1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego, określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy m.in. laptopy, tablety, aparaty fotograficzne i sprzęt fotograficzny, odtwarzacze CD i Blue Ray, uchwyty do telewizora, projektory FullHD, i laserowe, ekrany projekcyjne, ekrany ścienne, zestawy interaktywne, prezenter, nawigacje satelitarną, dyktafony cyfrowe, serwer RACK, system operacyjny i oprogramowanie komputerowe, Konsole KMV, monitory, szafa do ładowania laptopów, terminal komputerowy, urządzenia atramentowe.
3. Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do poszczególnych szkół wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.
4. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcy gwarancji na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem, że gwarancja na monitory interaktywne oraz serwer musi wynosić co najmniej 36 miesięcy.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment składający się na przedmiot zamówienia był oryginalny, fabrycznie nowy, pochodził z bieżącej produkcji i nie był wcześniej używany, a także wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający parametry techniczne asortymentu składającego się na poszczególne, stanowi załącznik nr 2.do SIWZ.
7. Wskazane w opisach przedmiotu zamówienia jednostki miar, należy traktować jako minimalne.
8. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego producenta lub autora, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów, czy innych danych, identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z parametrami zawartymi w ww. dokumentacji.
9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
|
GuidZP400 |
be9ae3f3-c6d7-49d6-97c6-218a3452e422
|
Biuletyn |
545183-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy
|
Regon |
85039204500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Łapczyca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
334
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łapczyca
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32744
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(014) 61 00 240
|
Zamawiajacy fax |
(014) 61 00 240 wew. 21
|
Zamawiajacy email |
gzosip@onet.pl
|
Adres strony url |
http://www.gzosip.bochnia.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/gzosipwbzswlapczycy,m,303444,2018.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/gzosipwbzswlapczycy,m,303444,2018.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta złożona pisemnie. Osobiscie lub za pomoca operatora pocztowego/kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z siedzibą w Łapczycy, Łapczyca 334, 32-744 Łapczyca pokój nr. 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia, które realizują projekt pn. Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00) – etap II sprzęt informatyczny i multimedialny”
|
Numer referencyjny |
GZ.NE.25.3.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i multimedialnego, określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy m.in. laptopy, tablety, aparaty fotograficzne i sprzęt fotograficzny, odtwarzacze CD i Blue Ray, uchwyty do telewizora, projektory FullHD, i laserowe, ekrany projekcyjne, ekrany ścienne, zestawy interaktywne, prezenter, nawigacje satelitarną, dyktafony cyfrowe, serwer RACK, system operacyjny i oprogramowanie komputerowe, Konsole KMV, monitory, szafa do ładowania laptopów, terminal komputerowy, urządzenia atramentowe.
3. Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do poszczególnych szkół wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.
4. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcy gwarancji na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem, że gwarancja na monitory interaktywne oraz serwer musi wynosić co najmniej 36 miesięcy.
5. Zamawiający wymaga aby asortyment składający się na przedmiot zamówienia był oryginalny, fabrycznie nowy, pochodził z bieżącej produkcji i nie był wcześniej używany, a także wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający parametry techniczne asortymentu składającego się na poszczególne, stanowi załącznik nr 2.do SIWZ.
7. Wskazane w opisach przedmiotu zamówienia jednostki miar, należy traktować jako minimalne.
8. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego producenta lub autora, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów, czy innych danych, identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z parametrami zawartymi w ww. dokumentacji.
9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), Formularz Cenowy (załącznik nr 1a do SIWZ), Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca składa to oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacji z otwarcia ofert).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp.
2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji umowy, poprzez jego przedłużenie maksymalnie o kolejnych 14 dni kalendarzowych, w przypadku gdy wystąpią trudności logistyczne, nie leżące po stronie Wykonawcy, związane z dostawą przedmiotu umowy;
2) asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takiej samej wydajności, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę,
b) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
3) wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości
w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT;
b) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie.
4) miejsca dostawy części/całości przedmiotu umowy lub świadczenie usług gwarancyjnych, poprzez wskazanie innej placówki szkolnej na terenie gminy Bochnia jako miejsca dostawy lub świadczenia usług gwarancyjnych w przypadku, jeśli będzie to wynikało z potrzeb Zamawiającego.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 i 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Oferty zostaną otwarte w dniu 24 kwietnia 2018 r. o godzinie 14:30 w budynku Gminnego Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni – 32-744 Łapczyca 334, pok. Nr 4
|