GuidZP400 |
98813959-c7e5-4762-aa4d-73083288f38e
|
Biuletyn |
545644-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Pszów
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pszowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
534
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44370
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 455 88 76
|
Zamawiajacy fax |
032 455 86 36
|
Zamawiajacy email |
urzad@pszow.pl
|
Adres strony url |
www.pszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt nr UDA-RPSL.11.01.04-24-02E3/17-00 pn. „Akademia Kompetencji”, dofinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2017-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.gmpszow.finn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Pszów - Kancelaria, ul. Pszowska 534, 44-370 Pszów, II budynek, II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup materiałów dydaktycznych dla SP nr 1, SP nr 2, SP nr 3 oraz SP nr 4 w Pszowie, w tym zakup urządzeń do Biofeedback (wraz ze szkoleniem) i terapii SI oraz sprzęt TIK w ramach projektu Akademia Kompetencji
|
Numer referencyjny |
IGK.271.6.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie
|
Okreslenie przedmiotu |
1.1. Przedmiotem postępowania jest zakup wyposażenia w ramach projektu „Akademia Kompetencji” dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs” na następujących częściach zamówienia, zamiennie nazywanych „zadaniami”:
- Część nr 1 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych,
- Część nr 3 Zakup i dostawa mebli i wyposażenia specjalistycznego (gabinet SI i gimnastyki korekcyjnej)
- Część nr 4 Zakup i dostawa wyposażenia Biofeedback (wraz ze szkoleniem),
na rzecz następujących jednostek:
- Szkoła Podstawowa nr 1 w Pszowie, przy ul. Romualda Traugutta 12
- Szkoła Podstawowa nr 2 w Pszowie, przy ul. Karola Miarki 16
- Szkoła Podstawowa nr 3 w Pszowie, przy ul. Armii Krajowej 50
- Szkoła Podstawowa nr 4 w Pszowie, przy ul. Niepodległości 99.
UWAGA: W RAMACH ZADANIA NR 4 SZKOLENIA DLA NAUCZYCIELI MOGĄ BYĆ ZORGANIZOWANE WSPÓLNIE jednak w ofercie wycenić należy każdą z części osobno (dla każdej szkoły osobno).
Wymaga się by wyposażenie było obligatoryjnie fabrycznie nowe, nieużywane.
1.2 Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, na wybranych kilka części lub wszystkie części zamówienia.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w formularzach cenowych stanowiących odpowiednio załączniki 4.1, 4.3 i 4.4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
50
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający wyznacza maksymalny [nieprzekraczalny] termin wykonania przedmiotu zamówienia na okres do 50 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawca zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia w Formularzu oferty. Może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 40 a 50 dniami kalendarzowymi, licząc od dnia zawarcia umowy.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i będzie podlegało ocenie punktowej w ramach kryteriów oceny ofert, dla każdej części zamówienia z osobna oraz zostanie określony w umowie na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie przez Wykonawcę.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie dla żadnej z części zamówienia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie dla żadnej z części zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków:
1. Dla części nr 1 i nr 3 Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
2. Dla części 4:
a) - doświadczenie Minimalne warunki/Opis sposobu dokonywania oceny warunku:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, jakim jest dostawa i konfiguracja wyposażenia Biofeedback.
b) - potencjał osobowy Minimalne warunki/Opis sposobu dokonywania oceny warunku:
Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe psychologiczne oraz co najmniej 2 letnie udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z metody EEG-Biofeedback i przeprowadziła, co najmniej jedno szkolenie przygotowujące nauczycieli do prowadzenia diagnozy, terapii i treningów metodą EEG-Biofeedback.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wyłącznie w odniesieniu do Części 4:
1. Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, ze Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
3. Dla części 4 (o ile dotyczy) - Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Działając zgodnie z art. 144 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty, w następujących przypadkach:
1) Zmiana będąca skutkiem działań organów państwowych polegająca na zmianie obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzeniu nowego podatku - w takim przypadku wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto Wykonawcy zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
2) Gdy nastąpią zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w takim przypadku zmiana umowy polegać będzie na dostosowaniu jej treści do obowiązujących przepisów prawa.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian do umowy, innych niż opisane w ust. 1, jeżeli będą one dozwolone na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy PZP.
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski (PL)
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wyznacza maksymalny [nieprzekraczalny] termin wykonania przedmiotu zamówienia na okres do 50 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawca zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia w Formularzu oferty. Może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 40 a 50 dniami kalendarzowymi, licząc od dnia zawarcia umowy.
3 Termin wykonania przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i będzie podlegało ocenie punktowej w ramach kryteriów oceny ofert, oraz zostanie określony w umowie na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie przez Wykonawcę.
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 4.1. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa mebli i wyposażenia specjalistycznego (gabinet SI i gimnastyki korekcyjnej)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wyznacza maksymalny [nieprzekraczalny] termin wykonania przedmiotu zamówienia na okres do 50 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawca zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia w Formularzu oferty. Może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 40 a 50 dniami kalendarzowymi, licząc od dnia zawarcia umowy.
3 Termin wykonania przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i będzie podlegało ocenie punktowej w ramach kryteriów oceny ofert, oraz zostanie określony w umowie na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie przez Wykonawcę.
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 4.3. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa wyposażenia Biofeedback (wraz ze szkoleniem)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33158400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wyznacza maksymalny [nieprzekraczalny] termin wykonania przedmiotu zamówienia na okres do 50 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawca zadeklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia w Formularzu oferty. Może zadeklarować termin wykonania przedmiotu zamówienia z przedziału pomiędzy 40 a 50 dniami kalendarzowymi, licząc od dnia zawarcia umowy.
3 Termin wykonania przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i będzie podlegało ocenie punktowej w ramach kryteriów oceny ofert, oraz zostanie określony w umowie na podstawie złożonego oświadczenia w tym zakresie przez Wykonawcę.
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 4.4. do SIWZ
|
| |