1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo – etap I” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 – działanie 2.3.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawierającymi się w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji – dla umów podpisanych od 1 stycznia 2018 r.”, umieszczonym na stronie internetowej: http://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r/
3. Zadania informacyjno-promocyjne obejmują:
a) zaprojektowanie, wykonanie, sukcesywną dostawę 17 tablic informacyjnych wraz z konstrukcją, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji projektu graficznego (dostawa sukcesywna);
b) zaprojektowanie, wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych oraz ulotek informujących o projekcie, termin realizacji: 3 tygodnie od akceptacji projektów graficznych przez zamawiającego (dostawa jednorazowa);
c) usługę informacyjno-promocyjną polegającą na:
• zorganizowaniu konkursu plastycznego w klasach 1-3 w szkołach podstawowych na terenie gminy Żukowo, jednorazowo w roku 2019;
• przygotowaniu i obsłudze stoiska informacyjnego na 3 imprezach plenerowych (Sobótki w Żukowie w roku 2018, 2019 i 2020);
• zredagowaniu i zamieszczeniu ogłoszeń prasowych, dotyczących realizacji projektu, w prasie lokalnej - 6 w okresie trwania umowy, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji wersji ogłoszenia przed jego publikacją w prasie;
• produkcji spotu i emisji komunikatów radiowych, dotyczących realizacji projektu, w radiu lokalnym - 6 w okresie trwania umowy, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji wersji komunikatu przed jego emisją w radiu;
zgodnie z formularzem rzeczowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ) i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 3 do SIWZ).
4. Dostawa tablic informacyjnych oprócz sprzedaży obejmuje również: załadunek, transport i rozładunek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Żukowo.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilości wskazanych w formularzu rzeczowo-cenowym. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwało roszczenie z tego tytułu.
6. Przedmiot umowy (tablice informacyjne i artykuły promocyjne) powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad i pochodzić z bieżącej produkcji.
7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dwa bezpłatne egzemplarze tytułu prasowego, z dnia w którym ukazała się publikacja ogłoszenia prasowego.
8. Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych będzie odbywała się na podstawie telefonicznego zamówienia, potwierdzonego pocztą elektroniczną.
9. Obowiązek ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu i rozładunku spoczywa na Wykonawcy.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie towaru powstałe w trakcie załadunku, transportu i rozładunku.
11. Każdorazowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie poprzedzony kontrolą ilości i jakości przeprowadzoną przez przedstawiciela Zamawiającego.
12. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia opisanemu w SIWZ, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zgodnego z zamówieniem w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego.
13. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem przedmiotu zamówienia poniesie Wykonawca.
14. Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania umowy.
15. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił - minimum 5 lat gwarancji na dostarczone tablice informacyjne wraz z konstrukcją.
16. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił – minimum 24 miesiące gwarancji na dostarczone artykuły promocyjne.
17. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
b233cddd-39b0-4ad2-99dc-760549075d16
|
Biuletyn |
545790-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o.
|
Regon |
220793020
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pod Otomino
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żukowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-330
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 (58) 586 75 86
|
Zamawiajacy email |
k.redzimska@skzukowo.pl
|
Adres strony url |
www.skzukowo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo – etap I” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 – działanie 2.3.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka komunalna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.skzukowo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
"Spółka Komunalna Żukowo" Sp. z o.o. ul. Pod Otomino 44, 83-330 Żukowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo – etap I”
|
Numer referencyjny |
ZP/7/D/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań informacyjno-promocyjnych w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Żukowo – etap I” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 – działanie 2.3.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawierającymi się w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji – dla umów podpisanych od 1 stycznia 2018 r.”, umieszczonym na stronie internetowej: http://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r/
3. Zadania informacyjno-promocyjne obejmują:
a) zaprojektowanie, wykonanie, sukcesywną dostawę 17 tablic informacyjnych wraz z konstrukcją, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji projektu graficznego (dostawa sukcesywna);
b) zaprojektowanie, wykonanie i dostawę artykułów promocyjnych oraz ulotek informujących o projekcie, termin realizacji: 3 tygodnie od akceptacji projektów graficznych przez zamawiającego (dostawa jednorazowa);
c) usługę informacyjno-promocyjną polegającą na:
• zorganizowaniu konkursu plastycznego w klasach 1-3 w szkołach podstawowych na terenie gminy Żukowo, jednorazowo w roku 2019;
• przygotowaniu i obsłudze stoiska informacyjnego na 3 imprezach plenerowych (Sobótki w Żukowie w roku 2018, 2019 i 2020);
• zredagowaniu i zamieszczeniu ogłoszeń prasowych, dotyczących realizacji projektu, w prasie lokalnej - 6 w okresie trwania umowy, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji wersji ogłoszenia przed jego publikacją w prasie;
• produkcji spotu i emisji komunikatów radiowych, dotyczących realizacji projektu, w radiu lokalnym - 6 w okresie trwania umowy, termin realizacji: 2 tygodnie od złożenia zamówienia, po wcześniejszej akceptacji wersji komunikatu przed jego emisją w radiu;
zgodnie z formularzem rzeczowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ) i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 3 do SIWZ).
4. Dostawa tablic informacyjnych oprócz sprzedaży obejmuje również: załadunek, transport i rozładunek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Żukowo.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilości wskazanych w formularzu rzeczowo-cenowym. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwało roszczenie z tego tytułu.
6. Przedmiot umowy (tablice informacyjne i artykuły promocyjne) powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad i pochodzić z bieżącej produkcji.
7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dwa bezpłatne egzemplarze tytułu prasowego, z dnia w którym ukazała się publikacja ogłoszenia prasowego.
8. Realizacja zadań informacyjno-promocyjnych będzie odbywała się na podstawie telefonicznego zamówienia, potwierdzonego pocztą elektroniczną.
9. Obowiązek ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu i rozładunku spoczywa na Wykonawcy.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie towaru powstałe w trakcie załadunku, transportu i rozładunku.
11. Każdorazowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie poprzedzony kontrolą ilości i jakości przeprowadzoną przez przedstawiciela Zamawiającego.
12. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia opisanemu w SIWZ, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zgodnego z zamówieniem w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia nieprawidłowości przez Zamawiającego.
13. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem przedmiotu zamówienia poniesie Wykonawca.
14. Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania umowy.
15. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił - minimum 5 lat gwarancji na dostarczone tablice informacyjne wraz z konstrukcją.
16. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił – minimum 24 miesiące gwarancji na dostarczone artykuły promocyjne.
17. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany przez zamawiającego termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy przez 36 miesięcy lub do czasu wyczerpania zakresu rzeczowego i finansowego umowy, w zależności co nastąpi pierwsze.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz oferty, formularz rzeczowo-cenowy, kopia potwierdzenia wniesienia wadium - dokument zalecany do załączenia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 2 000 PLN.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego nr 76 8328 0007 2001 0014 1989 0002, SGB-Bank S.A., z dopiskiem: „wadium - dotyczy postępowania nr ZP/7/D/18”.
Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego.
4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). – e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w siedzibie zamawiającego: ul. Pod Otomino 44, 83-330 Żukowo w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500 lub przesłanie na powyższy adres. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie zamawiającego i oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu.
7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp.
9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na zasadach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy pzp zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) zmiana obowiązujących stawek podatkowych;
b) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
d) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez zamawiającego zakresu rzeczowego i finansowego umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, zobowiązany będzie do wniesienia, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy.
|