Cyfryzacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów wraz z implementacją kopii cyfrowych tych rejestrów w BDST powiatu krakowskiego

Data publikacji 2018-04-16
Data zakończenia 2018-04-25 00:00:00
Instytucja Powiat Krakowski
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi archiwizacji komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544980-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 729100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Cyfryzacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów wraz z implementacją kopii cyfrowych tych rejestrów w BDST powiatu krakowskiego”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w Warunkach Technicznych stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad32d3c9-ad08-42b5-a385-6bb17b611c40
Biuletyn 544980-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Krakowski
Regon 35155486700000
Zamawiajacy adres ulica Al. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30037
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 634 42 70
Zamawiajacy fax 126 335 294
Zamawiajacy email zp@powiat.krakow.pl
Adres strony url www.powiat.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,301329,2018.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia składane przez Wykonawców oferty wraz z załącznikami, dokumenty i oświadczenia uzupełnione w wyniku wezwania, zmiana oferty, powiadomienie Zamawiającego o wycofaniu złożonej przez wykonawcę oferty, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Pozostałe oświadczenia, zawiadomienia, wnioski i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie drogą elektroniczną (poczta elektroniczna lub faks).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Krakowie Al. Słowackiego 20 30-037 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Cyfryzacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów wraz z implementacją kopii cyfrowych tych rejestrów w BDST powiatu krakowskiego
Numer referencyjny GKiK/ZP-3/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Cyfryzacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów wraz z implementacją kopii cyfrowych tych rejestrów w BDST powiatu krakowskiego”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w Warunkach Technicznych stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72910000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 215
Informacje na temat katalogow Termin wykonania Przedmiotu Umowy obejmujący również kontrolę i odbiór opracowania przez Zamawiającego wraz z poprawą opracowania przez Wykonawcę, wynosi: 215 dni kalendarzowych. 1) I etap – 155 dni kalendarzowych, 2) II etap – 60 dni kalendarzowych.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b pkt 2 ustawy, zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z realizacją Przedmiotu Umowy, na cały okres realizacji zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł. W przypadku gdy okres, na który zawarta została polisa upływa przed zakończeniem okresu, na który zostanie zawarta umowa z zamawiającym, wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia polisy na w/w warunkach, obejmującej pozostały okres obowiązywania umowy z zamawiającym.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) w zakresie doświadczenia zawodowego: warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b pkt 3 ustawy, zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jednej usługi polegającej na cyfryzacji analogowych rejestrów ewidencji gruntów z pozyskaniem metadanych w zakresie co najmniej podmiotów ewidencyjnych, przedmiotów ewidencyjnych oraz implementacji kopii cyfrowych tych rejestrów w BDST, z jednoczesną integracją oraz osadzeniem metadanych i dokumentów cyfrowych w strukturach relacyjnej bazy danych, w ramach której opracowano co najmniej 15 tomów analogowych rejestrów ewidencji gruntów, a łączna ilość jednostek rejestrowych gruntowych w tej usłudze wynosiła co najmniej 800 sztuk. 2) w zakresie kadry technicznej: warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b pkt 3 ustawy, zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawcą wykaże, że dysponuje: co najmniej 2 osobami, z których każda posiada aktualne geodezyjne uprawnienia zawodowe z zakresu rozgraniczeń i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych (wynikające z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne - t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1629 z późn. zm.).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy. 5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić według wzoru, stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ; Opis zakresu prac w kolumnie 2 wykazu usług należy sporządzić w taki sposób, aby jednoznacznie wynikało, że zakres prac realizacji zamówienia obejmuje wszystkie czynności opisane w warunkach udziału w postępowaniu w rozdziale VI ust. 2 pkt 1). Ponadto zamawiający żąda, aby w kolumnie 6 wykazu usług wykonawca podał dane kontaktowe do osób, które mogą udzielić informacji o zakresie udzielonego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do samodzielnej weryfikacji prawidłowości podanych przez wykonawcę informacji. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić według wzoru, stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ;
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: Wypełniony Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, w którym należy podać: 1) cenę brutto za wykonanie zamówienia (w zł), 2) termin udzielonej rękojmi oraz gwarancji jakości wykonania (w miesiącach) 2. Do Formularza oferty należy załączyć oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ według wzorów, stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), ma obowiązek przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie stanowi załącznik nr 4a lub 4b do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium 1. Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Krakowie z dopiskiem „wadium–rejestry”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego do dnia 25.4.2018 r. do godz. 12:00 Numer rachunku 37 1560 0013 2568 2812 5880 0010 – Getin Noble Bank S.A. 4. Oryginał dokumentu gwarancyjnego lub poręczenia należy złożyć w Kasie zamawiającego, Al. Słowackiego 20, pok. 312, do dnia 25.4.2018 r. do godz. 12:00.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zasady i warunki zmiany zostały opisane we wzorze umowy, załączonym do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto wykonania zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Rękojmia i gwarancja jakości
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)