Sukcesywna dostawa artykułów sanitarno – medycznych i środków do dezynfekcji na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, Część A – Dostawa artykułów sanitarno - medycznych, Część B – Dostawa środków do dezynfekcji

Data publikacji 2018-04-16
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544812-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów sanitarno – medycznych i środków do dezynfekcji na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, które zostało podzielone na dwie, osobno oceniane części: Część A – Dostawa artykułów sanitarno – medycznych, Część B – Dostawa środków do dezynfekcji. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 2A, 2B (Formularze asortymentowo-cenowe dla części A i dla części B). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umów określa wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Podane w Formularzu asortymentowo cenowym (załączniki nr 2A, 2B do SIWZ) ilości stanowią tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych artykułów w ilości przedstawionej w Formularzu asortymentowo-cenowym, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników – Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 5 dni roboczych (tj.: od poniedziałku do piątku) od daty otrzymania pisemnego zamówienia (drogą elektroniczną lub faksem). Zamawiający wymaga, by oferowane artykuły posiadały odpowiednie atesty, znaki jakościowe i były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnymi przepisami oraz spełniały wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym (załączniki nr 2A, 2B do SIWZ). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (załączniki nr 1A, 1B do SIWZ) łączną cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Miejscem dostawy jest: Dział Transportu i Zaopatrzenia UMW (magazyn - wjazd na teren Uniwersytetu Medycznego od ul. Marcinkowskiego), Wybrzeże L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 32ccfe4d-0328-4e62-80c8-eac74417d657
Biuletyn 544812-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 000288981
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A.111.1
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów sanitarno – medycznych i środków do dezynfekcji na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, Część A – Dostawa artykułów sanitarno - medycznych, Część B – Dostawa środków do dezynfekcji
Numer referencyjny UMW/AZ/PN-36/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów sanitarno – medycznych i środków do dezynfekcji na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, które zostało podzielone na dwie, osobno oceniane części: Część A – Dostawa artykułów sanitarno – medycznych, Część B – Dostawa środków do dezynfekcji. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 2A, 2B (Formularze asortymentowo-cenowe dla części A i dla części B). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umów określa wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Podane w Formularzu asortymentowo cenowym (załączniki nr 2A, 2B do SIWZ) ilości stanowią tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych artykułów w ilości przedstawionej w Formularzu asortymentowo-cenowym, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników – Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 5 dni roboczych (tj.: od poniedziałku do piątku) od daty otrzymania pisemnego zamówienia (drogą elektroniczną lub faksem). Zamawiający wymaga, by oferowane artykuły posiadały odpowiednie atesty, znaki jakościowe i były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnymi przepisami oraz spełniały wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym (załączniki nr 2A, 2B do SIWZ). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (załączniki nr 1A, 1B do SIWZ) łączną cenę realizacji przedmiotu zamówienia. Miejscem dostawy jest: Dział Transportu i Zaopatrzenia UMW (magazyn - wjazd na teren Uniwersytetu Medycznego od ul. Marcinkowskiego), Wybrzeże L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 16
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwotę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż przez okres 16 miesięcy od dnia podpisania umowy. Termin realizacji jednorazowej dostawy – do 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia (część A i część B).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1A, nr 1B do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Formularz asortymentowo - cenowy (wzór – załącznik nr 2A, nr 2B do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do SIWZ) – wypełnione przez Wykonawcę, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Stron i zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, 4) braku dostępności zaoferowanego artykułu (np. z powodu zakończenia produkcji lub wycofania z rynku) – w takim przypadku dopuszcza się możliwość dostarczenia innego artykułu o parametrach i właściwościach zgodnych z wymaganiami podanymi w załączniku nr 2 do umowy i po cenie nie wyższej niż cena wymienianego artykułu. 3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ze strony Zamawiającego pracownikiem upoważnionym do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach zamówienia jest: mgr Joanna Czopik – Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW – faks 71 / 784-00-45; e-mail: joanna.czopik@umed.wroc.pl

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część A – Dostawa artykułów sanitarno - medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2A (Formularze asortymentowo-cenowe dla części A). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umów określa wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Podane w Formularzu asortymentowo cenowym (załącznik nr 2A do SIWZ) ilości stanowią tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych artykułów w ilości przedstawionej w Formularzu asortymentowo-cenowym, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników – Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 5 dni roboczych (tj.: od poniedziałku do piątku) od daty otrzymania pisemnego zamówienia (drogą elektroniczną lub faksem). Zamawiający wymaga, by oferowane artykuły posiadały odpowiednie atesty, znaki jakościowe i były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnymi przepisami oraz spełniały wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2A do SIWZ). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1A do SIWZ) łączną cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B – Dostawa środków do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 16
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2B (Formularze asortymentowo-cenowe dla części B). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umów określa wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Podane w Formularzu asortymentowo cenowym (załącznik nr 2B do SIWZ) ilości stanowią tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych artykułów w ilości przedstawionej w Formularzu asortymentowo-cenowym, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników – Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 5 dni roboczych (tj.: od poniedziałku do piątku) od daty otrzymania pisemnego zamówienia (drogą elektroniczną lub faksem). Zamawiający wymaga, by oferowane artykuły posiadały odpowiednie atesty, znaki jakościowe i były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnymi przepisami oraz spełniały wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2B do SIWZ). Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1B do SIWZ) łączną cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin realizacji jednorazowej dostawy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)