GuidZP400 |
34e0445f-b618-453d-bccb-6b033feffd1b
|
Biuletyn |
545096-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Marki
|
Regon |
52600900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. J. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
95
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Marki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05270
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 7811003 wew. 660
|
Zamawiajacy fax |
7811378
|
Zamawiajacy email |
agnieszka.moczulska@marki.pl
|
Adres strony url |
www.bip.marki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.marki.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.marki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Marki, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, kancelaria pok. 13
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych
|
Numer referencyjny |
WZP.271.29.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych wraz z opakowaniem.
Na materiałach promocyjnych oraz ich opakowaniach znajdować się będą następujące oznakowania :
a) herb Miasta Marki,
b) logo Marki włącz się,
c) Pan Cegiełka.
Załącznik nr 1 do SIWZ, zawiera wzory logotypów.
Szczegółowe informacje o logotypach znajdują się na stronie zamawiającego pod adresem: http://www.marki.pl/www/tag-herb
Obowiązki wykonawcy dotyczące każdej części:
1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek następujących pozycji:
– poz. 1, 3, 10, 20, 24, 34, 36, 41, 46, 58;
2. Zamawiający wymaga podania nazwy handlowej/typu/modelu/nazwy producenta oraz szczegółowego opisu wraz z fotografiami przedmiotu zamówienia.
1) Opis techniczny powinien odnosić się do oferowanego asortymentu i zawierać jego rzeczywiste dane. Jako fotografie/rysunki zamawiający traktować będzie także ilustracje z katalogów lub wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej z zaznaczeniem przedmiotów zamówienia, jakie wykonawca oferuje w postępowaniu.
W przypadku braku takiego katalogu oraz w odniesieniu do przedmiotów zamówienia niewystępujących w katalogach konieczne jest dołączenie szczegółowego opisu wszystkich pozycji z podaniem producentów. Opis powinien zawierać minimum dane umożliwiające ocenę zamawiającemu, czy dany przedmiot spełnia wymogi SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy próbek z nadrukami wszystkich rodzajów gadżetów (bez dodatkowego wynagrodzenia), stanowiących przedmiot umowy (tzn. po 1 sztuce każdego rodzaju gadżetu).
4. Zamawiający w terminie 2 dni roboczych od dnia doręczenia przez wykonawcę próbek z nadrukiem, o których mowa w pkt. 3, dokona ich zatwierdzenia lub zgłosi poprawki lub modyfikacje.
5. W przypadku wniesienia przez zamawiającego poprawek lub modyfikacji, wykonawca uwzględni je w dalszej realizacji umowy oraz przedstawi zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia poprawek lub modyfikacji – poprawione próbki gadżetów z nadrukami.
6. Zatwierdzenie przez zamawiającego próbek gadżetów promocyjnych, o którym mowa w pkt. 3, według procedury określonej powyżej, nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy, ani jej nie ogranicza.
7. Wykonawca po dokonaniu nadruku na materiałach wskazanych przez zamawiającego zapewni opakowanie materiałów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurz, wilgoć, wstrząsy, etc.). Nieodpowiednie zapakowanie materiałów będzie stanowić nienależyte wykonanie umowy. Koszt opakowania będzie wliczony w cenę przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, pod warunkiem nie przekroczenia wartości brutto umowy.
9. Realizacja zamówienia musi być zgodna z załącznikiem nr 1 do umowy oraz wytycznymi zamawiającego.
10. Przedmiot umowy będzie dostarczany partiami, wniesiony i rozładowany do siedziby zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez zamawiającego, w godzinach pracy zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę polegającą na wykonaniu i dostawie materiałów reklamowych zawierających nadruki wskazanych przez zamawiającego logotypów, której wartość wyniosła co najmniej 80 000,00 złotych brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdziale VIII SIWZ:
a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie (wykaz wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ);
b) zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów, w przypadku, gdy wykonawca wykazuje zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunków. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w przez zamawiającego:
a) opis i fotografie zaoferowanego asortymentu zawierających potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących minimalnych parametrów określonych w SIWZ wraz z podaniem producenta, parametrów o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia – rozdział VI SIWZ. UWAGA! Zamawiający wymaga aby załączone fotografie były wykonane w wersji kolorowej.
2. Próbki oferowanych pozycji asortymentowych:
– poz. 1, 3, 10, 20, 24, 34, 36, 41, 46, 58;
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Przy formach pieniężnych wpłacanych przelewem za termin wniesienia wadium uznaje się termin wpływu na rachunek zamawiającego nr 13 8015 0004 0190 5915 2021 0008 z adnotacją „wadium – wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych”.
4. Skuteczne wniesienie wadium wnoszonego w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Przy wyborze formy pieniężnej wadium kopia dowodu dokonania wpłaty wadium przelewem musi znajdować się w kopercie z ofertą.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia, o którym mowa w pkt. 2, do oferty musi być dołączony oryginał dokumentu ustanawiającego wadium na okres związania ofertą. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|