„Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej”

Data publikacji 2018-04-10
Data zakończenia 2018-04-18 00:00:00
Instytucja Gmina Dąbrowa Górnicza
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540887-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR.
2.Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów/artykułów biurowych: materiałów papierniczych, przyborów i materiałów piśmienniczych, kreślarskich do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Rodzaje zamawianych materiałów/artykułów i ich ilości szacunkowe oraz ich minimalne parametry określone zostały w Formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień cząstkowych w terminie nie dłuższym niż zadeklarowany w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ tj. 1, 2 lub 3 dni robocze od momentu złożenia telefonicznego lub drogą elektroniczną (e-mail) zapotrzebowania przez Zamawiającego.
3. Zamówione materiały/artykuły biurowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do magazynu Zamawiającego, znajdującego się w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza własnym transportem i na własny koszt. Zamówienia powinny być dostarczane do godziny 11.00, po upływie wyznaczonej godziny będzie naliczona kara umowna, zgodnie z § 6 pkt.1 ppkt. 1.2. projektu umowy.
4. Dostarczane materiały/artykuły powinny być wyłącznie fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalnych fabrycznych opakowaniach lub przepakowane do fabrycznych opakowań i odpowiednio zabezpieczone (np. taśmą klejącą) przed zniszczeniem lub zdekompletowaniem.
5. Termin ważności dostarczanych materiałów/artykułów (przydatności do użycia), dla których producent przewidział datę ważności (przydatności), musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty poszczególnych dostaw do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
6. Wykonawca na dostarczane materiały/artykuły udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia wystawienia poszczególnych faktur na zamówione materiały/artykuły, chyba że producent udziela dłuższej gwarancji, wówczas gwarancja obowiązuje na okres ustalony przez producenta.
7. W razie stwierdzenia wad dostarczonych materiałów/artykułów, bądź w razie stwierdzenia dostawy materiałów/artykułów niezgodnych z zamówionymi, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy lub wymiany materiałów/artykułów w ciągu 2 dni roboczych od powiadomienia telefonicznego lub drogą elektroniczną (e-mail) przez Zamawiającego. Po upływie tego terminu będzie naliczona kara umowna, zgodnie z § 6 pkt. 1 ppkt. 1.3. projektu umowy.
8. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w tabeli Formularza cenowego (załącznik nr 1A do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zakupu poszczególnych pozycji lub zmian ilości poszczególnych pozycji wymienionych w załączniku nr 1A do SIWZ, bez konieczności zmiany umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych artykułów/materiałów, jednak nie więcej niż o 10 % wartości umowy (brutto), bez konieczności zmiany umowy.
9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zamawianych materiałów/artykułów biurowych razem z fakturą. Zamawiający dokona odebrania zamawianych materiałów/artykułów biurowych oraz odebrania faktury po sprawdzeniu zgodności dostawy z fakturą każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy.
10. W przypadku nieobecności przedstawiciela Wykonawcy w sytuacji określonej w powyższym punkcie Zamawiający dokona odebrania dostawy zamówionych materiałów/artykułów biurowych oraz odebrania faktury, z tym że wszelkie uszkodzenia oraz niezgodności zamówienia z załączoną fakturą zostaną zareklamowane, a reklamacja zostanie uznana każdorazowo na korzyść Zamawiającego i rozpatrzona w terminie określonym w pkt. 3.3.ppkt.7. SIWZ.
11. Wskazane w formularzu cenowym nazwy własne są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych artykułów/materiałów, jednak nie więcej niż o 10 % wartości umowy (brutto), bez konieczności zmiany umowy.

3.Rozwiązania równoważne:
1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp.
3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały).

4.Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę:
Zamawiający, mając na względzie charakter i przedmiot zamówienia oraz postanowienia art. 29 ust. 3a (zatrudnianie osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie umów o pracę) - nie wprowadza uregulowań w tym zakresie.

5.Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca na dostarczane materiały/artykuły udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia wystawienia poszczególnych faktur na zamówione materiały/artykuły, chyba że producent udziela dłuższej gwarancji, wówczas gwarancja obowiązuje na okres ustalony przez producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 53754d28-702f-4b5d-838d-9e06b044a300
Biuletyn 540887-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Dąbrowa Górnicza
Regon 27625531200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Graniczna
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrowa Górnicza
Zamawiajacy kod pocztowy 41300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 956 700
Zamawiajacy fax 32 2625032, 2956700
Zamawiajacy email zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
Adres strony url www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, parter, stanowisko nr 13 – INFORMACJA
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej”
Numer referencyjny ZP.WA.271.4.22.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów/artykułów biurowych: materiałów papierniczych, przyborów i materiałów piśmienniczych, kreślarskich do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Rodzaje zamawianych materiałów/artykułów i ich ilości szacunkowe oraz ich minimalne parametry określone zostały w Formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień cząstkowych w terminie nie dłuższym niż zadeklarowany w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ tj. 1, 2 lub 3 dni robocze od momentu złożenia telefonicznego lub drogą elektroniczną (e-mail) zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3. Zamówione materiały/artykuły biurowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do magazynu Zamawiającego, znajdującego się w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza własnym transportem i na własny koszt. Zamówienia powinny być dostarczane do godziny 11.00, po upływie wyznaczonej godziny będzie naliczona kara umowna, zgodnie z § 6 pkt.1 ppkt. 1.2. projektu umowy. 4. Dostarczane materiały/artykuły powinny być wyłącznie fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalnych fabrycznych opakowaniach lub przepakowane do fabrycznych opakowań i odpowiednio zabezpieczone (np. taśmą klejącą) przed zniszczeniem lub zdekompletowaniem. 5. Termin ważności dostarczanych materiałów/artykułów (przydatności do użycia), dla których producent przewidział datę ważności (przydatności), musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty poszczególnych dostaw do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza. 6. Wykonawca na dostarczane materiały/artykuły udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia wystawienia poszczególnych faktur na zamówione materiały/artykuły, chyba że producent udziela dłuższej gwarancji, wówczas gwarancja obowiązuje na okres ustalony przez producenta. 7. W razie stwierdzenia wad dostarczonych materiałów/artykułów, bądź w razie stwierdzenia dostawy materiałów/artykułów niezgodnych z zamówionymi, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy lub wymiany materiałów/artykułów w ciągu 2 dni roboczych od powiadomienia telefonicznego lub drogą elektroniczną (e-mail) przez Zamawiającego. Po upływie tego terminu będzie naliczona kara umowna, zgodnie z § 6 pkt. 1 ppkt. 1.3. projektu umowy. 8. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w tabeli Formularza cenowego (załącznik nr 1A do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zakupu poszczególnych pozycji lub zmian ilości poszczególnych pozycji wymienionych w załączniku nr 1A do SIWZ, bez konieczności zmiany umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych artykułów/materiałów, jednak nie więcej niż o 10 % wartości umowy (brutto), bez konieczności zmiany umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zamawianych materiałów/artykułów biurowych razem z fakturą. Zamawiający dokona odebrania zamawianych materiałów/artykułów biurowych oraz odebrania faktury po sprawdzeniu zgodności dostawy z fakturą każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 10. W przypadku nieobecności przedstawiciela Wykonawcy w sytuacji określonej w powyższym punkcie Zamawiający dokona odebrania dostawy zamówionych materiałów/artykułów biurowych oraz odebrania faktury, z tym że wszelkie uszkodzenia oraz niezgodności zamówienia z załączoną fakturą zostaną zareklamowane, a reklamacja zostanie uznana każdorazowo na korzyść Zamawiającego i rozpatrzona w terminie określonym w pkt. 3.3.ppkt.7. SIWZ. 11. Wskazane w formularzu cenowym nazwy własne są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych artykułów/materiałów, jednak nie więcej niż o 10 % wartości umowy (brutto), bez konieczności zmiany umowy. 3.Rozwiązania równoważne: 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). 4.Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający, mając na względzie charakter i przedmiot zamówienia oraz postanowienia art. 29 ust. 3a (zatrudnianie osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie umów o pracę) - nie wprowadza uregulowań w tym zakresie. 5.Gwarancja i rękojmia: Wykonawca na dostarczane materiały/artykuły udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia wystawienia poszczególnych faktur na zamówione materiały/artykuły, chyba że producent udziela dłuższej gwarancji, wówczas gwarancja obowiązuje na okres ustalony przez producenta.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Uszczegółowienie sekcji II.8) ogłoszenia: Termin wykonania zamówienia publicznego: 1. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia – od dnia zawarcia umowy. 2.Termin zakończenia realizacji zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub krócej do momentu osiągnięcia maksymalnej nominalnej wartości umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał minimum jedną dostawę o wartości min. 50.000,00 zł brutto obejmującą swoim zakresem dostawę materiałów i urządzeń biurowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, nie wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona przedłożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, nie wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona przedłożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Formularz cenowy – załącznik nr 1A do SIWZ; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 5. Zestawienie materiałów/artykułów zamiennych w stosunku do formularza cenowego (o ile Wykonawca zastosuje materiały równoważne) zgodnie z wymogiem pkt. 3.4 ppkt. 6.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na postawie której dokonano wyboru Dostawcy: 2.1. w zakresie zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy na skutek wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 2.2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć: 2.2.1. zmiany stawki podatku VAT: - w przypadku zwiększenia stawki VAT- ceny jednostkowe netto nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy, - w przypadku zmniejszenia stawki VAT- ceny jednostkowe netto zostaną pomniejszone z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT, 2.3. zmian przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 2.4. zmian materiału/artykułu o równoważnych cechach lub lepszych w przypadku niedostępności towaru na rynku lub w przypadku rozwiązania umowy Wykonawcy z producentem zmiany te nie będą powodować wzrostu cen jednostkowych przedmiotu umowy. 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
IV 4 4 data 2018-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 2. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: - w pkt. 9.2.1. oraz 9.2.2. SIWZ należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - w pkt. 9.1.1. i 9.3. SIWZ Wykonawcy składają łącznie. 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. II. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. III. Uszczegółowienie sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert: W ramach kryterium „Termin dostawy” ocena będzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w pkt. 5 Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SIWZ). Termin winien być określony w cyfrach tj. 1, 2 lub 3 dni (dni robocze). Brak wskazania terminu lub jego określenie w sposób niezgodny z wymogami SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Wykonawca w ramach kryterium „Termin dostawy” może zadeklarować następujące terminy: 1 dzień do godz. 11.00 = 20 pkt., 2 dni do godz. 11.00 = 15 pkt., 3 dni do godz. 11.00 = 5 pkt.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)