Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i kserokopiarek poligraficznych oraz materiałów biurowych do Kancelarii Senatu

Data publikacji 2018-04-16
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Kancelaria Senatu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545234-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 229934001, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i kserokopiarek poligraficznych oraz materiałów biurowych do Kancelarii Senatu.
1.2. Zamawiający, zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp, podzielił zamówienie na trzy części.
- I część zamówienia - dostawa 4000 ryz papieru w formacie A4 do drukarek i kserokopiarek;
- II część zamówienia - dostawa 4000 ryz papieru w formacie A4 do kserokopiarek poligraficznych;
- III część zamówienia - dostawa materiałów biurowych.
1.3. W przypadku powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty - stanowiącym załącznik
nr 4 do SIWZ - części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om, i podania przez wykonawcę firmy/firm podwykonawcy/ów. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający uzna, że wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy/ów.
1.4. Szczegóły dotyczące każdej części zamówienia znajdują się w załącznikach: odpowiednio - załącznik nr 1, nr 2 i nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7d432b53-8f11-4436-9594-217f350bc9a5
Biuletyn 545234-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Senatu
Regon 00139380011000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226949035
Zamawiajacy fax +48226949213
Zamawiajacy email bpko@senat.gov.pl
Adres strony url www.senat.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Senatu
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.senat.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.senat.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta w formie pisemnej złożona osobiście, albo za pośrednictwem kuriera lub poczty, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Punkt podawczy Kancelarii Senatu, budynek „N” Kancelarii Sejmu, al. Na Skarpie, od strony Parku Kultury im. Rydza Śmigłego, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00, tel.: 22 694 95 77.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i kserokopiarek poligraficznych oraz materiałów biurowych do Kancelarii Senatu
Numer referencyjny BPKO.ZZP.350.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i kserokopiarek poligraficznych oraz materiałów biurowych do Kancelarii Senatu. 1.2. Zamawiający, zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp, podzielił zamówienie na trzy części. - I część zamówienia - dostawa 4000 ryz papieru w formacie A4 do drukarek i kserokopiarek; - II część zamówienia - dostawa 4000 ryz papieru w formacie A4 do kserokopiarek poligraficznych; - III część zamówienia - dostawa materiałów biurowych. 1.3. W przypadku powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty - stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om, i podania przez wykonawcę firmy/firm podwykonawcy/ów. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający uzna, że wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy/ów. 1.4. Szczegóły dotyczące każdej części zamówienia znajdują się w załącznikach: odpowiednio - załącznik nr 1, nr 2 i nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22993400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnej na dzień złożenia, specyfikacji papieru (I część i II część zamówienia), potwierdzającej parametry techniczne oferowanego papieru.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikiem do formularza oferty w przypadku złożenia oferty na III część zamówienia; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia; 3) pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę/osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje zmiany umowy (dot. I części i II części zamówienia), w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę I części i II części zamówienia.
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa 4000 ryz papieru w formacie A4 do drukarek i kserokopiarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.1. Przedmiotem I części zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu 4000 ryz papieru w formacie A4 do drukarek i kserokopiarek. 1.2. 1 ryza papieru musi zawierać 500 arkuszy (kartek). Papier będzie zastosowany we wszystkich dostępnych drukarkach laserowych i urządzeniach biurowych. 1.3. Miejscem dostawy jest siedziba zamawiającego, ul. Wiejska 6/8, Warszawa. 1.4. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego. 1.5. Szczegóły dotyczące I części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa do Kancelarii Senatu 4000 ryz papieru w formacie A4 do kserokopiarek poligraficznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.1. Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu 4000 ryz papieru w formacie A4 do kserokopiarek poligraficznych. 1.2. 1 ryza papieru musi zawierać 500 arkuszy (kartek). Papier będzie wykorzystywany w kserokopiarkach poligraficznych. 1.3. Miejscem dostawy jest siedziba zamawiającego, ul. Wiejska 6/8, Warszawa. 1.4. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego. 1.5. Szczegóły dotyczące II części zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa do Kancelarii Senatu materiałów biurowych wyszczególnionych w załączniku do formularza oferty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem III części zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu materiałów biurowych wyszczególnionych w załączniku do formularza oferty. 2. Dostawa materiałów biurowych będzie odbywać się sukcesywnie, do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie. O terminie dostawy zamawiający zawiadomi wykonawcę faksem lub drogą elektroniczną, wskazując asortyment i liczbę zamawianych materiałów biurowych. 3. Wymagany termin dostawy - do 10 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zamówienia. W przypadku skrócenia tego terminu oferta otrzyma punkty w kryterium „termin dostawy” – patrz pkt 16.1.2. SIWZ. 4. Szczegóły dotyczące III części zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)