| GuidZP400 | 
						
															efae0411-4244-4b13-9517-145e2adb0c64
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															543885-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															000306489
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Kościelna
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															136
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Parczew
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															21-200
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															lubelskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															833552113
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															833552113
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															zamowienia@spzozparczew.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.spzozparczew.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Nazwa projektu programu | 
						
															"Modernizacja SOR SPZOZ w Parczewie w celu zagwarantowania bezpieczeństwa mieszkańców powiatu parczewskiego – uzupełnienie wyposażenia w celu bezawaryjnego funkcjonowania Oddziału” nr POIS.09.01.00-00-0160/17 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															9
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.spzozparczew.pl
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.spzozparczew.pl
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lu osobiście 
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Parczewie, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, Sekretariat pokój nr 1
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															"Zakup zestawu laparoskopowego na potrzeby SOR” w ramach projektu „Modernizacja SOR SPZOZ w Parczewie w celu zagwarantowania bezpieczeństwa mieszkańców powiatu parczewskiego – uzupełnienie wyposażenia w celu bezawaryjnego funkcjonowania Oddziału”
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															SPZOZ.V.ZP-3520/6/2018
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1.Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu laparoskopowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. 2. Zamówienie obejmuje Laparoskop i Insuflator endoskopowy CO2, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: minimum 24 miesiące; oferowany okres  gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 4. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamówienie finansowane jest w ramach projektu „Modernizacja SOR SPZOZ w Parczewie w celu zagwarantowania bezpieczeństwa mieszkańców powiatu parczewskiego – uzupełnienie wyposażenia w celu bezawaryjnego funkcjonowania Oddziału” nr POIS.09.01.00-00-0160/17 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020. 6.Oferowany przedmiot zamówienia wymieniony w Zestawieniach parametrów technicznych musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 r., dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wolny od jakichkolwiek wad prawnych lub fizycznych. Dostarczane wyroby medyczne muszą spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r (t. j. Dz.U. 2017r., poz. 211 ze zm.) i posiadać oznaczenie znakiem CE. 7. Termin realizacji umowy: do 35 dni od dnia zawarcia umowy
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															33100000-1
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w dniach | 
						
															35
													 | 
					
							                									
						| Informacje na temat katalogow | 
						
															Termin zapłaty wynosi do 60 dni od dnia złożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum dwie (2) dostawy laparoskopów, każda o wartości minimalnej 200 000,00 PLN oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) załącznik dotyczący Parametrów technicznych oraz Warunków gwarancji i serwisu; 5) materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego określone w Opisie przedmiotu zamówienia w formularzu parametrów technicznych wskazanych w Załączniku Nr 4 do SIWZ; Jeżeli foldery/ katalogi/ ulotki nie będą określały niektórych cech i parametrów wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ, Zamawiający w odniesieniu do tych cech i parametrów  wymaga  dostarczenia  oświadczenia  producenta  określającego  te  cechy  i  parametry  oferowanych wyrobów; 6) pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik; 7)Deklarację zgodności WE, oferowanych wyrobów, wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017. poz. 211 ze zm.); 8) Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
7)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-04-20T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															14:30
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															PL
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |