GuidZP400 |
76b50468-1df1-4174-a691-a787cee8ccff
|
Biuletyn |
542931-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
|
Regon |
471219736
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kniaziewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-347
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48422516166
|
Zamawiajacy fax |
+48422516166
|
Zamawiajacy email |
zampubliczne@bieganski.com.pl
|
Adres strony url |
https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pismenej w postaci papierowej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi, ul. Kniaziewicza 1/5, budynek administracji, III piętro, pokój nr 31
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Serwis dla oprogramowania InfoMedica w części administracyjnej
|
Numer referencyjny |
ZP 11/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest zawarcie umowy serwisu dla oprogramowania InfoMedica w zakresie modułów:
• Finansowo-Księgowy,
• Rachunek Kosztów,
• Rejestr Sprzedaży,
• Wycena Procedur Medycznych,
• Gospodarka Magazynowo-Materiałowa,
• Środki Trwałe,
• Wyposażenie,
• Kasa,
• Budżetowanie,
• Kalkulacja Kosztów Leczenia
• Kadry / Płace / Grafiki
firmy Asseco użytkowanego w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie producenta oprogramowania Infomedica o współpracy z Wykonawcą w zakresie świadczenia usług opisanych w SIWZ - w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie jest producentem oprogramowania,
albo oświadczenie o dysponowaniu prawami do oprogramowania – w przypadku wykonawcy będącego producentem oprogramowania
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. formularz „Oferta” - załącznik nr 1 do SIWZ/ 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach:
a) Zmian w umowie w celu ustalenia odmiennych zasad rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w szczególności zmiany okresów rozliczeniowych,
b) Zwiększenia godzin serwisowych a co za tym idzie zmianę wysokości wynagrodzenia nie wyższą niż 10% całkowitej wartości umowy.
c) zmiany wysokości cen określonych w umowie, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Wprowadzenie do umowy zmiany, o której mowa w punkcie c) poprzedzone zostanie przedstawieniem przez stronę żądającą zmiany jej projektu zawierającego:
• proponowane nowe ceny,
• procentowy wskaźnik zmiany,
• oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących czynności przy realizacji niniejszej umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy;
• wykaz osób po stronie Wykonawcy wykonujących czynności z tytułu niniejszej umowy, na dzień zawarcia umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę,
• poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię umowy / umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności () bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
• wykaz kontrahentów Wykonawcy na dzień rozpoczęcia wykonywania umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę.
2. Zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie obowiązywania umowy, w odniesieniu do usług przewidzianych umową, skutkuje z dniem wejścia w życie nowej stawki VAT, zmianą wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy i nie wymaga aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|