GuidZP400 |
9eb75e8f-2d75-43f3-a3ed-1353bb4f74e9
|
Biuletyn |
544093-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Zaklików
|
Regon |
83040913000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zachodnia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zaklików
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37470
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
158 738 476
|
Zamawiajacy fax |
158 738 324
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zaklikow.pl
|
Adres strony url |
www.zaklikow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020w ramach osi priorytetowej IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego Działanie 4.4 Kultura
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
1
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zaklikow.biuletyn.net
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Urząd Miejski w Zaklikowie, ul. Zachodnia 15, 37 - 470 Zaklików, pokój nr 3
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Zaklikowie, ul. Zachodnia 15, 37 - 470 Zaklików, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Kultura i sztuka pogranicza regionów – renowacja późnorenesansowego kościoła p.w. Św. Trójcy w Zaklikowie wraz z adaptacją sal pokatechetycznych i dzwonnicy na ośrodek edukacji kulturalnej - dostawy i usługi związane z adaptacją sal pokatechetycznych i dzwonnicy
|
Numer referencyjny |
ZP.271.11.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1 Przedmiot zamówienia stanowią dostawy i usługi związane z adaptacją sal pokatechetycznych i dzwonnicy w szczególności:
a) Zakup i montaż lamp oświetleniowych i gniazd do sal pokatechetycznych – 1 kpl
b) Wykonanie i montaż przeszklenia wnęki w ramach aranżacji pomieszczenia dzwonnicy – 2 szt.
c) Wykonanie i montaż oświetlenia wnęki w ramach aranżacji pomieszczenia dzwonnicy – 6 kpl.
d) Wykonanie i montaż systemu podwieszania ornatów – 5 kpl
e) Wykonanie i montaż gabloty ekspozycyjnej w pomieszczeniu dzwonnicy – 1 szt.
f) Wykonanie i montaż oświetlenia gabloty ekspozycyjnej – 2 kpl.
g) Wykonanie i montaż tablicy informującej o zabytku i jego wartości historycznej – 1 szt., o parametrach: słupy – stal lakierowana i żeliwo lakierowane, tablica – stal lakierowana, powierzchnia ekspozycyjna – płyta MFP-L lakierowana. Montaż tablicy poprzez zabetonowanie rur kotwiących w fundamencie 40x40x100 cm.
h) Dostawa i montaż grzejników elektrycznych (promiennikowych) do sal pokatechetycznych – 4 szt, o parametrach: moc grzejników 600 W, zasilanie 230 V, stopień ochrony IPX 4, temperatura pracy 85 – 90 C, zaopatrzony w zawieszenia tylne i stelaż mocujący.
i) Dostawa umywalki przenośnej z jednym zlewem do Sali pokatechetycznej, o parametrach: wymiary 400x400x700 mm (bez wylewki), wyposażenie: zlew (300x240x100mm) i kran, dwa zbiorniki na wodę o pojemności 10 l (jeden na wodę czystą, drugi na wodę brudną), pompka 12V i grzałka do wody 100W/230V
2 Szczegółowy zakres zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ specyfikacja dostaw i usług oraz załączniku nr 4b do SIWZ zakres dostaw i usług. W przypadku, gdy dane określone w specyfikacji dostaw i usług są rozbieżne z zapisami zawartymi w załączniku nr 4b zakres dostaw i usług za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w specyfikacji dostaw i usług – Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie wszystkie prace niezbędne do realizacji zadania zgodnie ze specyfikacją dostaw i usług.
3 Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, do podanych w SIWZ, a wszelkie produkty określone w specyfikacji dostaw i usług oraz dokumentacji towarzyszącej pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego.
4 W przypadku, gdy w specyfikacji dostaw i usług oraz dokumentacji towarzyszącej Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5 Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem realizacji umowy, Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy).
6 Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z istniejącymi warunkami na adaptowanym obiekcie w celu prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Wizji w terenie Wykonawca dokonuje samodzielnie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39154000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu elementów ekspozycji stałej wystawowej w zakresie przeszkleń wnęk wraz z oświetleniem lub gabloty wystawowej wraz z oświetleniem o wartości minimum 20 000 zł
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. W przypadku wykazania przez Wykonawców, wartości niezbędnych do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia, przyjmuje się średni kurs publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany
2. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego zlecenia, kontraktu lub zamówienia większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić i podać wartość każdej z usług, o których mowa powyżej
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - dokument należy złożyć w terminie do 5 dni liczonym od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego.
2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w § VIII ust. 1- dokument należy złożyć w terminie do 5 dni liczonym od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego
3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § VIII ust. 1:
3.1 Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3.2 Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 3.1 lit a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3.2 stosuje się.
3.4 W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w terminie 5 dni liczonym od dnia otrzymania wezwania od Zamawiającego dostarczył:
1.1 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale V ust 1 pkt 1.2 ppkt 1.2.3 SIWZ
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ (załącznik nr 1 i załącznik nr 6 do SIWZ) dołączył do składanej oferty następujące dokumenty:
1.1 Formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ
1.2 Formularz cenowy – załącznik nr 3a do SIWZ
1.3 Dowód wniesienia wadium
1.4 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części udostępni swoje zasoby – załącznik nr 8 do SIWZ (w przypadku konieczności)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1 Pieniądzu;
3.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.3 Gwarancjach bankowych;
3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zaklikowie konto BSZK w Kraśniku o/Zaklików 07 8717 1093 2012 1200 0101 0006. Wymaga się, aby w tytule przelewu wpisane zostało jednoznacznie, że wadium dotyczy przetargu nieograniczonego na Kultura i sztuka pogranicza regionów – renowacja późnorenesansowego kościoła p.w. Św. Trójcy w Zaklikowie wraz z adaptacją sal pokatechetycznych i dzwonnicy na ośrodek edukacji kulturalnej - dostawy i usługi związane z adaptacją sal pokatechetycznych i dzwonnicy
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty.
6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi zawierać klauzulę zobowiązującą do zapłaty nieodwołalnie i bezwarunkowo na rzecz Zamawiającego kwoty wadium
w przypadkach określonych w ust. 12 i 13 niniejszego rozdziału.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający poza zmianami dopuszczonymi w ustawie (art. 144 ust. 1), przewiduje możliwość dokonania zmiany (przedłużenia) terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zajścia okoliczności, za które Strony nie ponoszą odpowiedzialności, w szczególności w przypadku przedłużającego się terminu realizacji robót budowlanych na obiekcie, uniemożliwiających wykonanie dostaw i usług przez Wykonawcę
|
IV 4 4 data |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 data |
2018-05-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – ofertę można złożyć na jedną lub obie części stanowiące przedmiot zamówienia określony w rozdziale III.
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia umowy ramowej.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa wart. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art.134 ust. 6 pkt 3
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Adres poczty elektronicznej zamawiającego: sekretariat@zaklikow.pl, adres strony internetowej: www.zaklikow.pl.
6. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.
7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje dokonania zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, zawarte są w rozdziale III ust. 7 SIWZ oraz projekcie umowy.
10. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.
11. Zamawiający nie zastrzega konieczności wykonania całości przedmiotu zamówienia osobiście przez Wykonawcę. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na zasadach określonych w SIWZ.
12. Wymagania i dodatkowe informacje dotyczące możliwości zatrudnienia podwykonawców zawarte są w projekcie umowy.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, których termin wykonywania jest dłuższy niż 12 m-cy.
14. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
15. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, których może dotyczyć oferta Wykonawcy
16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
17. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści zawartej umowy zgodnie z postanowieniami rozdziału XXIII ust. 7 SIWZ.
18. Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 24aa ustawy PZP, przewiduje dokonanie
w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbadanie, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
19. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020w ramach osi priorytetowej IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego Działanie 4.4 Kultura.
20. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
|