GuidZP400 |
efae0411-4244-4b13-9517-145e2adb0c64
|
Biuletyn |
543885-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
000306489
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kościelna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
136
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Parczew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
833552113
|
Zamawiajacy fax |
833552113
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spzozparczew.pl
|
Adres strony url |
www.spzozparczew.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Modernizacja SOR SPZOZ w Parczewie w celu zagwarantowania bezpieczeństwa mieszkańców powiatu parczewskiego – uzupełnienie wyposażenia w celu bezawaryjnego funkcjonowania Oddziału” nr POIS.09.01.00-00-0160/17 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzozparczew.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozparczew.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lu osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Parczewie, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, Sekretariat pokój nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Zakup zestawu laparoskopowego na potrzeby SOR” w ramach projektu „Modernizacja SOR SPZOZ w Parczewie w celu zagwarantowania bezpieczeństwa mieszkańców powiatu parczewskiego – uzupełnienie wyposażenia w celu bezawaryjnego funkcjonowania Oddziału”
|
Numer referencyjny |
SPZOZ.V.ZP-3520/6/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu laparoskopowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. 2. Zamówienie obejmuje Laparoskop i Insuflator endoskopowy CO2, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: minimum 24 miesiące; oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 4. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamówienie finansowane jest w ramach projektu „Modernizacja SOR SPZOZ w Parczewie w celu zagwarantowania bezpieczeństwa mieszkańców powiatu parczewskiego – uzupełnienie wyposażenia w celu bezawaryjnego funkcjonowania Oddziału” nr POIS.09.01.00-00-0160/17 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. 6.Oferowany przedmiot zamówienia wymieniony w Zestawieniach parametrów technicznych musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 r., dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wolny od jakichkolwiek wad prawnych lub fizycznych. Dostarczane wyroby medyczne muszą spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r (t. j. Dz.U. 2017r., poz. 211 ze zm.) i posiadać oznaczenie znakiem CE. 7. Termin realizacji umowy: do 35 dni od dnia zawarcia umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Informacje na temat katalogow |
Termin zapłaty wynosi do 60 dni od dnia złożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum dwie (2) dostawy laparoskopów, każda o wartości minimalnej 200 000,00 PLN oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) załącznik dotyczący Parametrów technicznych oraz Warunków gwarancji i serwisu; 5) materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia w formularzu parametrów technicznych wskazanych w Załączniku Nr 4 do SIWZ; Jeżeli foldery/ katalogi/ ulotki nie będą określały niektórych cech i parametrów wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ, Zamawiający w odniesieniu do tych cech i parametrów wymaga dostarczenia oświadczenia producenta określającego te cechy i parametry oferowanych wyrobów; 6) pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik; 7)Deklarację zgodności WE, oferowanych wyrobów, wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017. poz. 211 ze zm.); 8) Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
7) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|