Dostawa materiałow biurowychniezbędnych do realizacji projektu "Od szkolenia do zatrudnienia - EFS" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Data publikacji 2018-04-16
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545641-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia– EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do siedziby Podlaskiej WK OHP w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy, w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniu: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załączniki nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin „nowe” użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot nie były wcześniej używane. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 12 miesięcznego terminu gwarancji (ważności materiałów) od dnia dostawy tych materiałów. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów biurowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ca3e455-1146-4fc5-b6b1-a1bdb460c527
Biuletyn 545641-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Regon 700128000000
Zamawiajacy adres ulica Tamka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-349
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 578 47 01/02
Zamawiajacy fax 22 578 47 47
Zamawiajacy email komendaglownaohp@ohp.pl
Adres strony url http://www.ohp.pl
Adres strony internetowej http://www.podlaska-bip.php.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.podlaska-bip.php.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu POWR.01.03.01-00-0001/17
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Wszczynający postępowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego: Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku ul. Ciepła 40, 15-472 Białystok NIP: 542-00-00-966; REGON: 001036678 Tel./Fax: 85 651-61-87 e-mail: podlaska@ohp.pl www.podlaska-bip.ohp.pl reprezentowana przez: Adam Krzysztof Romatowski – Wojewódzki Komendant OHP w Białymstoku na podstawie udzielonego pełnomocnictwa nr KG.BPEW.012.1.16.2018 z dnia 21.02.2018 r.
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.podlaska-bip.ohp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.podlaska-bip.ohp.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałow biurowychniezbędnych do realizacji projektu "Od szkolenia do zatrudnienia - EFS" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny PWK.POA.ZP.271.19.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia– EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do siedziby Podlaskiej WK OHP w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy, w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniu: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załączniki nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin „nowe” użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot nie były wcześniej używane. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 12 miesięcznego terminu gwarancji (ważności materiałów) od dnia dostawy tych materiałów. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów biurowych.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 5
Informacje na temat katalogow Realizacja zamówienia 5 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie materiałów biurowych o wartości zamówienia (umowy) min. 8.000 zł brutto każde ( w przypadku zamówień realizowanych, zamówienia winno być zrealizowane na wartość min. 8.000 zł brutto). Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz usług.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA PRZEDSTAWIENIA OŚWIADCZEŃ, ANI DOKUMENTÓW W TYM ZAKRESIE.
Zakresie warunkow udzialu ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA PRZEDSTAWIENIA OŚWIADCZEŃ, ANI DOKUMENTÓW W TYM ZAKRESIE.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA PRZEDSTAWIENIA OŚWIADCZEŃ, ANI DOKUMENTÓW W TYM ZAKRESIE.
Inne dokumenty niewymienione 1. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – opracowane wg druków dołączonych do SIWZ – Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 1.2. Wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, ocenie podlegać będzie każda dostawa materiałów biurowych o wartości zamówienia (umowy) min. 8.000 zł brutto (w przypadku zamówień realizowanych, zamówienia winno być zrealizowane na wartość min. 8.000 zł brutto). – z podaniem nazwy podmiotu, któremu była świadczona dostawa, okresu realizacji (od‐do), kwoty zamówienia (umowy) w zł brutto – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany ‐ opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji ‐ Załącznik nr 6 do SIWZ. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579, ze zm.) , wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy; b) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne) mające wpływ na realizację umowy; c) wystąpienie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które maja wpływ na terminy realizacji zamówienia. 3. Niedopuszczalna jest jednak, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie wykonawcy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)