| GuidZP400 | 
						
															ac00ad07-3af5-458c-af3b-89292f3711b1
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															544013-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															59064843900000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Kwiatowa
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															1A
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Opoczno
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															26-300 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															łódzkie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															447 414 900
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															447 414 901
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.opocznopowiat.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Nazwa projektu programu | 
						
															Projekt pn. „Rozwój usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną przez Powiat Opoczyński” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.bip.opocznopowiat.pl
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.bip.opocznopowiat.pl
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Oferty należy składać osobiście lub za pośrednictwem posłańca w biurze podawczym w Starostwie Powiatowym, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Starostwo Powiatowe w Opocznie, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															„Utworzenie bazy operatów sytuacyjno- wysokościowych z obrębów m. Opoczno i m. Drzewica oraz obrębów wiejskich powiatu opoczyńskiego”
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															OZ.272.10.2018
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															2
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Utworzenie bazy operatów sytuacyjno- wysokościowych  z obrębów m. Opoczno i m. Drzewica oraz obrębów wiejskich               powiatu opoczyńskiego, w ramach projektu pn. „Rozwój usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną przez Powiat Opoczyński” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, z podziałem na dwa zadania:
ZADANIE I – Utworzenie bazy operatów sytuacyjno- wysokościowych  z obrębów m. Opoczno i m. Drzewica 
- dla m. Opoczno:
a)	duże opracowania – dokumentacja powstała do 2014r.
b)	jednostkowe/małe opracowania – dokumentacja powstała do 2005r.
- dla m. Drzewica:
a)	duże opracowania – dokumentacja powstała do 2014r.
b)	jednostkowe/małe opracowania – dokumentacja powstała do 2014r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku:
 „Warunki techniczne - Utworzenie bazy operatów sytuacyjno- wysokościowych  z obrębów m. Opoczno i m. Drzewica” – załącznik nr 6 do SIWZ
ZADANIE II – Utworzenie bazy operatów sytuacyjno- wysokościowych  z obrębów wiejskich powiatu opoczyńskiego 
a)	duże opracowania – dokumentacja powstała do 2014r.
b)	jednostkowe/małe opracowania – dokumentacja powstała do 2005r., oraz dla części obrębów wchodzących w obszar objęty sekcjami 133.122, 133.123, 133.144, 133.211, 133.214, 133.412, 123.443, 133.112- dokumentacja powstała do 2014r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku:
 „Warunki techniczne - Utworzenie bazy operatów sytuacyjno- wysokościowych  z obrębów wiejskich” – załącznik nr 7 do SIWZ
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															72310000-1
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Data zakonczenia | 
						
															2019-05-21T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. 
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. 
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															a) Wykonawcy:
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania spełni minimalny warunek/doświadczenia zawodowego/  jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje  co najmniej 1 usługę – skanowanie i utworzenie bazy operatów wchodzących w skład zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemie „Ośrodek” o wartości co najmniej 50 000,00zł.
b) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone: 
Wykonawca dysponuje/ będzie dysponował:
a) co najmniej 2 osobami  posiadającymi doświadczenie w skanowaniu, digitalizacji, indeksacji i archiwizacji dokumentów zgromadzonych w zasobie geodezyjnym i kartograficznym; 
b) co najmniej 2 osobami, z których każda posiada aktualne geodezyjne uprawnienia zawodowe z zakresu nr 1: geodezyjne pomiary sytuacyjno- wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1.Formularz cenowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ. 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Informacje zawarte we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-04-23T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															12:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |