„Wyposażenie w sprzęt komputerowy w tym TIK” oraz „Zakup mebli do pracowni cyfrowych” w ramach Projektu ,,Nowoczesna szkoła –inwestycją w przyszłość” –rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno- przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej- Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Data publikacji 2018-04-09
Data zakończenia 2018-05-10 00:00:00
Instytucja Gmina Piława Górna
Miejscowość Piława Górna
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542155-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla dwóch pracowni komputerowych w Szkole podstawowej w Piławie Górnej. Dostawa obejmuje sprzęt komputerowy, meble oraz wykonanie prac instalacyjnych zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną.
Zamówienie obejmuje wykonanie wszelkich czynności niezbędnych do osiągniecia celu jakiemu pracownie komputerowe maja służyć.
W dniu odbioru przedmiotu zamówienia muszą być wykonane wszelkie podłączenia dostarczonych urządzeń umożliwiające ich działanie, muszą być wykonane wszelkie prace montażowe, w szczególności mebli, oraz wszelkie prace instalacyjne, w szczególności dotyczy to wykonania sieci.
Uprzątnięcia wszelkich odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, naprawienia wszelkich uszkodzeń powstałych, w szczególności podczas prac instalacyjnych – naprawy uszkodzonych tynków i powierzchni malarskich oraz ich doprowadzenie do stanu najbliższego stanowi pierwotnemu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 604c4a99-9441-403f-9393-0c88213f3c9f
Biuletyn 542155-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Piława Górna
Regon 52715000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 69
Zamawiajacy miejscowosc Piława Górna
Zamawiajacy kod pocztowy 58240
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 324 934
Zamawiajacy fax 748 371 386
Zamawiajacy email przetargi@pilawagorna.pl
Adres strony url http://www.pilawagorna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Nowoczesna szkoła –inwestycją w przyszłość” –rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno- przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej- Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://pilawagorna.biuletyn.net/?bip=1&cid=50&bsc=N
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Złożenie ofert w siedzibie zamawijącego lub przesłanie drogą pcztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Piława Górna, ul. Piastowska 69, 58-240 Piława Górna, pok. nr 20 I piętro
Nazwa nadana zamowieniu „Wyposażenie w sprzęt komputerowy w tym TIK” oraz „Zakup mebli do pracowni cyfrowych” w ramach Projektu ,,Nowoczesna szkoła –inwestycją w przyszłość” –rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno- przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej- Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Numer referencyjny ZBP.271.1.10.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla dwóch pracowni komputerowych w Szkole podstawowej w Piławie Górnej. Dostawa obejmuje sprzęt komputerowy, meble oraz wykonanie prac instalacyjnych zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną. Zamówienie obejmuje wykonanie wszelkich czynności niezbędnych do osiągniecia celu jakiemu pracownie komputerowe maja służyć. W dniu odbioru przedmiotu zamówienia muszą być wykonane wszelkie podłączenia dostarczonych urządzeń umożliwiające ich działanie, muszą być wykonane wszelkie prace montażowe, w szczególności mebli, oraz wszelkie prace instalacyjne, w szczególności dotyczy to wykonania sieci. Uprzątnięcia wszelkich odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, naprawienia wszelkich uszkodzeń powstałych, w szczególności podczas prac instalacyjnych – naprawy uszkodzonych tynków i powierzchni malarskich oraz ich doprowadzenie do stanu najbliższego stanowi pierwotnemu
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-07-13T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-08-14T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Doświadczenie. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji minimum 2 dostaw komputerów, sprzętu komputerowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. Dotyczy dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem:  nazwy zamówień wraz z zakresem wykonanych (wykonywanych) dostaw,  wartości zamówień, brutto w PLN,  nazw i adresów podmiotów, dla których zadania były (są) realizowane,  okresy realizacji, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem:  nazwy zamówień wraz z zakresem wykonanych (wykonywanych) usług,  wartości zamówień, brutto w PLN,  nazw i adresów podmiotów, dla których zadania były (są) realizowane,  okresy realizacji, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz Należy sporządzić wg załącznika Nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy dla części przedmiotu zamówienia, na która Wykonawca składa ofertę. Projekt umowy powinien być zaparafowany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – załącznik nr 8 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić wyłącznie w oparciu o zapisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, jeżeli wystąpią okoliczności i spełnione są warunki, o których mowa w art. 144 ust. 1. 2. Zmiany postanowień Umowy wymagają zgody obu Stron i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 3. Strony dopuszczają możliwość dokonania następujących zmian w Umowie o istotnym charakterze: 1) Zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy: a) z samodzielnej realizacji, tylko przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców; b) zmiany przedmiotu Umowy, które Wykonawca powierzył do wykonania podwykonawcom; c) wprowadzenie nowych podwykonawców, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia, dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części przedmiotu Umowy podwykonawcom w trakcie realizacji zadania; d) zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę; 2) Zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w Umowie (podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych), z zastrzeżeniem zapisów Umowy: 3) Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 Umowy, może nastąpić w przypadku zaistnienia zmiany stawki podatku od towarów i usług. 4) Zmiany zasad dokonywania płatności wynagrodzenia, o których mowa w §3, jeżeli nie wpłynie to na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy oraz nie obciąży Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 4. Nie wymaga się zmiany treści umowy w sytuacjach: 1) zmiany siedziby firmy Wykonawcy i Zamawiającego, w przypadku otrzymanego pisemnego zawiadomienia o zaistniałej zmianie, 2) zmiany osoby Kierownika bezpośrednio nadzorującego wykonanie prac, po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę i akceptacji Zamawiającego, zmiany osoby sprawującej nadzór, ze strony Zamawiającego, nad wykonaniem przedmiotu umowy, w przypadku otrzymania pisemnego zawiadomienia o zaistniałej zmianie
IV 4 4 data 2018-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)