadectwo CE;
- próbek w zakresie zadania nr 6 pozycji 1, 2 po 2 szt.
Ważne: Zamawiający zaleca, aby Wykonawca opisał ww. dokumenty w sposób umożliwiający szybką identyfikację, którego zadania i pozycji dotyczy (np. zadanie nr …..poz. ……)
– według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ.
- Katalogów oferowanych produktów lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie
parametrów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy).
6. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w ust. 2 pkt 1 SIWZ, oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
9. Oświadczenia dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
11. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów,
o których mowa w Rozdziale VII SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
12. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa.
13. Podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem
i nazwiskiem osoby podpisującej.
14. W przypadku potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy, według zasad, o których mowa w ust. 8, 12, 13 oraz klauzula „za zgodność z oryginałem”. W przypadku dokumentów wielostronicowych, należy poświadczyć za zgodność z oryginałem każdą stronę dokumentu, ewentualnie poświadczenie może znaleźć się na jednej ze stron wraz z informacją o liczbie poświadczanych stron.
15. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i należy dołączyć do oferty.
16. Informacja o podwykonawcach
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2) Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Informacje te Wykonawca składa w oświadczeniu o którym mowa w ust. 2 pkt 1) i 3) rozdziału VII siwz.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów w tym zakresie
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w oryginale.
|
Wadium |
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
. Strony nie są odpowiedzialne za skutki wynikające z działania siły wyższej, na które nie mają wpływu, a które utrudniają pełne lub częściowe wykonanie umowy.
W przypadku siły wyższej trwającej powyżej 14 dni, każda ze Stron ma prawo do odstąpienia
od umowy, o ile nie podejmą decyzji o dalszej realizacji umowy. Jeżeli Strona nie zawiadomi drugiej we właściwym czasie o okolicznościach siły wyższej, wtedy będzie pozbawiona prawa powoływania się na nią w przyszłości. Za okoliczności siły wyższej mogą być uznane tylko te, które zaistniały niezależnie od dobrej woli Stron i nie występują z winy Strony powołującej się na nie.
2. Zamawiający oprócz wypadków wymienionych w przepisach Kodeksu Cywilnego może odstąpić od umowy także w razie istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w trybie i na zasadach określonych w art. 145 ustawy „Prawo zamówień publicznych”.
3. Zmiany umowy mogą być dokonane – pod rygorem nieważności- przy zastosowaniu art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnej. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art.140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp:
3.1.Zmiany numeru katalogowego produktu.
3.2.Zmiany sposobu konfekcjonowania – ogólna ilość przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż ilość wymagana przez Zamawiającego.
3.3.Zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów.
3.4.W sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt lub wycofany produkt dotychczasowy.
3.5.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że został wprowadzony udoskonalony produkt lub produkt dotychczasowy został wycofany i w takim przypadku może ulec wartość umowy.
3.6.W okresie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub samego Wykonawcę.
3.7.W przypadku zmiany w ustawie o podatku od towarów i usług VAT, które podwyższą lub obniżą cenę/y przedmiotu niniejszej umowy, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, zostanie stosownie obniżona lub podwyższona cena przedmiotu umowy oraz całkowita wartość przedmiotu umowy.
3.8.W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy pełnych ilości przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu jej obowiązywania. Ceny jednostkowe w tym okresie nie mogą ulec zmianie.
3.9.Zamawiający może do końca trwania umowy nie dokonać zakupu pełnych ilości przedmiotu umowy także w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy.
3.10.Zakup wg zasad określonych w ust. 3.9. nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego.
3.11.Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w danym zadaniu stanowiącym przedmiot niniejszej umowy, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego.
3.12. Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianych asortymentów w ramach wartości umowy obejmującej wartość całego asortymentu określonego w zadaniach stanowiących przedmiot niniejszej umowy, jeżeli umowa na kilka zadań zostanie podpisana z jednym wykonawcą.( Zamawiający zastosuje niniejszy zapis w przypadku podpisania umowy z jednym wykonawcą na kilka zadań).
4. Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
5. Wykonawca nie może przenieść na osoby trzecie żadnych praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy ani podjąć jakichkolwiek działań skutkujących zmianą wierzyciela bez uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego.
6. W przypadku wystąpienia osób trzecich przeciwko Zamawiającemu z roszczeniami z tytułu praw patentowych lub autorskich w przedmiocie umowy, odpowiedzialność z tego tytułu ponosi Wykonawca.
7. W sprawach nie uregulowanych umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579).
8. Wszelkie spory wynikające z realizacji niniejszej umowy lub w związku z nią, będą rozstrzygane statecznie przez sąd właściwy miejscowo, według siedziby Zamawiającego.
9. Niniejsza umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach – 2 egzemplarze dla Zamawiającego, 1 egzemplarz dla Wykonawcy. Każdy egzemplarz ma moc oryginału.
|
IV 4 4 data |
2018-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Włóknina
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Wskaźniki oraz akcesoria do kontroli procesów sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 -Wskaźniki oraz akcesoria do kontroli procesów dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - Rękawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - Pisaki, osłonki i rolki tuszujące
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192125-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 - Igły iniekcyjne, igły do nakłucia lędźwiowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 - Systemy bezigłowe i kraniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8 - Przedłużacze do pomp strzykawkowych z kranikiem / dł. 25 cm, 50 cm, 100 cm, przedłużacze do pomp strzykawkowych dł. 150 cm, przedłużacze bursztynowe do pomp strzykawkowych dł. 150 cm, do podawania leków światłoczułych oraz kraniki trójdrożne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9 - Koreczki do kaniul
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10 -Pojemniki transportowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 11 -Etykiety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 12 - Zestaw kontenerów do sterylizacji i przechowywania z systemem otwartym z barierą przeciw bakteryjną z filtrem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 13 -Koreczki dwufunkcyjne Combi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 14 - Maski twarzowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 15 - Dreny i łączniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141642-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |