GuidZP400 |
83530c4b-a3a5-4dd1-8042-08131bd5299f
|
Biuletyn |
542953-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Służby Pożarniczej
|
Regon |
00017341000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52/54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-629
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5617624,
|
Zamawiajacy fax |
22 8330724
|
Zamawiajacy email |
zam.pub@sgsp.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.sgsp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia państwowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sgsp.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Główna Słuzby Pożarniczej ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu informatycznego z podziałem na 7 części
|
Numer referencyjny |
PN 6/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego
Zamówienie podzielono na siedem (7) części:
Część 1 - Zakup laptopów, jednostek centralnych, monitorów i oprogramowania
Część 2 - Zakup serwerów, oprogramowania i dysków do macierzy
Część 3 – Zakup kart sieciowych i Access Point
Część 4 - Zakup laptopa i monitora
Część 5 - Zakup pamięci RAM
Część 6 – Zakup szafy serwerowej
Część 7 - Zakup UPS
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego należy przedłożyć: opis oferowanego przedmiotu zamówienia (w treści formularza ofertowego) potwierdzającego wymagania techniczne – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu na Część 1, 2 i 3 jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:
Część 1: 1 900,00 zł brutto,
Część 2: 6 000,00 zł brutto,
Część 3: 2 000,00 zł brutto.
W pozostałych częściach, tj. 4, 5, 6 i 7 postępowania Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Forma wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu, w polskiej walucie pln,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba
że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Miejsce i sposób wniesienia wadium.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:
nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 Bank BGŻ BNP PARIBAS
tytułem: wadium w sprawie PN 6/18 – podać numer części, na które składana jest oferta.
W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, Wykonawca winien złożyć
w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą.
W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną „za zgodność z oryginałem”.
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie tj. terminie złożenia oferty znajduje się na rachunku Zamawiającego.
Termin wniesienia wadium.
- Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
Utrata wadium.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia którejkolwiek
z przyczyn określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych za zgodą Stron wyrażoną na piśmie. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i ich uzasadnienie. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu lub ich pisemnej akceptacji przez drugą Stronę
pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 tej ustawy, w zakresie:
1) zmiany: firmy, nazwy, adresu, formy prawnej działania;
2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy,
po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zmiany Stron w umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego;
3) zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
4) okoliczności wynikających z działania siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem niedopuszczalności zmiany, gdy wyklucza ją inne postanowienie umowy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować;
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie,
w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
6) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy;
7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy;
8) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji;
9) nieistotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
- z zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany umowy w zakresie: osób wskazanych w § 10 ust. 3 i 4, numerów telefonów, adresów wskazanych w umowie, zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, zawiadamiając o tym niezwłocznie drugą Stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wszystkie postanowienia, o których mowa w ust. 1 i 3, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie, bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w formie aneksu:
1) w przypadku wstrzymania produkcji, której nie można było przewidzieć, określonego modelu urządzenia, pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy urządzenie o parametrach technicznych,
nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w ofercie Wykonawcy oraz pod warunkiem,
że cena urządzenia o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zwiększeniu. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie uwzględniające kwotę udokumentowanej wartości dostarczanego urządzenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w przypadku gdy jego cena będzie niższa od ceny urządzenia pierwotnie zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie;
2) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji, pozwalających
na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny, wskazywanej przez Wykonawcę w ofercie;
3) zmiany terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa.
5. O zaistnieniu zmian Strony zawiadomią się nawzajem pisemnie, listem poleconym
za potwierdzeniem odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.
|
IV 4 4 data |
2018-04-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup laptopów, jednostek centralnych, monitorów i oprogramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup laptopów, jednostek centralnych, monitorów i oprogramowania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup serwerów, oprogramowania i dysków do macierzy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup serwerów, oprogramowania i dysków do macierzy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup kart sieciowych i Access Point
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup kart sieciowych i Access Point
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup laptopa i monitora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup laptopa i monitora
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakup pamięci RAM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236110-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup pamięci RAM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zakup szafy serwerowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup szafy serwerowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zakup UPS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup UPS
|
| |