GuidZP400 |
ad32d3c9-ad08-42b5-a385-6bb17b611c40
|
Biuletyn |
544980-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Krakowski
|
Regon |
35155486700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30037
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 634 42 70
|
Zamawiajacy fax |
126 335 294
|
Zamawiajacy email |
zp@powiat.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/spkrakow,m,301329,2018.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia składane przez Wykonawców oferty wraz z załącznikami, dokumenty i oświadczenia uzupełnione w wyniku wezwania, zmiana oferty, powiadomienie Zamawiającego o wycofaniu złożonej przez wykonawcę oferty, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Pozostałe oświadczenia, zawiadomienia, wnioski i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie drogą elektroniczną (poczta elektroniczna lub faks).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Krakowie Al. Słowackiego 20 30-037 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Cyfryzacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów wraz z implementacją kopii cyfrowych tych rejestrów w BDST powiatu krakowskiego
|
Numer referencyjny |
GKiK/ZP-3/2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Cyfryzacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów wraz z implementacją kopii cyfrowych tych rejestrów w BDST powiatu krakowskiego”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w Warunkach Technicznych stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72910000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
215
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania Przedmiotu Umowy obejmujący również kontrolę i odbiór opracowania przez Zamawiającego wraz z poprawą opracowania przez Wykonawcę, wynosi: 215 dni kalendarzowych.
1) I etap – 155 dni kalendarzowych,
2) II etap – 60 dni kalendarzowych.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b pkt 2 ustawy, zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z realizacją Przedmiotu Umowy, na cały okres realizacji zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł. W przypadku gdy okres, na który zawarta została polisa upływa przed zakończeniem okresu, na który zostanie zawarta umowa z zamawiającym, wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia polisy na w/w warunkach, obejmującej pozostały okres obowiązywania umowy z zamawiającym.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) w zakresie doświadczenia zawodowego:
warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b pkt 3 ustawy, zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
jednej usługi polegającej na cyfryzacji analogowych rejestrów ewidencji gruntów z pozyskaniem metadanych w zakresie co najmniej podmiotów ewidencyjnych, przedmiotów ewidencyjnych oraz implementacji kopii cyfrowych tych rejestrów w BDST, z jednoczesną integracją oraz osadzeniem metadanych i dokumentów cyfrowych w strukturach relacyjnej bazy danych, w ramach której opracowano co najmniej 15 tomów analogowych rejestrów ewidencji gruntów, a łączna ilość jednostek rejestrowych gruntowych w tej usłudze wynosiła co najmniej 800 sztuk.
2) w zakresie kadry technicznej:
warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1b pkt 3 ustawy, zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawcą wykaże, że dysponuje:
co najmniej 2 osobami, z których każda posiada aktualne geodezyjne uprawnienia zawodowe z zakresu rozgraniczeń i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych (wynikające z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne - t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1629 z późn. zm.).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy. 5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić według wzoru, stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ; Opis zakresu prac w kolumnie 2 wykazu usług należy sporządzić w taki sposób, aby jednoznacznie wynikało, że zakres prac realizacji zamówienia obejmuje wszystkie czynności opisane w warunkach udziału w postępowaniu w rozdziale VI ust. 2 pkt 1). Ponadto zamawiający żąda, aby w kolumnie 6 wykazu usług wykonawca podał dane kontaktowe do osób, które mogą udzielić informacji o zakresie udzielonego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do samodzielnej weryfikacji prawidłowości podanych przez wykonawcę informacji.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić według wzoru, stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
Wypełniony Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, w którym należy podać:
1) cenę brutto za wykonanie zamówienia (w zł),
2) termin udzielonej rękojmi oraz gwarancji jakości wykonania (w miesiącach)
2. Do Formularza oferty należy załączyć oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ według wzorów, stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), ma obowiązek przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (oświadczenie stanowi załącznik nr 4a lub 4b do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone:
1) w pieniądzu,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,
3) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Krakowie z dopiskiem „wadium–rejestry”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego do dnia 25.4.2018 r. do godz. 12:00
Numer rachunku 37 1560 0013 2568 2812 5880 0010 – Getin Noble Bank S.A.
4. Oryginał dokumentu gwarancyjnego lub poręczenia należy złożyć w Kasie zamawiającego, Al. Słowackiego 20, pok. 312, do dnia 25.4.2018 r. do godz. 12:00.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zasady i warunki zmiany zostały opisane we wzorze umowy, załączonym do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|