Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia, które realizują projekt pn. Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00) – etap II sprzęt informatyczny i multimedialny”

Data publikacji 2018-04-16
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy
Miejscowość Łapczyca
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545183-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego, określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy m.in. laptopy, tablety, aparaty fotograficzne i sprzęt fotograficzny, odtwarzacze CD i Blue Ray, uchwyty do telewizora, projektory FullHD, i laserowe, ekrany projekcyjne, ekrany ścienne, zestawy interaktywne, prezenter, nawigacje satelitarną, dyktafony cyfrowe, serwer RACK, system operacyjny i oprogramowanie komputerowe, Konsole KMV, monitory, szafa do ładowania laptopów, terminal komputerowy, urządzenia atramentowe.
3. Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do poszczególnych szkół wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.
4. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcy gwarancji na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem, że gwarancja na monitory interaktywne oraz serwer musi wynosić co najmniej 36 miesięcy.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment składający się na przedmiot zamówienia był oryginalny, fabrycznie nowy, pochodził z bieżącej produkcji i nie był wcześniej używany, a także wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający parametry techniczne asortymentu składającego się na poszczególne, stanowi załącznik nr 2.do SIWZ.
7. Wskazane w opisach przedmiotu zamówienia jednostki miar, należy traktować jako minimalne.
8. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego producenta lub autora, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów, czy innych danych, identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z parametrami zawartymi w ww. dokumentacji.
9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be9ae3f3-c6d7-49d6-97c6-218a3452e422
Biuletyn 545183-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy
Regon 85039204500000
Zamawiajacy adres ulica Łapczyca
Zamawiajacy adres numer domu 334
Zamawiajacy miejscowosc Łapczyca
Zamawiajacy kod pocztowy 32744
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (014) 61 00 240
Zamawiajacy fax (014) 61 00 240 wew. 21
Zamawiajacy email gzosip@onet.pl
Adres strony url http://www.gzosip.bochnia.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/gzosipwbzswlapczycy,m,303444,2018.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/gzosipwbzswlapczycy,m,303444,2018.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta złożona pisemnie. Osobiscie lub za pomoca operatora pocztowego/kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z siedzibą w Łapczycy, Łapczyca 334, 32-744 Łapczyca pokój nr. 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia, które realizują projekt pn. Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00) – etap II sprzęt informatyczny i multimedialny”
Numer referencyjny GZ.NE.25.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego, określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy m.in. laptopy, tablety, aparaty fotograficzne i sprzęt fotograficzny, odtwarzacze CD i Blue Ray, uchwyty do telewizora, projektory FullHD, i laserowe, ekrany projekcyjne, ekrany ścienne, zestawy interaktywne, prezenter, nawigacje satelitarną, dyktafony cyfrowe, serwer RACK, system operacyjny i oprogramowanie komputerowe, Konsole KMV, monitory, szafa do ładowania laptopów, terminal komputerowy, urządzenia atramentowe. 3. Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do poszczególnych szkół wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcy gwarancji na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem, że gwarancja na monitory interaktywne oraz serwer musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment składający się na przedmiot zamówienia był oryginalny, fabrycznie nowy, pochodził z bieżącej produkcji i nie był wcześniej używany, a także wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający parametry techniczne asortymentu składającego się na poszczególne, stanowi załącznik nr 2.do SIWZ. 7. Wskazane w opisach przedmiotu zamówienia jednostki miar, należy traktować jako minimalne. 8. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego producenta lub autora, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów, czy innych danych, identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), Formularz Cenowy (załącznik nr 1a do SIWZ), Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca składa to oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacji z otwarcia ofert).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji umowy, poprzez jego przedłużenie maksymalnie o kolejnych 14 dni kalendarzowych, w przypadku gdy wystąpią trudności logistyczne, nie leżące po stronie Wykonawcy, związane z dostawą przedmiotu umowy; 2) asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takiej samej wydajności, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę, b) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 3) wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT; b) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie. 4) miejsca dostawy części/całości przedmiotu umowy lub świadczenie usług gwarancyjnych, poprzez wskazanie innej placówki szkolnej na terenie gminy Bochnia jako miejsca dostawy lub świadczenia usług gwarancyjnych w przypadku, jeśli będzie to wynikało z potrzeb Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 i 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oferty zostaną otwarte w dniu 24 kwietnia 2018 r. o godzinie 14:30 w budynku Gminnego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni – 32-744 Łapczyca 334, pok. Nr 4

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)