1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów do sterylizacji do Magazynu Medycznego, położonego przy ul. Biernackiego 9, w Lublinie, wraz z odbiorem pustych, zużytych opakowań po nabojach do sterylizacji (zad. nr 7, poz. nr 5) z Centralnej Sterylizatorni, potwierdzone kartą odbioru odpadu, stanowiąch 8 odrębnych zadań:
Zadanie nr 1 - Dostawa rękawów papierowo-foliowych.
Zadanie nr 2 - Dostawa papierów krepowanych, rękawów włókninowo-foliowych, taśmy do pary wodnej.
Zadanie nr 3 - Dostawa torebek foliowych.
Zadanie nr 4 - Dostawa torebek włókninowo-foliowych.
Zadanie nr 5 - Dostawa etykiet do metkownicy.
Zadanie nr 6 - Dostawa testów.
Zadanie nr 7 - Dostawa nabojów do sterylizacji, papieru do drukarki do sterylizatora, integratora chemicznego, zestawu testowego o szybkim odczycie, wskaźnika biologicznego fiolkowego.
Zadanie nr 8 - Dostawa testów do walidacji zgrzewu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych zadań oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry graniczne w stosunku do ww. zadań, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
3.1. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu, używania i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.:
- Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 211), dobrej jakości, z instrukcją użytkowania w każdym opakowaniu w języku polskim – dot. zad. nr 1-7 (poz. nr 3-5), zad. nr 8,
- Ustawy o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002 r. (Dz. U. 175 z 2002 r., poz.1433 z późn. zm.), z aktualnym tekstem etykiet i instrukcją użytkowania w każdym opakowaniu w języku polskim - dot. zad. nr 7 (poz. nr 1,2).
3.2. Wszystkie wyroby muszą być z terminem ważności co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Oferowany termin ważności stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz pkt. 17.4.2) niniejszej SIWZ.
3.3. Przedmiot zamówienia określony w zadaniach 1-8, dostarczany będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi u Wykonawcy w formie pisemnej, elektronicznej bądź faksem, w terminie określonym w pkt. 4 SIWZ.
3.4. Wykonawca winien zagwarantować dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, w opakowaniach, z oznaczeniem fabrycznym i innym, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta danego asortymentu oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
3.5. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy opis zawierający w szczególności: rodzaj, nazwę wyrobu, ilość sztuk w opakowaniu zbiorczym, nr serii, datę ważności i przydatności do użycia - dla wyrobów sterylnych, nazwę i adres producenta będącego przedmiotem dostawy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu i rozładunku.
3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
3.8. Transport produktu (do Zamawiającego), zapewnia Wykonawca, środkiemi transportu odpowiednio przystosowanymi do przewozu, zgodnie z obowiązującymi normami dla produktu niebezpiecznego i wyrobu medycznego oraz posiadać wymagane zezwolenia dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu.
3.9. Strony dopuszczają możliwości zamian ilościowych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie zadania – dot. zad. nr 1-7.
3.10. Podane w załączniku ilości asortymentu mają charakter orientacyjny i z tego względu Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację ilości produktów zapotrzebowanych, jeżeli potrzeby Zamawiającego w tym zakresie będą mniejsze – dot. zadania nr 1-8.
3.11. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
3.12. Warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
5. Ilekroć w SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia są użyte znaki towarowe, patenty, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymaganie minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Za rozwiązania równoważne przyjmuje się te, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. |
GuidZP400 |
987d0993-079c-4a9b-aad2-8e8c0fbc1cc1
|
Biuletyn |
542552-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
|
Regon |
43099240200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Biernackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-089
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 740 86 14
|
Zamawiajacy fax |
81 740 39 34
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spszw.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.janbozy.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.janbozy.lublin.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 - Kancelaria (budynek administracji pok. 27) lub drogą pocztową (na własne ryzyko).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
|
Numer referencyjny |
DZP.3311-11/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów do sterylizacji do Magazynu Medycznego, położonego przy ul. Biernackiego 9, w Lublinie, wraz z odbiorem pustych, zużytych opakowań po nabojach do sterylizacji (zad. nr 7, poz. nr 5) z Centralnej Sterylizatorni, potwierdzone kartą odbioru odpadu, stanowiąch 8 odrębnych zadań:
Zadanie nr 1 - Dostawa rękawów papierowo-foliowych.
Zadanie nr 2 - Dostawa papierów krepowanych, rękawów włókninowo-foliowych, taśmy do pary wodnej.
Zadanie nr 3 - Dostawa torebek foliowych.
Zadanie nr 4 - Dostawa torebek włókninowo-foliowych.
Zadanie nr 5 - Dostawa etykiet do metkownicy.
Zadanie nr 6 - Dostawa testów.
Zadanie nr 7 - Dostawa nabojów do sterylizacji, papieru do drukarki do sterylizatora, integratora chemicznego, zestawu testowego o szybkim odczycie, wskaźnika biologicznego fiolkowego.
Zadanie nr 8 - Dostawa testów do walidacji zgrzewu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych zadań oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry graniczne w stosunku do ww. zadań, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia:
3.1. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu, używania i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.:
- Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 211), dobrej jakości, z instrukcją użytkowania w każdym opakowaniu w języku polskim – dot. zad. nr 1-7 (poz. nr 3-5), zad. nr 8,
- Ustawy o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002 r. (Dz. U. 175 z 2002 r., poz.1433 z późn. zm.), z aktualnym tekstem etykiet i instrukcją użytkowania w każdym opakowaniu w języku polskim - dot. zad. nr 7 (poz. nr 1,2).
3.2. Wszystkie wyroby muszą być z terminem ważności co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Oferowany termin ważności stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz pkt. 17.4.2) niniejszej SIWZ.
3.3. Przedmiot zamówienia określony w zadaniach 1-8, dostarczany będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi u Wykonawcy w formie pisemnej, elektronicznej bądź faksem, w terminie określonym w pkt. 4 SIWZ.
3.4. Wykonawca winien zagwarantować dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, w opakowaniach, z oznaczeniem fabrycznym i innym, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta danego asortymentu oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.
3.5. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy opis zawierający w szczególności: rodzaj, nazwę wyrobu, ilość sztuk w opakowaniu zbiorczym, nr serii, datę ważności i przydatności do użycia - dla wyrobów sterylnych, nazwę i adres producenta będącego przedmiotem dostawy.
3.6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu i rozładunku.
3.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.
3.8. Transport produktu (do Zamawiającego), zapewnia Wykonawca, środkiemi transportu odpowiednio przystosowanymi do przewozu, zgodnie z obowiązującymi normami dla produktu niebezpiecznego i wyrobu medycznego oraz posiadać wymagane zezwolenia dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu.
3.9. Strony dopuszczają możliwości zamian ilościowych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie zadania – dot. zad. nr 1-7.
3.10. Podane w załączniku ilości asortymentu mają charakter orientacyjny i z tego względu Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację ilości produktów zapotrzebowanych, jeżeli potrzeby Zamawiającego w tym zakresie będą mniejsze – dot. zadania nr 1-8.
3.11. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
3.12. Warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
5. Ilekroć w SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia są użyte znaki towarowe, patenty, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymaganie minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Za rozwiązania równoważne przyjmuje się te, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
4.1. Dostawy przedmiotu zamówienia określonego w zadaniach nr 1-8, sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego przez okres 14 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, według przekazywanych na bieżąco potrzeb staraniem i na koszt Wykonawcy, a w przypadku zadania nr 7 (poz. nr 5), odbioru pustych, zużytych opakowań po nabojach do sterylizacji, potwierdzone kartą odbioru odpadu.
4.2. Realizacja zamówień cząstkowych nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i w art. 24 ust. 5 pkt. 1,8, w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych w ppkt. 6.1.1.1-6.1.3. SIWZ, tj.:
6.1.1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
6.1.2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
6.1.3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
6.2.a. Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Dot. § 7, ust.1-4. Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
1) ppkt 6.1.1–6.1.3 SIWZ– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w ppkt. 6.2.a.1) i ppkt. 6.2.a.2), lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ppkt. 6.2.a.2), lit a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 6.2.a.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Dot. § 8, ust.1-2. Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
2) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty określone w pkt. 6.1. ppkt. 6.1.1.-6.1.3. na każdy z podmiotów z osobna.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
8.1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych w ppkt. 8.2-8.8 SIWZ, tj.:
8.2. świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym, dla przedmiotu zamówienia, określonego w zadaniach 1-8, stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
8.2.1. dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny:
- dokumentu potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 211), na potwierdzenie spełniania wymagań Dyrektywy 93/42/EEC, dla oferowanego produktu, dla danej klasy wyrobu medycznego, tj. certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (z aktualną datą ważności, identyfikacją producenta i typ wyrobu) lub stosowana deklaracja zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi - wystawiona przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela,
8.2.2. dla produktów zakwalifikowanych jako niebezpieczny:
- pozwolenia, o którym mowa w Ustawie o produktach biobójczych z dnia 9 października 2015 r.
- oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany asortyment posiada aktualną kartę charakterystyki, zgodną ze stanem prawnym na dzień ogłoszenia substancji niebezpiecznej - załącznik II (po dniu 01.06.2015 r.) do Rozporządzenia nr 453/2010/WE i dołączy w formie elektronicznej najpóźniej w momencie realizacji pierwszej dostawy.
8.3. oświadczenie lub zaświadczenie producenta na potwierdzenie, że oferowane produkty związane ze sterylizacją, spełniają normy, w zakresie jak niżej:
- norma EN 868-3 i 868-5 - dot. zad nr 1, - norma EN 868-2 - ISO 11607 - dot. zadania nr 2, poz nr 1-8, - norma EN ISO 11607-1 i EN ISO 11607-2 - dot. zadania 2, poz. 9-10, - norma EN 867, ISO11140-1 - dot. zadania nr 2, poz 11-12, - norma EN 867 ISO 11140-1 - dot. zadania nr 6, poz. 2, 3, 4, 8, - norma ISO 15883 - dot. zadania 6, poz. 7, - norma PN EN ISO 11140-4 - dotyczy zadania 6, poz. 9, - norma PN EN ISO 11138-3 - dot. zadania 7, poz. 1, - norma PN EN ISO 11138-2 - dot. zadania 7. pz. 2, - norma PN EN ISO 11607 - 2 - dot. zadania 8, poz-1. 8.4. Karta charakterystyki papieru i folii użytych do produkcji – dot. zad. 1. 8.5. Charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta – dot. zad. 2. 8.6. Instrukcja użytkowania (stosowania) dla nabojów do sterylizacji z informacją o sposobie odbioru zużytych opakowań po nabojach z gazem zaoferowanych w zadaniu nr 7 (poz nr 5). 8.7. Wypełnione tabele parametrów granicznych, zaznaczyć właściwą kolumnę „TAK” lub „NIE” dla każdego z parametrów/cech – dot. zad. 1-4. 8.8. Niezależnie od tabel parametrów granicznych, Zamawiający wymaga nw. dokumentów: a) aktualnego tekstu etykiet wraz z instrukcją użytkowania dla środków zakwalifikowanych jako wyrób medyczny lub produkt biobójczy, b) aktualne materiały informacyjne dla środków zakwalifikowanych jako wyrób medyczny lub produkt biobójczy, potwierdzające spełnianie parametrów granicznych, każdego z elementów wymienionych w Załaczniku nr 1 do SIWZ, w języku polskim, w formie np. folderów, katalogów, opisów, ulotek informacyjnych, prospektów opisujących parametry techniczne zaoferowanego przedmiotu zamówienia, nie zawierające informacji sprzecznych z opisem przedmiotu zamówienia - wystawione przez producenta oferowanego sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela – dot. zad. nr 1-8. UWAGA: w w/w dokumentach należy wskazać którego przedmiotu zamówienia dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.:
7.2. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ,
Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty.
9.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika).
9.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
9.4. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
9.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem sytuacji obniżenia ceny na artykuły żywnościowe (§2 ust.4) oraz ust. 2 poniżej.
2. Strony ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp.
Ponadto Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku:
a) zmiany w części dotyczącej nazwy dostarczanych produktów, wielkości opakowania, przy niezmienionym producencie, jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpiła zmiana przy niezmienionym produkcie.
b) zmiany w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania produktów jak wyżej.
c) zmiany w części dotyczącej produktu, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie produktu wskazanego w ofercie, w szczególności przyczyną taką może być zaprzestanie jego produkcji a możliwe jest zastosowanie jego zamiennika (produkt równoważny).
3. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek pisemnego udokumentowania okoliczności uzasadniających wniosek o zmianę umowy.
4. Zmiany o których mowa w ust. 2 lit. a-c nie mogą skutkować wzrostem cen netto przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-04-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 - Dostawa rękawów papierowo-foliowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
rękaw foliowo-papierowy - 14 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - Dostawa papierów krepowanych, rękawów włókninowo-foliowych, taśmy do pary wodnej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
papier krepowany, rękaw włókninowo-foliowy, taśma - 12 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Dostawa torebek foliowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
torebka foliowa posterylizacyjna - 4 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 - Dostawa torebek włókninowo-foliowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Torebka włókninowo-foliowa - 2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5 - Dostawa etykiet do metkownicy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,89
|
Zalacznik okres w miesiacach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
etykieta, metkownica, test - 5 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6 - Dostawa testów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
test, wskaźnik - 9 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7 - Dostawa nabojów do sterylizacji, papieru do drukarki do sterylizatora, integratora chemicznego, zestawu testowego o szybkim odczycie, wskaźnika biologicznego fiolkowego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
obejmuje odbiór pustych, zużytych opakowań po nabojach do sterylizacji (zad. nr 7, poz. nr 5) z Centralnej Sterylizatorni, potwierdzony kartą odbioru odpadu,
|
Zalacznik krotki opis |
zestaw testowy, papier do drukarki do sterylizatora, naboje - 5 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8 - Dostawa testów do walidacji zgrzewu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
test do walidacji zgrzewu - 1 pozycja asortymentowa
|
| |