„Wyposażenie w sprzęt informatyczny i oprogramowanie pracowni szkolnych: murarz-tynkarz ZPEW - MOS i pracowni rysunku technicznego oraz cukiernik ZPEW - SOSW w Lwówku Śląskim, pracowni nauki zawodu technik - informatyk w ZSET w Rakowicach Wlk. i technik - informatyk oraz technik - handlowiec w ZSOiZ w Lwówku Śląskim”

Data publikacji 2018-04-09
Data zakończenia 2018-04-17 00:00:00
Instytucja Powiat Lwówecki
Miejscowość Lwówek Śląski
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542122-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Wyposażenie w sprzęt informatyczny i oprogramowanie pracowni szkolnych: murarz-tynkarz ZPEW - MOS i pracowni rysunku technicznego oraz cukiernik ZPEW - SOSW w Lwówku Śląskim, do pracowni nauki zawodu technik - informatyk w ZSET w Rakowicach Wlk. i technik - informatyk oraz technik - handlowiec w ZSOiZ w Lwówku Śląskim”
2. Na przedmiot zamówienia składa się: dostawa i montaż sprzętu informatycznego i oprogramowania w pracowniach:
2.1. w Zespole Szkół Ekonomiczno – Technicznych w Rakowicach Wielkich, z siedzibą w Rakowicach Wielkich 48, 59-600 Lwówek Śl. – miejsce dostawy;
2.2. w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śl. z siedzibą przy ul. Henryka Brodatego 1, 59-600 Lwówek Śl. - miejsce dostawy;
2.3. w Zespole Placówek Edukacyjno – Wychowawczych w Lwówku Śląskim, z siedzibą przy ul. Parkowej 9, 59-600 Lwówek Śl. – miejsce dostawy;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ee6117e0-f705-4584-b013-45df40a94dbf
Biuletyn 542122-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Lwówecki
Regon 230821606
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lwówek Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 59-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48757823650
Zamawiajacy fax +48757823654
Zamawiajacy email or@powiatlwowecki.pl
Adres strony url www.powiatlwowecki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.: „Kompetencje i praca” nr RPDS.10.04.01-02-0005/17 współfinansowany jest przez Unię Europejską z EFS w ramach RPO WD na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatlwowecki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatlwowecki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Lwówku Śląskim ul. Szpitalna 4, 59-600 Lwówek Śląski
Nazwa nadana zamowieniu „Wyposażenie w sprzęt informatyczny i oprogramowanie pracowni szkolnych: murarz-tynkarz ZPEW - MOS i pracowni rysunku technicznego oraz cukiernik ZPEW - SOSW w Lwówku Śląskim, pracowni nauki zawodu technik - informatyk w ZSET w Rakowicach Wlk. i technik - informatyk oraz technik - handlowiec w ZSOiZ w Lwówku Śląskim”
Numer referencyjny PI.272.15.2018.3
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Wyposażenie w sprzęt informatyczny i oprogramowanie pracowni szkolnych: murarz-tynkarz ZPEW - MOS i pracowni rysunku technicznego oraz cukiernik ZPEW - SOSW w Lwówku Śląskim, do pracowni nauki zawodu technik - informatyk w ZSET w Rakowicach Wlk. i technik - informatyk oraz technik - handlowiec w ZSOiZ w Lwówku Śląskim” 2. Na przedmiot zamówienia składa się: dostawa i montaż sprzętu informatycznego i oprogramowania w pracowniach: 2.1. w Zespole Szkół Ekonomiczno – Technicznych w Rakowicach Wielkich, z siedzibą w Rakowicach Wielkich 48, 59-600 Lwówek Śl. – miejsce dostawy; 2.2. w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śl. z siedzibą przy ul. Henryka Brodatego 1, 59-600 Lwówek Śl. - miejsce dostawy; 2.3. w Zespole Placówek Edukacyjno – Wychowawczych w Lwówku Śląskim, z siedzibą przy ul. Parkowej 9, 59-600 Lwówek Śl. – miejsce dostawy;
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej dwa (2) zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu informatycznego, każde o wartości minimum 50.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego.
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ, Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert: – w wysokości 3 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia, w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji umowy na skutek: a) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, b) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, na które Strony nie mają wpływu i są przez Strony niemożliwe do pokonania, a w szczególności: klęski żywiołowe, wojny, stany nadzwyczajne, zamknięcie granic, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin jej realizacji, c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli Zamawiający uzna je za zasadne, We wszystkich ww. przypadkach termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności, 2) zmian osobowych: a) zmiana osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, b) zmiana osób upoważnionych do kontaktów, odpowiedzialny za realizację umowy w imieniu Wykonawcy/ Zamawiającego, 3) podwykonawców: a) w przypadku wprowadzenia nowego podwykonawcy, b) rezygnacji podwykonawcy, 4) pozostałych zmian: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje zmniejszenie wartości zamówienia), b) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, d) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy. e) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 2. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana jest spowodowana uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę i w takim przypadku koszty dodatkowe związane ze zmianami ponosi Wykonawca. 3. Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
IV 4 4 data 2018-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)