GuidZP400 |
32ccfe4d-0328-4e62-80c8-eac74417d657
|
Biuletyn |
544812-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
|
Regon |
000288981
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wybrzeże L.Pasteura
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-367
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7841174
|
Zamawiajacy fax |
71 7840045
|
Zamawiajacy email |
monika.komorowska@am.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.umed.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umed.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umed.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A.111.1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów sanitarno – medycznych i środków do dezynfekcji na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, Część A – Dostawa artykułów sanitarno - medycznych, Część B – Dostawa środków do dezynfekcji
|
Numer referencyjny |
UMW/AZ/PN-36/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów sanitarno – medycznych i środków do dezynfekcji na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, które zostało podzielone na dwie, osobno oceniane części: Część A – Dostawa artykułów sanitarno – medycznych, Część B – Dostawa środków do dezynfekcji. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 2A, 2B (Formularze asortymentowo-cenowe dla części A i dla części B). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umów określa wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Podane w Formularzu asortymentowo cenowym (załączniki nr 2A, 2B do SIWZ) ilości stanowią tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych artykułów w ilości przedstawionej w Formularzu asortymentowo-cenowym, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników – Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 5 dni roboczych (tj.: od poniedziałku do piątku) od daty otrzymania pisemnego zamówienia (drogą elektroniczną lub faksem). Zamawiający wymaga, by oferowane artykuły posiadały odpowiednie atesty, znaki jakościowe i były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnymi przepisami oraz spełniały wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym (załączniki nr 2A, 2B do SIWZ). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (załączniki nr 1A, 1B do SIWZ) łączną cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Miejscem dostawy jest: Dział Transportu i Zaopatrzenia UMW (magazyn - wjazd na teren Uniwersytetu Medycznego od ul. Marcinkowskiego), Wybrzeże L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
16
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwotę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż przez okres 16 miesięcy od dnia podpisania umowy. Termin realizacji jednorazowej dostawy – do 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia (część A i część B).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1A, nr 1B do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Formularz asortymentowo - cenowy (wzór – załącznik nr 2A, nr 2B do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do SIWZ) – wypełnione przez Wykonawcę, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Stron i zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, 4) braku dostępności zaoferowanego artykułu (np. z powodu zakończenia produkcji lub wycofania z rynku) – w takim przypadku dopuszcza się możliwość dostarczenia innego artykułu o parametrach i właściwościach zgodnych z wymaganiami podanymi w załączniku nr 2 do umowy i po cenie nie wyższej niż cena wymienianego artykułu. 3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ze strony Zamawiającego pracownikiem upoważnionym do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach zamówienia jest: mgr Joanna Czopik – Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW – faks 71 / 784-00-45;
e-mail: joanna.czopik@umed.wroc.pl
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część A – Dostawa artykułów sanitarno - medycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
16
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2A (Formularze asortymentowo-cenowe dla części A). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umów określa wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
Podane w Formularzu asortymentowo cenowym (załącznik nr 2A do SIWZ) ilości stanowią tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych artykułów w ilości przedstawionej w Formularzu asortymentowo-cenowym, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników – Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 5 dni roboczych (tj.: od poniedziałku do piątku) od daty otrzymania pisemnego zamówienia (drogą elektroniczną lub faksem). Zamawiający wymaga, by oferowane artykuły posiadały odpowiednie atesty, znaki jakościowe i były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnymi przepisami oraz spełniały wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2A do SIWZ). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1A do SIWZ) łączną cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część B – Dostawa środków do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
16
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2B (Formularze asortymentowo-cenowe dla części B). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umów określa wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Podane w Formularzu asortymentowo cenowym (załącznik nr 2B do SIWZ) ilości stanowią tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych artykułów w ilości przedstawionej w Formularzu asortymentowo-cenowym, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników – Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 5 dni roboczych (tj.: od poniedziałku do piątku) od daty otrzymania pisemnego zamówienia (drogą elektroniczną lub faksem). Zamawiający wymaga, by oferowane artykuły posiadały odpowiednie atesty, znaki jakościowe i były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnymi przepisami oraz spełniały wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2B do SIWZ). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1B do SIWZ) łączną cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
|
| |