GuidZP400 |
8ca3e455-1146-4fc5-b6b1-a1bdb460c527
|
Biuletyn |
545641-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
|
Regon |
700128000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Tamka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-349
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 578 47 01/02
|
Zamawiajacy fax |
22 578 47 47
|
Zamawiajacy email |
komendaglownaohp@ohp.pl
|
Adres strony url |
http://www.ohp.pl
|
Adres strony internetowej |
http://www.podlaska-bip.php.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.podlaska-bip.php.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
POWR.01.03.01-00-0001/17
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Wszczynający postępowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego:
Podlaska Wojewódzka Komenda
Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
ul. Ciepła 40, 15-472 Białystok
NIP: 542-00-00-966; REGON: 001036678
Tel./Fax: 85 651-61-87
e-mail: podlaska@ohp.pl
www.podlaska-bip.ohp.pl
reprezentowana przez:
Adam Krzysztof Romatowski – Wojewódzki Komendant OHP w Białymstoku
na podstawie udzielonego pełnomocnictwa nr KG.BPEW.012.1.16.2018 z dnia 21.02.2018 r.
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.podlaska-bip.ohp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.podlaska-bip.ohp.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałow biurowychniezbędnych do realizacji projektu "Od szkolenia do zatrudnienia - EFS" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Numer referencyjny |
PWK.POA.ZP.271.19.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia– EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do siedziby Podlaskiej WK OHP w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy, w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniu: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załączniki nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin „nowe” użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot nie były wcześniej używane. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 12 miesięcznego terminu gwarancji (ważności materiałów) od dnia dostawy tych materiałów. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów biurowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
5
|
Informacje na temat katalogow |
Realizacja zamówienia 5 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie materiałów biurowych o wartości zamówienia (umowy) min. 8.000 zł brutto każde ( w przypadku zamówień realizowanych, zamówienia winno być zrealizowane na wartość min. 8.000 zł brutto).
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz usług.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA PRZEDSTAWIENIA OŚWIADCZEŃ, ANI DOKUMENTÓW W TYM ZAKRESIE.
|
Zakresie warunkow udzialu |
ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA PRZEDSTAWIENIA OŚWIADCZEŃ, ANI DOKUMENTÓW W TYM ZAKRESIE.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA PRZEDSTAWIENIA OŚWIADCZEŃ, ANI DOKUMENTÓW W TYM ZAKRESIE.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – opracowane wg druków dołączonych do SIWZ – Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ;
1.2. Wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, ocenie podlegać będzie każda dostawa materiałów biurowych o wartości zamówienia (umowy) min. 8.000 zł brutto (w przypadku zamówień realizowanych, zamówienia winno być zrealizowane na wartość min. 8.000 zł brutto). – z podaniem nazwy podmiotu, któremu była świadczona dostawa, okresu realizacji (od‐do), kwoty zamówienia (umowy) w zł brutto – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany ‐ opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji ‐ Załącznik nr 6 do SIWZ.
1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1.4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579, ze zm.) , wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a) zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy;
b) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne) mające wpływ na realizację umowy;
c) wystąpienie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które maja wpływ na terminy realizacji zamówienia.
3. Niedopuszczalna jest jednak, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|